;
سرگرمی

تفاوت تصویری پسر غواص؛می توانید در تصویر دو غواصی که عینک مناسب به چشم نزده اند را شناسایی کنید؟؟؟

تست بینایی تفاوت تصویری پسر غواص : در این تصویر دو غواص به دلیل نداشتن عینک مناسب حتما غرق خواهند شد. وقتی صحبت از غواصی شد، آیا می‌دانستید که مردمانی مهارت‌های فیزیکی خاصی در غواصی ایجاد کرده اند  و می‌توانند مدت بیشتری تنفس خودرا در آب نگه دارند؟

این منطقه باجائو(Bajau) است، مردمی که عمدتاً از ماهیگیری در آب‌های اندونزی و مالزی زندگی می‌کنند. بیایید قبل از غرق شدن غواصان به بازی خودمان برگردیم .

تست بینایی تفاوت تصویری پسر غواص

 

شما همچنین باید سریع باشید، زیرا فقط 12 ثانیه فرصت دارید تا دو مورد دست و پا چلفتی را پیدا کنید.این بازی یک تست سرگرم کننده است که هر کسی می تواند انجام دهد. این یک راه عالی برای بهبود مهارت های بصری شما در حین تفریح ​​است. برای پیدا کردن دو دوست دست و پا چلفتی، باید به دقت به هر شخصیت نگاه کنید.

تست تفاوت بینایی پسر غواص-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی تفاوت تصویری پسر غواص

 

برای پیدا کردن این دو فرد شما باید هر عنصر تصویر را از راست به چپ مرور کنید. چالش این بازی پراکندگی شخصیت ها در همه جهات است که پیدا کردن آنها را دشوارتر می کند.برای این کار باید فقط روی عینک تمرکز کنید . یک ترفند کوچک این است که سعی کنید تفاوت بین عینک و عینک آفتابی را تصور کنید.

تفاوت اصلی این است که عینک غواصی شامل دستگاهی است که به شما امکان می دهد از طریق بینی نفس بکشید. مهارت های بصری برای این بازی بسیار مهم است، اما سرعت نیز ضروری است، زیرا شما فقط 12 ثانیه فرصت دارید.

اگر موفق شدید دو غواص را در تصویر پیدا کنید، به شما تبریک می گوییم! در غیر این صورت، غواص اول در ردیف دوم و دومین غواص در ردیف پنجم قرار دارد.

 

تست تفاوت بینایی پسر غواص -2

این تست ممکن است دشوار به نظر برسد، اما فقط نیاز به مشاهده بصری خوب و توجه به جزئیات دارد. به تمرین این نوع تمرین ادامه دهید و ممکن است از نتایج شگفت زده شوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا