;
سرگرمی

جنجال به دلیل ندادن کیک به دختر کوچک در جشن تولد که حسابی خبر ساز شد.

جنجال به دلیل ندادن کیک: پس از اینکه مادری به نام کت استیکلر حذف دخترش را از جشن تولدی که در پارکی درحال برگزاری بود را به اشتراک گذاشت، بحث های داغی را در تیک تاک و اینستاگرام به راه انداخت. در حالی که برخی با کت همدردی کردند و ناامیدی خود را ابراز کردند، برخی دیگر استدلال کردند که او باید به دنبال درمان خود باشد.

در مهمانی که در پارک برگزار شده بود، مادر دیگری دختر کت استیکلر را از خوردن کیک منع کرد. کت استیکلر در ویدیوی خود در TikTok با بیان اینکه به ندرت از مادران دیگر انتقاد می کند، به جز پدر و مادرش و خودش، این موقعیت خاص او را وادار کرد که تربیت شخص دیگری را زیر سوال ببرد. او گفت که دخترش MK را به پارکی در نزدیکی محل زندگیش برد که چند کودک در آن جشن تولد گرفته بودند. MK تقریباً سی دقیقه با خوشحالی با آنها بازی کرده  و حتی دوستان جدیدی پیدا کرده بود.

جنجال به دلیل ندادن کیک به دختر بچه

در طول اجرای آهنگ تولد، MK به گروه کودکان ملحق شد به طوری که با هم ترکیب شدند. مادر میزبان ناگهان بشقاب را از MK جدا کرد، تا حد خودش خم شد و گفت: “شما نمی توانید این کیک را بخورید، باشه؟ این جشن تولد شما نیست. اینها دوستان شما نیستند. مادرت کجاست؟»

کت اشاره کرد که در آن زمان مداخله نکرد اما به شدت از این حادثه ناراحت بود. بسیاری از دنبال کنندگان او با وی ابراز همبستگی کردند و احساسات مشابهی داشتند.

نظرات دنبال کنندگان کت استیکلر به خاطر جنجال به دلیل ندادن کیک

من نمی توانم باور کنم که والدین بدون توجه به این رفتار با یک کودک چنین رفتار کنند! من بسیار خوشحال می شوم که کیک را با دوست جدیدی که فرزندم پیدا کرده است به اشتراک بگذارم.

یکی دیگر از کاربران گفت: “من عصبانی هستم!! من برای اولین تولد دخترم بین همه بچه های پارک کیک و کاپ کیک تقسیم کردم! آنها حالا دختران من شده اند.»

برخی از مردم با محتوای ویدیوی کت موافق بودند، اما برخی دیگر موافق نبودند. یکی از مخالفان گفت: «او بچه را نمی شناسد. اگر آلرژی داشته باشد که او از آن بی خبر باشد چه؟

جنجال به دلیل ندادن کیک

 شخص دیگری گفت: “با انصاف، وقتی مهمانی هایی در پارک ها برگزار می کنیم که برای رزرو آن پول پرداخت کرده ایم، انتظار ندارم بچه های دیگران که من آنها را دعوت نکرده ام برای خوردن غذا و کیکی که من خریده ام بیایند.”

برای من ندادن کیک مساله ای نیست.

کت استیکلر اقدامات بعدی خود را مقابل زن فاش نکرد یا اینکه آیا او در مورد این حادثه با مادر کودک دیگر صحبت کرده است یا خیر. با این وجود، تعداد قابل توجهی از دنبال کنندگان وی معتقد بودند که واکنش او موجه و مناسب بوده است.

در ویدیوی بعدی TikTok، کت به این موضوع پرداخت. این ویدیو او و دخترش را در پارک به تصویر می‌کشد، با این عنوان: «چرا همه اطراف من عجیب رفتار می‌کنند؟» یکی از بینندگان برایش نوشت: “همه مادران پارک احتمالاً از این به بعد کیک را با او شریک خواهند شد.”

 کت استیکلر TikTok اولیه خود را توضیح داد و گفت: «نگرانی من این نبود که فرزندم از کیک محروم شود. فهمیدم که او به جشن تولد دعوت نشده بود و به تازگی با بچه دیگری آشنا شده بود. چیزی که مرا آزار می داد این بود که مانند آن زن رفتار کردم و به یک دختر سه ساله گفتم که آنها دوستان او نیستند. به نظر من ظالمانه و غیر ضروری بود. ما مجبور نیستیم کیک خود را تقسیم کنیم، اما باید با بچه های سه ساله مهربان باشیم.»

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. والله اینهمه از انسانیت وشعور ومهربونی خارجی ها شنیدیم که باورم نمیشد یعنی چی؟! میگفتن فرنگیها اگه مسلمون نیستن ودین داری شونم کم رنگِ اما بسیار نوع دوست ومهربونن واقعا متاسف شدم طفل معصوم تا عمر داره این خاطره بد تو ذهنش میمونه دلم میخواد به اون خانم میگفتم خاک بر سر بیشعورت . مگه یه ذره کیک چقد ارزش داشت ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − چهار =

دکمه بازگشت به بالا