;
سرگرمی

10تفاوت تصویری گردش خانوادگیی را در مدت 15 ثانیه می تونید پیدا کنید؟؟؟

تست بینایی تفاوت تصویری گردش خانوادگی: تست های بصری برای آزمایش توانایی بصری و توانایی یافتن جزئیات ظریفی که بین تصاویر متفاوت است طراحی شده اند. این آزمونها  افراد را قادر می سازد تا توجه و دقت خود را بهبود بخشند. علاوه بر این، آنها مغز را تحریک می کنند و تمرکز و بینش بهتری را توسعه می دهند.

همچنین انجام آن بسیار سرگرم کننده است ! کودکان نیز می توانند آن را بازی کنند، اما ممکن است برای بزرگسالان توصیه شود زیرا برای یافتن تفاوت ها به تمرکز و دقت بیشتری نیاز دارند.

تست بینایی تفاوت تصویری گردش خانوادگی

امروز قصد داریم یک تست تصویری سرگرم کننده و سرگرم کننده بازی کنیم ! هدف این است که در کمتر از 25 ثانیه 10 تفاوت بین دو تصویر که یک اردوگاه را نشان می دهند، پیدا کنید.

این بازی شامل مقایسه دو تصویر است که بسیار شبیه به هم هستند اما تفاوت های ظریفی دارند. هدف این است که هر چه سریعتر تفاوت ها را شناسایی و پیدا کنید. بنابراین بیا بریم 10 تفاوت تصویری گردش خانوادگی را پیدا کنیم!


تست بینایی تفاوت تصویری گردش خانوادگی-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی تفاوت تصویری گردش خانوادگی

 

تبریک به کسانی که هر 10 تفاوت بین دو تصویر تفاوت تصویری گردش خانوادگی را در کمتر از 25 ثانیه پیدا کردند! برای کسانی که موفق نشدند، تصویری را به شما نشان می دهیم که در آن می توانید هر 10 تفاوت را تجسم کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا