;
سرگرمی

10 تفاوت تصویری زوج در سینما را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کنید!

تفاوت تصویری زوج در سینما: تفاوت تصویری زوج در سینما راهی عالی برای آزمایش مهارت های بصری و تحریک مغز شماست. در واقع، به شما این امکان را می دهد که در کمتر از 20 ثانیه 10 تفاوت بین دو تصویری که یک زوج را در یک سالن سینما نشان می دهند، پیدا کنید. این بازی سرگرم کننده است و به شما در بهبود تمرکز و حافظه کمک می کند.

آزمون های بصری ابزارهای بسیار مفیدی برای بررسی ظرفیت ادراکی و دقت مشاهده یک فرد هستند زیرا به توانایی خوبی برای مشاهده جزئیات کوچک و تمایز آنها از عناصر مشابه نیاز دارند. این آزمون‌ها بسته به سطح جزئیاتی که فرد می‌خواهد به آن دست یابد، می‌تواند بسیار ساده یا بسیار پیچیده‌تر باشد.

تست‌های دیداری اغلب برای ارزیابی توانایی کودکان در تشخیص اشکال یا رنگ‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند یک فعالیت سرگرم‌کننده برای هر سنی باشند. با این حال، این بازی خاص را می توان به خوبی توسط بزرگسالان، برای سرگرمی و برای بهبود مهارت های بصری بازی کرد. همانطور که این بازی را تمرین می کنید، از آن لذت ببرید!

 

تصویر تفاوت تصویری زوج در سینما

تفاوت تصویری زوج در سینما 1

.

.

.

وقت بگذارید و با دقت به همه جزئیات نگاه کنید. همچنین به رنگ ها، شکل ها و اندازه ها نگاه کنید تا تفاوت های ظریف بین تصاویر را بیابید. مراقب چیزهای کوچک باشید چون ممکن است تفاوت ها در همین جزییات کوچک باشد. شما باید روی یافتن حداقل 10 تفاوت بین دو تصویر بالا تمرکز کنید. تصاویر بسیار نزدیک هستند، اما مراقب باشید، شما فقط 20 ثانیه برای موفقیت خواهید داشت. آیا چشم خوبی داری؟ پس این چالش را انجام دهید و سعی کنید برنده شوید!

.

.

.

پاسخ تفاوت تصویری زوج در سینما

تفاوت تصویری زوج در سینما 2

آیا تفاوت تصویری زوج در سینما را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک − 1 =

دکمه بازگشت به بالا