;
سرگرمی

معمای فسفرسوز برای نابغه ها: کدوم یکی خیلی مشکوکه؟

آزمون شناخت دزد کودک: آیا قادر هستید در هوش تصویری امروز بفهمید چه کسی قصد دزدیدن کودک را دارد؟ کدام شخص مشکوک به نظر می رسد؟ فکر می کنید در کمتر از پنج ثانیه می توانید آزمون شناخت دزد کودک را پاسخ دهید؟

آیا شما نیز از کسانی هستید که معتقدید در شناسایی و پاسخ دهی به معماها و سوالات تصویری یک نابغه تمام عیار هستید. شما با این آزمون می توانید توانایی هایی نظیر خوب دیدن، خوب دقت کردن و خوب تحلیل کردن را امتحان کنید!

 

مطلب خیلی جالب: معیارهای زیبایی در کشورهای مختلف چگونه است؟

 

اگرخود را نابغه حل معماهای تصویری می دانید، در جای خوبی قرار گرفته اید. آزمون شناخت دزد کودک می تواند توانائی ها و قابلیت های شما را به چالش بکشد. با مجله اینترنتی گفتنی و بخش سرگرمی آن همراه باشید.

تصویر آزمون شناخت دزد کودک

جدیدترین تست روانشناسی: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

آیا شما می توانید این رباینده را در کمتر از 5 ثانیه شناسایی کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید.

آزمون شناخت دزد کودک

آزمون شناخت دزد کودک

حتما ببین: یه اشتباه عجیب و غریب تو تصویره،آیا می تونی پیداش کنی؟

 برای پیروزی در آزمون شناخت دزد کودک گفتنی، توانایی دید، دقت و تمرکز نقش مهمی دارند. شما باید در کمتر از 5 ثانیه این معمای تصویری را حل کنید. اگر در زمان تعیین شده آزمون شناخت دزد کودک را تحلیل و بررسی کردید، باید گفت که شما یک متخصص موفق در انجام سوالات هوش تصویری هستید.

برای دیدن پاسخ به پایین صفحه بروید:

.

عجیب و دیدنی: آزمون شناخت حواس پرت: کدوم والد بیشتر سر به هوا هست؟

.
.

خیلی جالبه: تا خانم سکته نکرده بگین کی گردنبندش رو دزدیده؟

.
.
.

پاسخ آزمون شناخت دزد کودک

خیلی جالبه این تست: چالشی که عجیبه: کدوم معلم وضع مالیش بهتره؟!

پاسخ آزمون شناخت دزد کودک

سمت راست یک مادر و فرزند هستند و کودک فقط به خاطر مسئله ای در حال گریه و لجبازی با مادرش است. اما اگر به تصویر سمت چپ، دقت کنید، نگاه تعجب آمیز کودک به مرد را مشاهده می کنید که از نوعی ناامنی نشات می گیرد. او می خواهد با یک عروسک کودک را گول زده و در فرصت مناسب وی را بدزدد.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

آیا معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

آیا به چالش ها علاقه مند هستید؟

آزمون شناخت دزد کودک افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله اینترنتی گفتنی تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

لینک های مرتبط:

کدوم یکی زبل تره و می تونه از دست خرس در بره؟

اگه آدم شناسی بگو کدوم یکی راست میگه؟

این تست رو هم از دست نده: بعیده این سوال هوش هولناک و حل کنی مگر اینکه نترس باشی!

این تستم جالبه: اگه ادعا می کنی چشم تیزی داری تو 4 ثانیه بگو اسلحه کجاست؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا