;
سرگرمی

معمای تصویری پاندا: پاندای پنهان شده در میان سگ های خالدار رو پیدا کن

معمای تصویری پاندا: شما با یافتن تصویر پاندا در میان سگ های می توانید قدرت بینایی و دقت خود را اثبات کنید.با مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید. شما فقط 6 ثانیه فرصت دارید!

تصویر معمای تصویری پاندا توانسته است به خوبی کاربران را گیج کند، به طوری که 70 درصد از کاربران توئیتر مدعی شدند که اساساً هیچ پاندایی در تصویر وجود ندارد. اما کاربران دیگری که نگاه تیزبین و دقت کافی داشته اند توانسته اند در زمان مشخص پاندای مخفی را شناسایی کنند.

آیا شما دید خوبی دارید؟ آیا دارای دقت و تیزبینی بالا هستید؟

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

 معمای تصویری پاندا

خیلی جالبه: تست هوش وضع مالی کدوم شوهر خوب نیست و جدیدا بدهی بالا آورده؟!

معمای تصویری پاندا: پاندا را در میان سگ های خالدار پیدا کنید

برای دیدن پاسخ معمای تصویری پاندا صفحه را به پایین اسکرول کنید:

.

شاید جالب باشد: معمای تصویری باغچه خانه چه ایرادی دارد؟ کجای کار می لنگد؟!

مطلب داغ که باید بخوانید: از بین بردن چروک صورت با ماسک های خانگی که بمب کلاژن اند!

.

وب سایت گفتنی در بخش سرگرمی، انواع مطالب جالب و تست شخصیت، هوش تصویری و  تست بینایی را نشر می دهد. همچنین مطالب جدید و دانستنی های عجیب ما را در بخش عجایب بخوانید.

.

کارآگاه ها از دست ندین: آزمون هوش مامور الکی کیه؟ کدوم خودشو دروغکی جا زده؟!

.

بی توجه ترین افراد می توانند بدون توجه به چیزی غیرعادی از کنار تصویر معمای تصویری پاندا بگذرند، اما کسانی که چابکی بصری دارند طولی نمی کشد که متوجه می شوند

.

پاسخ معمای تصویری پاندا

حتما امتحان کنید: لخت کردن مو با محصولات طبیعی: چطوری موهایی صاف داشته باشیم؟

پاسخ معمای تصویری پاندا

خب آیا توانستید در زمان 6 ثانیه به جواب معمای تصویری پاندا برسید؟

سمبوسه رژیمی: با این سمبوسه خوشمزه لاغر می شوید!

تصاویری شبیه معمای تصویری پاندا هر روز در فضای اینترنت منتشر می شوند. این تصاویر در عین این که می تواند زمینه خوبی برای سرگرمی باشد، از سوی دیگر می تواند بر رشد و توسعه مهارتها و توانائیهای شناختی افراد تأثر بگذارد. کافی است به صورت مستمر این بازهای فکری را در برنامه های روزانه خود قرار دهید تا متوجه افزایش دقت و تمرکز خود شوید.

به باور محققان انجام منظم بازهای فکری، سوالات هوش و … می تواند سلامت مغز را تضمین کند. چرا که این بازی ها مغز را به فعالیت وادار می کند و افزایش فعالیت های مغزی می تواند از بروز بیماری های مربوط به مغز در کهنسالی جلوگیری نماید.
اجازه ندهید این فرصت از دستتان برود و با چالش های باورنکردنی که مجله گفتنی هر روز می گذارد نشان دهید که چه توانایی هایی دارید:
انواع معماها

معمای تصویری پاندا: معماها می توانند به شکل یک سؤال یا بیانیه باشند که مسئله ای را ارائه می دهد و برای حل آن نیاز به استدلال دارد، و در حالی که بسیاری از پاسخ دادن به آنها اجتناب می کنند، نمی دانند که این کار فواید به همراه دارد.

معماها راهی برای افزایش حس استدلال شما دارند زیرا مغز شما را درگیر کرده و باعث افزایش فعالیت مغزی شما می شود. همچنین می توان گفت که تمرینی برای ذهن است.

این راهی است برای استراحت در حالی که بدن شما هنگام حل معما دوپامین ترشح می کند. دوپامین هورمون “احساس خوب” نامیده می شود. به شما آرامش می دهد و باعث می شود احساس راحتی کنید.

فواید بلند مدت تست هوش تصویری و معما چیست؟

بعضی از انواع بازی فکری هم با حل کردن معماها و پاسخ دادن به تست هوش همراه هستند. در بازی‌های معمایی و توأم با تست هوش، مغز و ذهن بیشتر استفاده می‌شود. در این نوع بازی‌ها برای پیروزی نیاز به فکر کردن وجود دارد. دیگر خبری از شانس و اقبال نیست. بلکه فرد باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا به پاسخ صحیح دست پیدا کند.

بازی‌های معمایی و تست هوش‌ها معمولا به صورت گروهی انجام می‌شوند. همین موضوع می‌تواند به تقویت مهارت‌های افراد در بهبود بخشیدن به ارتباطات اجتماعی‌شان کمک کند. زمانی که شما با هم‌گروهی‌های خود در تعامل و ارتباط قرار می‌گیرید، در واقع، در حال تمرین کردن هم‌فکری، ارتباط مؤثر برقرار کردن با دیگران و سازگاری با جمع هم هستید.

این تست رو از دست نده: تست بینایی گربه شهر آبی کجا قایم شده؟ مواظب باش چشمات چهارتا نشه!

چه افرادی می توانند این تست ها را حل کنند؟

گفته می شود افرادی که هوش تصویری خوبی دارند تست های بینایی، هوش محیطی و تصویری ما را به راحتی حل می کنند و در این تست ها موفق عمل می کنند و معمولا کارآگاه ها و جاسوس های خوبی از آب در می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آیند! اگر هوش تصویری‌تان خوب نیست نگران نباشید؛ شما از طریق این تصاویر می توانید میزان دقت تان را به مرور افزایش دهید.

این نوع تست ها چه فایده ای دارند؟

تست های بینایی سنجی هم راه خوبی برای سرگرمی شما و هم روش جالبی برای محک زدن میزان دقت نظر و تیزهوشی چشمی شماست. به عبارتی این تست ها در عین مفرح بودن و شادی بخشی می توانند دقت شما را هنگام مشاهده جزئیات در اجسام افزایش دهند.

چرا باید تست هوش و معما حل کرد؟

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند

مطالب جالبی که باید دید:

حتما ببین: تست هوش بچه مرفه کیه محمد رضا یا میلاد؟ آدم شناس ها زود می فهمن!

حتما ببینید: اعترافات عجیب بازیگران هالیوود که تا به حال نمی دانستید!

معمای شناسایی وسایل: 6 تا وسیله کنار تصویر رو تو اتاق پیدا کن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا