;
سرگرمی

10 وسایل خواب عجیب: از بالش شتر مرغ تا کپسول خواب!

وسایل خواب عجیب
وقتی نوبت به خواب می‌رسد، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا یک شب خوب استراحت کنیم. امروزه، بسیاری از فناوری‌ها و نوآوری‌ها به ما کمک می‌کنند تا بخوابیم، مانند برنامه‌های تنظیم‌کننده خواب، ویدیوهای آرامش‌بخش یا سایر فناوری‌ها. اما در این میان، اختراعات عجیبی برای خواب پدید آمده است که ادعا می کند به شما کمک می کند شبی آرام داشته باشید که در مقاله سرگرمی به بررسی برخی از آن ها می پردازیم. با مجله گفتنی همراه شوید.

اختراعات عجیب خواب تضمین می کند بهترین استراحت را داشته باشید

حتما بخوانید:10 غذای لوکس و گران قیمت که زمانی فقط برای فقرا بود!

بالش شترمرغ

وسایل خواب عجیب-بالش شترمرغ

بالش اصلی شترمرغ بسیار محبوب بود، اما برای کسانی که دوست دارند در پروازها و هواپیماها هنگام سفر بخوابند، کمی حجیم بود. از این رو طراحی جدید آن به همان میزان راحتی اما اندازه کمتری نسبت به بالش اصلی دارد. به علاوه شما می توانید آن را به صورت گردنبند دور گردن خود بیندازید. حتی زمانی که نیازی به استراحت ندارید.

بالش رباتی-وسایل خواب عجیب

بالش رباتی

این بالش ممکن است شبیه یک دانه ژله ای غول پیکر به نظر برسد، اما در واقع حاوی یک ربات با یک حسگر صوتی و یک حسگر CO2 است.در نتیجه به شما آرامش دهد و به شما کمک می کند بخوابید. اگر عاشق ربات هستید، این ابزار برای شماست.

بالش خواب نوکیا-وسایل خواب عجیب

وسایل خواب عجیب

وسایل خواب عجیب-بالش خواب نوکیا

این بالش خاکستری ساده نوکیا Sleep است، یک ابزار مجهز به Wi-Fi که در سال 2018 معرفی شد و زیر تشک شما قرار می گیرد و همه چیز را از مدت زمان خواب تا خروپف شما ردیابی می کند. Nokia Sleep برای کار با تجهیزات خانه هوشمند طراحی شده است تا بتواند تنظیمات نور و دما را برای کمک به چرت زدن بهتر تنظیم کند.

همچنین جالبه: علت قلقلکی نبودن:چرا برخی افراد قلقلکی هستند و برخی دیگر نه؟

تخت کودک اسنو

تخت کودک اسنو

وسایل خواب عجیب
تخت خواب هوشمند Snoo در سال 2017 توسط مهندسان MIT Media Lab ساخته شد تا اطمینان حاصل شود که کودک شما تا زمانی که ممکن است بخوابد. این تخت دارای میکروفون، یک بلندگو و دو موتور است. همچنین از حرکت تکان دادن و نویز سفید برای تشویق کودک به خواب استفاده می کند.

بالش صورت جت کامفی

وسایل خواب عجیب-بالش صورت جت کامفی

JetComfy یک پروژه در سال 2015 است. در آن زمان، تصاویری از این نوآوری که شبیه یک بالش صورت است که می توانید در هواپیما استفاده کنید به بیرون درز کرد. این محصول سرانجام وارد بازار شد و نشان داد که مسافران خطوط هوایی نیاز مبرمی دارند تا پروازهای خود را راحت تر کنند.

نوآوری های تسلا در خواب

برخی از خودروهای الکتریکی تسلا با یک محفظه خواب در پشت خودرو طراحی شده اند. قسمت عقب دارای یک تشک تخت کاملا تاشو است که برای تا شدن در خودرو طراحی شده است.

ماسک نور رویایی-وسایل خواب عجیب

وسایل خواب عجیب-ماسک نور رویایی

آیا می خواهید احساس کنید که در یک فیلم علمی تخیلی هستید؟ یک ماسک خواب با تکنولوژی بالا که از نور و صدا برای فریب دادن شما به خواب استفاده می کند.

چادر خواب-وسایل خواب عجیب

وسایل خواب عجیب

این چادر به شما امکان چرت زدن یا تمرینات تمدد اعصاب دیگر را تقریباً در هر مکانی، از جمله خانه و محل کار، می دهد. این چادر برای نگهداری تبلت یا گوشی طراحی شده است تا بتوانید از عناصر سرگرمی داخل کپسول استفاده کنید.

کپسول خواب پادتایم

وسایل خواب عجیب-کپسول خواب پادتایم

وسایل خواب عجیب

ما قطعا این کپسول را به افرادی که از فضاهای بسته می ترسند توصیه نمی کنیم. کپسول یک لوله مجلل مجهز به تشکی است که با داشتن حریم خصوصی کامل و نهایت راحتی می توانید در آن بخوابید.

لباس خواب-وسایل خواب عجیب

وسایل خواب عجیب

یکی از اختراعات عجیب خواب این لباس خواب با شکل چشمگیرش است که در سال 2010 ظاهر شد. مفهومی که توسط معمار و هنرمند Forrest Jesse ایجاد شده است، لباس خواب بسیار شبیه یک پشته ملحفه چیده شده به طور تصادفی یا یک آکاردئون پوشیدنی است!

لینک های مرتبط:

چرا بریتانیایی ها در چای شیر می ریزند؟! ربطی به مزه ندارد

10 حقیقت تکان دهنده در مورد جنگل خودکشی در ژاپن!

5 تا از عجیب ترین مراسم های تدفین در جهان که شوکه کننده است

8 راز مرموز در مورد بدن انسان که هنوز توضیح داده نشده است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا