;
سرگرمی

2 رول از دستمال توالتهادر تفاوت تصویری دستمال توالت با بقیه متفاوت است ،اگر چشمان تیزی داری می تونی در مدت 10 ثانیه پیدا کنی؟؟؟

تست بینایی تفاوت تصویری دستمال توالت: دو رول به طور متفاوت روی تکیه گاه خود قرار دارند و با بقیه دستمالها متفاوت هستند. وقتی صحبت از دستمال توالت شد، آیا تا به حال فکر کرده اید که یک رول استاندارد چند متر است؟ یک رول استاندارد 20 متر طول دارد. این سازه که برای ما بسیار مفید است، به هر حال آنقدرها هم جوان نیست و از قرن ششم توسط چینی ها استفاده می شد. بیایید بازی را ادامه دهیم و روی تکمیل آن در زمان تعیین شده تمرکز کنیم.

تست بینایی تفاوت تصویری دستمال توالت

در این تست تصویری ، شما با یک سری رول توالت روبه‌رو می‌شوید که دو عدد از آن‌ها برعکس شده‌اند. این پازل برای به چالش کشیدن توانایی های شناختی شما طراحی شده است. در واقع این بازی با تصاویر تکراری و رنگ های کم رنگ خود یک توهم نوری عالی است.

فقط توجه کنید فقط 10 ثانیه زمان دارید تا دو دستمال توالت متفاوت را پیدا کنید:

تست بینایی تفاوت تصویری دستمال توالت-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی تفاوت تصویری دستمال توالت

 

تست بینایی تفاوت تصویری دستمال توالت-2

هدف آزمون ساده است: وظیفه شما شناسایی متفاوتها با استفاده از قدرت مشاهده و توجه به جزئیات است. در حالی که این ممکن است ساده به نظر برسد، تفاوت ها گاهی اوقات می توانند ظریف باشند، که چالش جالبی را ایجاد می کند. برای قبولی در این آزمون، روش مند و متمرکز بودن نیز ضروری است. آماده باشید تا مهارت های بصری خود را به بهترین نحو انجام دهید و این چالش را تنها در 10 ثانیه تکمیل کنید.

اگر موفق شده اید دو دستمال توالت معکوس را در زمان تعیین شده پیدا کنید، به شما تبریک می گوییم! توجه شما به جزئیات و درک شما نتیجه داده است.

با این حال، اگر آنها را پیدا نکردید، ناامید نشوید. این تست یک بازی است و نشانگر توانایی شما نیست. راه حل را در تصاویر  بیابید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا