;
سرگرمی

دزد لپ تاپ چه کسی است؟

 دزد لپ تاپ: در هوش تصویری امروز بایستی مثل یک کارآگاه تیز بین باشید. به نظر شما چه کسی لپ تاپ دختری که نشسته را دزدیده است؟

دختر پشت لب تاپ خود مشغول بود که با گذشت سه دقیقه متوجه شده که لپ تاپش از روی میز محو شده است؟ یعنی چه اتفاقی افتاده است؟ چه کسی از فرصت استفاده کرده و لپ تاپ وی را دزدیده است؟

 

اگر به معماها علاقه دارید  دزد لپ تاپ را از دست ندهید. سرگرمی امروز قرار است میزان هوش و توجه شما را آزمایش کند!

 

جدیدترین تست روانشناسی: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

سعی کنید خودتان را با معمای امروز درگیر کنید. حتی اگر از زمان مقرر شده عبور کرده اید مهم نیست با تمرین و امتحان تست های بیشتر می توانید خلاقیت و توانایی های ذهنی خود را بالا ببرید. اما در نهایت اگر نتوانستید پاسخ را پیدا کنید نگران نباشید ما پاسخ را در انتها قرار داده ایم.

تصویر دزد لپ تاپ

خیلی جالبه این تست: آزمون شخصیت پروفایل: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی چه می گوید!

سوال هوش دزد لپ تاپ

پاسخ سوال هوش دزد لپ تاپ را می توانید در پایین صفحه ببیند:

.

.

.

آیا تا اینجا توانستید جواب سوال دزد لپ تاپ را حدس بزنید؟

.

.

برای پاسخ عجله نکنید، چنان چه در زمان تعیین شده موفق به جواب نشدید، می توانید باز هم یکبار دیگر بالا بروید و به تصویر نگاه کنید! این تست ارزشش را دارد که رویش مکث کرد تا پاسخ صحیح را پیدا نمود. ما توصیه می کنیم مغز خود را به چالش بکشید و برای دیدن جواب درست عجله نکنید.

.

این هم جالب است: تست هوش مافیا: کدام خانواده گنگستر است؟!!

.

با اینحال اگر علاقه مندید که سریعا جواب را ببینید ما چاره ای جز نمایش ان نداریم. امیدواریم که قبل از آن پاسخ درست را حدس زده باشید اگر نه هم اشکالی ندارد. کمال گرایی را کنار بگذارید چون شما همیشه و همه وقت نمی توانید بهترین باشید نه؟!

.

جالب است ببینید: اگر ذهن کارآگاهی دارید قاتل عروس را در صحنه شناسایی کنید!

.

پاسخ سوال هوش دزد لپ تاپ

پاسخ دزد لپ تاپ

پاسخ سوال هوش دزد لپ تاپ: دزد لپ تاپ دختری است که هودی صورتی پوشیده زیرا به محضی که صاحب لپ تاپ مشغول خوردن کافی شده او از فرصت استفاده کرده و لپ تاپ را در زیر لباس خود پنهان کرده است. به علاوه او بعد از دزدی با حالتی مسلط و بی خیال سوت می زند تا خود را ریلکس نشان داده و از محل دور شود. بسیاری از کاربران پسری که کوله دارد را دزد معرفی کردند و به جابه جایی کوله پشتی او اشاره کردند اما در حقیقت او زمانی که صاحب لپ تاپ مشغول بود حواسش به میز نبود و پشتش به افراد تصویر بوده و همین بهترین موقعیت را برای دزد (دختر لباس صورتی) مهیا کرده است.

جدیدترین تست ها در وب سایت ما:

سوال هوش بی فکر‌ تنها تستی نیست که می بینید، شما می توانید انواع مطالب جالب و عجیب و همچنین انواع معماها و تست های روانشناسی را در وب سایت ما دنبال کنید!

.

.

.

.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

مهارت های خاصی وجود دارد که به چیزی بیش از آموزش و عادت نیاز ندارد، مغز شما را شرطی می کند و آن را در معرض آزمایش قرار می دهد و محدودیت های خود را فراتر می برد. دقیقاً به همین دلیل است که بهترین زمان برای یادگیری مهارت‌ها در دوران کودکی است، زیرا وقتی کودک هستیم، مرز محدودیت‌های مشخص را نمی‌بینیم. بدون ترس از اشتباه کردن، تلاش کردن سرگرم کننده تر است.

تست های هوش شکل جالبی از یک پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. بازی‌های فکری شما را وادار می‌کند خارج از چارچوب فکر کنید و از تمام پتانسیل‌های ذهن خود استفاده کنید.

لینک های مرتبط:

خیلی جالبه: معمای مرده در جمع: چه کسی در قبرستان مرده است؟!

این تست رو هم از دست نده: بعیده این سوال هوش هولناک و حل کنی مگر اینکه نترس باشی!

از دست نده! : خوب دقت کنید و بگید کدوم خانم بارداره؟

اینم ببین:  فقط تیزبین ها قادرند دو چهره پنهان شده را ببینند!

خیلی جالبه ببینید: آیا شما می توانید در یک نگاه مامور مخفی را پیدا کنید؟

نوشته های مشابه

12 دیدگاه

  1. نه اینطور نیست؛
    دختر چند تا کتاب دستشه، میتونه اونا رو توی لباسش گذاشته باشه.
    پسره داره خیلی یواشکی به لپ تاپ نگاه میکنه و جدا از اینکه کیفش جا به جا شده، شکل لپ تاپ از توی کیفش معلومه. چون کیفش که شبیه بیضی بود مستطیل ماننده شده.

  2. خیر اشتباهه دختری که خودی صورتی تنشه در عکس اول یه چیزی مثل کتاب دسته و احتمال داره که کتاب رو داخل لباسش گذاشته باشه ولی مرد سمت چپ در عکس اول داره یواشکی به پشت سرش نگاه می‌کنه

  3. نخیر ناظم مدرسه به علت ممنوع بودن لپ تاپ دختر رو گرفته اون دو تا هم از ترس ناظم این جوری شدن

  4. نه دختر نیست دختر دفتر هاشو گذاشته هودیش کاره پسره چون کیفش رو طوری گرفته که انگار داخل کیفش چیز سنگین هست و دوم دلیل که دختر نیست اینه لپ‌تاپ سنگینه چجوری بدون اینکه هودیش رو بگیره لپ تاپ نمی افتد

  5. دلیلش اینه که صاحب لپتاب نگاهش به سمت چپ هست و پسره نمیتونه بدزده چون اونم سمت چپه ولی دختره سمت راست دزدیده چن صاحب لپتاپ حواسش به سمت دختر سمت راست نیست

  6. شمایی که میگین دزد پسره هس دقت کنید
    تو تصویر اول وقتی زنه میخواسته لیوان قهوشو بخوره
    برگشته طرف پسره
    و اینجا اگه پسره بخواد دزدی کنه زنه میبینه
    تازشم تگه دزد باشه کیفشو نمیاره جلوش که همه متوجه کیفش بشن سعی میکنه کیفشو پنهان کنه

  7. نه چون وقتی دختره حواسش نیست لپتاپ جلوشه و اون دختره هودی صورتی ی لپتاپ دیگه رو می زاره تو لباسش😢😢😢

  8. پسره دزد نیست. چون وقتی دختره داشت با لپ تاپ کار میکرد پسره اصلا حواسش به اونجا نبود. بعدشم اون دختره که هودی صورتی پوشیده تو تصویر قبل از دزدی چشمش تو لپ تاپ بود که اونو بدزده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا