;
سرگرمی

به دنیا آوردن دوقلوهایی با رنگ پوست متفاوت که توجهات رو به خودشون جلب کرده است.

دوقلوهایی با رنگ پوست متفاوت: داستان یک مادر سفید پوست و همسر جامائیکاییش که از دوقلوهایی با رنگ پوست متفاوت استقبال می کنند توجه ها را به خود جلب کرده است. بیایید زندگی آنها را کمی بررسی کنیم و درک کنیم که این اتفاق منحصر به فرد چگونه به وجود آمده است.

شانتل براتون اغلب در مورد دوقلوهای خود، آیون و آزیرا، به دلیل رنگ پوست متضاد آنها، با سؤالاتی روبرو می شود. تولد این گونه دوقلوها نشان دهنده یک پدیده فوق العاده نایاب است که در یک در میلیون تولد دوقولو  ها رخ می دهد.

شانتل و دوقلوهایی با رنگ پوست متفاوت

 دوقلوهایی با رنگ پوست متفاوت در خانواده ما

شگفتی شانتل با به دنیا آمدن پسرش آیون که پوستی روشن و چشمان سبز داشت و به دنبال آن دخترش آزیرا به دنیا آمد که دارای رنگ چشمانی تیره تر و چشمان قهوه ای بود، بیشتر شد.

وی توضیح داد: «آزیرا هنگام تولد کمی تیره‌تر بود، اما خیلی واضح نبود. با این حال، با گذشت هفته ها، رنگ پوست او عمیق تر شد تا جایی که تیره تر از پدرش شد.

شانتل، یک پرستار است و به نظر می رسد که دارای رگی قفقازی است، اما به دلیل پدربزرگ مادری نیجریه ای خود، به عنوان یک نژاد مختلط شناخته می شود. از سوی دیگر، اشتون، پدر این کودکان، دودمانی دارد که ترکیبی از ریشه جامائیکایی و اسکاتلندی است.

دوقلوهایی با رنگ پوست متفاوت

به عنوان مادر سه فرزند، شانتل فاش کرد که اگرچه دوقلوها در بدو تولد نسبتا شبیه به هم بودند، رنگ پوست آزیرا به تدریج در هفته های بعد تیره شد. با نزدیک شدن به چهار ماهگی دوقلوها، شخصیت آنها به طور قابل توجهی از هم جدا شده است، با این حال آنها یک پیوند هماهنگ را حفظ می کنند.

شانتل اشاره کرد که وقتی دوقلوها را بیرون می آورد، توجه زیادی را به خود جلب می کند. او با طنز حدس می زند که مردم ممکن است تصور کنند پدران متفاوتی دارند. مردم همچنین اغلب به او نزدیک می شوند و می پرسند که آیا هر دو دوقلو متعلق به او هستند یا خیر.

در حالی که وضعیت آیون و آزیرا نادر است، آنها تنها دوقلوهای معروف با رنگ پوست متمایز نیستند. کامسی و کاچی نیز با رنگ پوست متضاد متولد شدند. مادر آنها، جودیت نوکوچا، حتی مشکوک بود که یکی از فرزندانش در بیمارستان تعویض شده است. با این حال، بعداً مشخص شد که یکی از آنها مبتلا به آلبینیسم است.

آیون و آزیرا دوقلوهایی با رنگ پوست متفاوت

دیدگاه مثبت شانتل در مورد متمایز بودن دوقلوهایش نشان دهنده گرایش گسترده تری به سوی بزرگداشت فردیت و ترویج خودپذیری است. داستان دوقلوهایی با رنگ پوست متفاوت به ما یادآوری می‌کند که تنوع را باید پذیرفت و گرامی داشت، زیرا به دنیای ما غنا و زیبایی می‌افزاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا