;
فرهنگ و هنرهنرمندان

آرزو افشار بازیگر آوای باران بدون ازدواج مادر شد+ عکس و بیوگرافی

آرزو افشار مدرک فوق لیسانس از رشته کارگردانی دانشگاه هنر دارد و علاوه بر بازیگری مشغول تدریس نیز است. آرزو افشار با سریال آوای باران در نقش همسر شکیب به شهرت رسید. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

آرزو افشار و بازیگری

آرزو افشار از سال 1372 به عنوان بازیگر، فعالیتش را در تئاتر، تلویزیون سینما آغاز کرد. او با نقش آفرینی در سریال آوای باران و بازی کوتاه اما بی‌نظیرش در نقش شایسته در سریال همه چیز آنجاست به شهرت رسید.

آرزو افشار توسط والدینش به سرپرستی گرفته شده است و او در واقع یک فرزند خوانده است. وقتی این موضوع را فهمید دست از کار و ادامه تحصیل برداشت اما بالاخره با این موضوع کنار آمد و خود مشغول کمک به کودکان بی سرپرست و بدسرپرست شد.

جالبه ببینید: حمید لولایی و علیرضا خمسه در سریال چرخ گردون +عکس خانوادگیشون

به عهده گرفتن سرپرستی پارمیدا

آرزو افشار در 6 شهریور سال 1392 در جشن ماهانه شیرخوارگاه آمنه که توسط دختر نصیری به آن معرفی شده بود و به کودکان آموزش تئاتر می داد، دختری چند ماهه را دید که شباهت زیادی با کودکی خودش داشت. همان زمان بود که تصمیم گرفت پارمیدا را به فرزند خواندگی بگیرد.

آرزو افشار به دلیل مشکلاتی که داشت نتوانسته بود ازدواج کند اما دوست داشت مادر شود، بنابراین تصمیم گرفت کودکی را به فرزند خواندگی بگیرد. او با دکتر منتظر شبر، رئیس شعبه خانواده بهزیستی صحبت کرد و فهمید که قانونی برای بانوان بالای ۳۵ سال تصویب شده است که می توانند سرپرستی کودکی را بر عهده بگیرند. خانم افشار نیز با پیگیری بسیار، توانست سرپرستی پارمیدا را پس از 16 ماه بر عهده بگیرد.

آرزو برای دخترم

دوست دارم دخترم بازیگر شود، او یک قسمت از سریال نوروزی شبكه نسیم همراه خودم بازی كرده است ولی در نهایت آرزویی را كه در كودكی‌ هایم برای آینده خود داشتم برای او دارم.

دلم می‌خواهد یک پزشك متخصص شود و در نهایت دوست دارم به هر آنچه آرزو دارد، برسد.

همیشه او را حمایت خواهم كرد و سعی می‌ كنم طوری تربیتش كنم كه همواره حامی و مشوق كودكان بی‌ سرپرست باشد.

این مطلب را هم ببینید: عکس های دختر و داماد بانو چوئی جواهری در قصر

ازدواج آرزو افشار

آرزو افشار بدلیل قانون فرزند خواندگی و تا تسویب نشدن آن نمی تواند ازدواج کند. او برای سرپرستی پارمیدا از قانون زنان مجرد استفاده کرده است و اکنون برای ازدواج نمی تواند تا تغییر قانون کاری انجام دهد. او در یکی از مصاحبه هایش گفته که خودش درد نداشتن پدر را تجربه کرده و نمی خواهد پارمیدا دخترش نیز چنین حسی را تجربه کند. اما معتقد است که نتواند ازدواج کند، هر آنچه در توانش باشد را برای دخترش انجام خواهد داد.

ماجرای علاقه به بازیگری

سال ۱۳۶۵ کمند امیرسلیمانی که در شیفت بعد زا ظهر مدرسه ما درس می خواند، در فیلم سینمایی «ترنج» بازی کرده بود که خیلی هم گل کرد. به واسطه توجه ویژه ای که دانش آموزان، مسئولان مدرسه و مردم نسبت به او نشان می دادند، من هم علاقند شدم تا راه او را دنبال کنم.

آرزو افشار 7

از دانشگاه تا کلاس بازیگری

بعد از پایان دوره دبیرستان تصمیم گرفتم تحصیلاتم در رشته بازیگری را دنبال کنم که خوشبختانه شرایط ادامه تحصیلم فراهم شد و کم کم وارد تئاتر شدم. ضمن تحصیل در دانشگاه در چند آموزشگاه معتبر هم که زیر نظر اساتید خوب بازیگری اداره می شد با الفبای بازیگری و کارگردانی آشنا شدم.

شروع فعالیت حرفه ای

آرزو افشار به صورت مبتدی از سال ۱۳۷۲ وقتی ۱۵ ساله بود وارد تئاتر شد تا اینکه سال ۱۳۷۶ با نقش فرعی در سریال «آژانس دوستی» نقش آفرینی کرد.

از تلویزیون تا سینما

آرزو افشار سال ۱۳۷۷ ابتدا در مجموعه «هفت سنگ» بازی کرد سپس همین سال با فیلم «کمکم کن» رسول ملاقلی پور کنار چهره هایی چون احمد نجفی، ماهایا پطروسیان و رامبد جوان وارد سینما شد

شهرت در آوای باران

بیشتر شهرت آرزو افشار از سال ۱۳۹۲ با سریال «آوای باران» در نقش زن شکیب با بازی مهران احمدی شروع شد. او یکسال بعد با سریال «همه چیز آنجاست» شهرام حسینی در نقش کوتاه شایسته کنار امین زندگانی، الهام حمیدی و سام درخشانی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

آرزو افشار 6

فرزنده خوانده ام

در زندگی با وجود موانع فراوان همیشه پرتلاش ظاهر شده‌اند، خیلی دیر متوجه شدم یک فرزند خوانده هستم و می‌ توانم بگویم این تنها وقتی بود كه چندین سال، زمان را برایم متوقف كرد. از كار و ادامه تحصیلم دست كشیدم و خیلی به من سخت گذشت، بالاخره با این مساله كنار آمدم و از همان زمان كودكان بی‌ سرپرست و بدسرپرست دغدغه جدی زندگی من شدند.

رها شده در حرم امام رضا

آنطور که روایت شده است در ۲۹ مرداد ۱۳۵۷ در سبدی در حرم امام رضا سر راه گذاشته می شود و در حالی که تنها یک روز از تولدش می گذشته به شیرخوارگاه آمنه سپرده می شود. او با نام گلنار به خانواده فعلی اش سپرده می شود، خودش می گوید پدر عزیزم با نامه‌ ای در سبد گذاشته بود کخ به جهت مالی مجبور شده است او را سر راه بگذارد.

قدردان مادر خوانده ام هستم

بعد از بازی در سریال آوای باران و شناخته شدنم به عنوان یک بازیگر، در سخت‌ ترین شرایط زندگی‌ ام، تصمیم گرفتم صادقانه مساله فرزندخوانده بودن خودم را در جامعه عنوان كنم چرا كه بعضی از رازپوشی‌ ها و كتمان كردن‌ ها آزارم می‌ داد. من همیشه قدردان زحمات مادرخوانده‌ ام هستم كه برایم عزیزتر از تمام مادران دنیا بود ما سال‌های زیادی را در كنار هم خوش بودیم و با همه وجود دوست‌شان داشتم.

 

برایتان جالب خواهد بود

بیوگرافی الهه خادمی رهبر قبیله وحشی ها بیرون سریال مستوران+ عکس

عکس های عروسی دختر عامر خان بازیگر معروف هندی با رکابی و دمپایی!

جدیدترین تصویر خصوصی نانسی عجرم و خانواده اش+ اصلن بهش نمیاد!

عکس مادر دیبا زاهدی که انگار همسن و سال اند

تصاویر بعد طلاق حدیث فولادوند در 46 سالگی عین 18 ساله ها!

نوزاد جواد عزتی چقد بزرگ و خوشگل شده+ تصاویر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. با من ازدواج می کنی .
    من بازی شما را دوست دارم و بیشتر از هر چیزی خودتون را دوست دارم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا