;
سرگرمی

با خطرناک ترین و گران ترین عسل توهم زا در دنیا آشنا شوید!

خطرناک ترین و گران ترین عسل توهم زا: کندوهای غول پیکر در دامنه‌های هیمالیا در نپال یافت می‌شوند و فرآیند جمع‌آوری عسل هنگام بالا رفتن از صخره‌های مرتفع با ارتفاع بیش از 91 متر، روی نردبان طناب‌های باریک، با خطرات شدیدی همراه است. و وقتی با انبوهی از زنبورهای خشمگین Apis laboriosa برای بدست آوردن عسل گرانبهای خود مواجه می شوید، همه چیز حتی دشوارتر می شود. با بخش سرگرمی وب سایت گفتنی همراه باشید. عجایب امروز واقعا شما را شگفت زده می کند!

خطرناک ترین و گران ترین عسل توهم زا

با خطرناک ترین و گران ترین عسل توهم زا دنیا آشنا شوید!
کارگران قبیله گورونگ از طناب های آویزان از هیمالیا در ارتفاع بیش از 6 تا 19000 پا آویزان شده اند. اگرچه این خطرناک است، اما یک سنت هزار ساله است که توسط مردان به جای زنان انجام می شود. مردم این قبیله دامنه های خود را به نام شکارچیانی که در هنگام برداشت عسل جان خود را از دست داده بودند، نامگذاری کردند.

جالب است بدانید: چرا پشه ها برخی افراد را نیش می زنند و برخی را نیش نمی زنند؟ 

 این عسل وحشی از شهد گل های سمی رودودندرون

استخراج می شود!

در واقع، خوردن عسل برای کسانی که آن را به مقدار زیاد می خورند، گرفتگی دردناکی ایجاد می کند، بنابراین در مقادیر کم مصرف می شود تا زمانی که بدن به آن عادت کند. وقتی این عسل را به مقدار کم می‌خورید و بعد از حدود 15 دقیقه، احساس می‌کنید علائم توهم مصرف می‌کنید، مثل اینکه مواد مخدر مصرف می‌کنید، زمانی که احساس تحریک، بالارفتن و سردی اندام‌ها می‌کنید. هر چه دوز بالاتر باشد، علائم بیشتر است.

خطرناک ترین و گران ترین عسل توهم زا

داستان های قبیله گورونگ و سفر آنها در جمع آوری این عسل در فیلم «آخرین شکارچی عسل» ثبت شده است، فیلمی که هم اکنون در جشنواره ها نمایش داده می شود و در سال 2018 به طور رسمی اکران شد.

خیلی جالبه بخوانید: 10 وسایل خواب عجیب: از بالش شتر مرغ تا کپسول خواب!

تیم سازنده فیلم شامل کوهنوردان برتری مانند کارگردان و فیلمبردار رنان اوزتورک بود که زمان کافی را در دامنه های خطرناک صرف کردند تا با جزئیات فیلمبرداری کنند و کل داستان پشت این عسل را که پس از بالا رفتن از طناب های بلند پله ها به دست آمده را بیان کنند.

مارک سینوت که یکی از اعضای تیم پشتیبان است، می گوید: “من دو قاشق غذاخوری از این عسل را خوردم، که مقدار توصیه شده توسط ماهیگیران است، و بعد از حدود 15 دقیقه، احساس کردم که مواد مخدر مصرف می کنم.”

خطرناک ترین و گران ترین عسل توهم زا

عسل دو بار در سال جمع آوری می شود، در بهار و پاییز، زمانی که روستاییان جمع می شوند و به سمت هیمالیا می روند. پس از استراحت صبح، ماهیگیران با کمک طناب های کنفی خانگی و نردبان های بامبو شروع به بستن کوله پشتی های خود با وسایل مورد نیاز برای بالا رفتن از صخره می کنند.

دستیاران آنها در پایین صخره ها آتش روشن می کنند، گیاهان را روی میله هایی که با خود می برند قرار می دهند، آنها را آتش می زنند تا زنبورها در تلاش برای محافظت از اموال خود باشند، آنها را از کندوها خارج می کنند و سپس عسل را برداشت می کنند.

خطرناک ترین نوع عسل

شکارچیان عسل را در یک سطل کندوی عسل جمع آوری می کنند و آن را از شیب به سمت فرد دیگری می برند و برداشت یک کلنی بسته به مکان و اندازه آن ممکن است 2 تا 3 ساعت یا بیشتر طول بکشد.

مردم محلی از مقدار کمی عسل به عنوان ضد عفونی کننده، به عنوان داروی سرفه و مسکن استفاده می کنند. این عسل در بازار سیاه هر کیلوگرم 130 تا 175 دلار به فروش می رسد.

لینک های مرتبط:

قوانین عجیب برای استخدام مهماندار در سراسر جهان

کاخ سفید باغ وحش حیوانات شده است!

حقایقی درباره ایلان ماسک که بسیار جالب و عجیب است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا