;
سرگرمی

رمز و رازهای جادویی اعتماد به نفس که شما را جذاب نشان می دهد+ عکس

رمز و رازهای جادویی اعتماد به نفس: زبان بدن روشی قدرتمند و موثر برای انتقال پیام ها به روشی ظریف است. در واقع، به اندازه کلمات قدرتمند است، و حتی اگر بتوانید آنها را به درستی ترکیب کنید، مانند زمانی که سعی می کنیم در مقابل دیگران با اعتماد به نفس به نظر برسیم، قدرتمندتر است. با حرکات خود، می‌توانیم دیگران را متقاعد کنیم که اعتماد به نفس داریم، حتی اگر در اعماق وجودمان واقعاً کمی عصبی یا خسته باشیم. چه بخواهیم در تاریخ بعدی خود بهترین تاثیر را بگذاریم یا در مصاحبه شغلی بعدی، توجه به زبان بدن ما کلید تحقق هر یک از این موارد است.

بخش سرگرمی گفتنی می‌خواهد راهنمای کوچکی در مورد چگونگی ایجاد اعتماد به نفس در ارتباطات غیرکلامی به شما ارائه دهد، که به شما کمک می‌کند بیشتر از همیشه با اعتماد به نفس به نظر برسید.

ترفندهای روانشناختی که شما را با اعتماد به نفس نشان می دهد:

1. تا حد امکان تماس چشمی برقرار کنید.

رمز و رازهای جادویی اعتماد به نفس1

به گفته نویسنده مایکل الزبرگ، متخصص زبان بدن، تماس چشمی یکی از مهم ترین و قدرتمندترین ابزارها برای برقراری ارتباط رو در رو با شخص دیگری است. حفظ تماس چشمی مناسب بیانگر صداقت، صداقت، نزدیک بودن، توجه و تمایل به گوش دادن است. فقط باید مراقب باشید که خیلی کنجکاو ظاهر نشوید، اما به غیر از این، روش بسیار موثری است.

به همین ترتیب، فردی که در طول مکالمه در تماس چشمی قرار می‌گیرد، نشان می‌دهد که می‌تواند در عین تراوش اعتماد به نفس، احساس امنیت بدهد. از سوی دیگر، انجام برعکس، یعنی نگاه کردن به دور یا پایین نگاه کردن هنگام صحبت با کسی، اغلب به عنوان نشانه ای از ناامنی درک می شود.

خیلی جالبه: اگر قاتل عروس را در یک نگاه پیدا کنی قابلیت این را داری در FBI استخدام شوی!

2. کمی به جلو خم شوید.

رمز و رازهای جادویی اعتماد به نفس2

هنگام گفتگو با شخص دیگری، ممکن است بخواهید وضعیت خود را در نظر بگیرید. این امر به ویژه در صورت نشستن بسیار مهم است، زیرا خم شدن به جلو واقعاً می تواند تفاوت ایجاد کند. خم شدن به جلو به طرف مقابل نشان می دهد که به حرف های او توجه می کنید. در عین حال، چنین وضعیتی با کاهش یا از بین بردن موانع بین شما و طرف مقابل، پیامی از اعتماد به نفس ارسال می کند.

از طرف دیگر، خم شدن به عقب باعث افزایش فاصله بین شما و طرف مقابل می شود که نشان دهنده عدم علاقه یا توجه است.

پیشنهادی: دیت عاشقانه دختر و پسر تصویر یه ایرادی داره؛ اگه گفتی چیه؟

3. سر خود را صاف نگه دارید.

رمز و رازهای جادویی اعتماد به نفس3

 

عموماً افرادی که با سرشان پایین راه می‌روند یا هنگام صحبت با شخص دیگری سرشان را خم می‌کنند، شخصیتی درون‌گرا دارند. این وضعیت ها اغلب به عنوان کمبود عزت نفس یا اعتماد به نفس نیز تعبیر می شود. برعکس، اگر شخصی با سر بالا راه برود یا با دیگران صحبت کند، این باعث می شود که او مانند فردی مطمئن، مطمئن و مغرور به نظر برسد.

در نهایت، همه چیز به این واقعیت ختم می شود که چنین حالت هایی نشان دهنده گشاده رویی و صداقت است، زیرا شخص چیزی را پنهان نمی کند و از اینکه دیگران واضح باشند و بخوانند نمی ترسند.

4. حالت ایستاده و باز اتخاذ کنید.

رمز و رازهای جادویی اعتماد به نفس4

 

توجه به وضعیت بدنتان ضروری است ، به خصوص زمانی که با چالش های مهمی مانند یک جلسه یا مصاحبه شغلی روبرو هستید. اگر می خواهید اعتماد به نفس را منتقل کنید، وضعیت بدن شما باید صاف باشد و همچنین باید آرام به نظر برسید. می توانید این کار را با قرار دادن شانه های خود به عقب و سر خود به سمت بالا انجام دهید. به این ترتیب، شما آرام اما در عین حال با اعتماد به نفس به نظر خواهید رسید. حالت خمیده و پرتنش، با شانه‌ها به سمت جلو و سر پایین، تصوری برعکس ایجاد می‌کند: ناامنی، کمرویی و عصبی.

از سوی دیگر، وقتی از حالت باز صحبت می کنیم، در مورد این صحبت می کنیم که پاهای خود را کمی از هم باز نگه دارید. این در مورد بازوهای شما نیز صدق می کند زیرا نشان می دهد که شما باز هستید و به حرف های طرف مقابل توجه می کنید. در مقابل، وضعیت بسته، با دست‌ها و پاها روی هم قرار گرفته یا خیلی نزدیک به هم، برعکس را نشان می‌دهد.

خیلی جالب: میزان هوش خود را به چالش بکشید و 10 ثانیه ای بگویید کدام فنجان چای اول پر می شود؟

5. دستان خود را در معرض دید قرار دهید.

رمز و رازهای جادویی اعتماد به نفس5

وقتی می خواهید دیگری از اعتماد شما به خودتان آگاه باشد، باید دستان خود را از جیب خود دور نگه دارید. به هر حال، این به خوبی کار می کند تا دیگران به شما اعتماد کنند. گذاشتن دست ها در جیب نشان دهنده عصبی بودن، ناامنی بودن و نیاز به پنهان کردن چیزی یا حفظ فاصله است. به همین دلیل بهتر است آنها را به سادگی در دید و در وضعیتی آرام نگه دارید.

آگاهانه یا ناخودآگاه، زمانی که فردی احساس اعتماد به نفس می کند، معمولاً فاصله بین انگشتان دست شما بیشتر است، تمایل دارید انگشتان شست خود را کمی بیشتر بالا بیاورید و نوک انگشتان خود را به هم نزدیک کنید.

6. پاهای خود را به سمت فردی که با او صحبت می کنید، قرار دهید.

رمز و رازهای جادویی اعتماد به نفس6

اگرچه ممکن است جزییات ساده، حتی تا حدودی بی اهمیت به نظر برسد، اما وضعیت و جهت گیری پاهای شما هنگام صحبت با دیگران نیز مهم است. به یاد داشته باشید، هر کاری که با بدن خود انجام دهید در واقع پیامی را منتقل می کند و پاها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اعتقاد بر این است که اکثر مردم تمایل دارند پاهای خود را به سمت افرادی که بیشتر با آنها شناسایی می کنند، نشانه می روند، مانند بهترین دوست یا شخصی که آنها را رهبر می دانند. بر این اساس، در حالت ایده‌آل، باید پاهای خود را در یک راستا نگه دارید و در عین حال حالت عمودی خود را حفظ کنید. این یک راه خوب برای برقراری ارتباط است که شما به طرف مقابل علاقه دارید. این وضعیت همچنین باعث می شود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. برعکس، اگر پاهای شما به سمت بیرون حرکت کند، ممکن است نشانه ای از عصبی بودن، اضطراب ، ناراحتی و حتی نیاز به عجله کردن و رفتن باشد.

7. کمی لبخند بزنید.

رمز و رازهای جادویی اعتماد به نفس7

بر اساس مطالعه‌ای که توسط دانشمندان علوم اعصاب انجام شده است، افرادی که هنگام صحبت با کسی لبخندی کوچک همراه با کمی ابروهای خود نشان می‌دهند، همدردی و اعتماد بیشتری در طرف مقابلشان ایجاد می‌کنند.

به طور کلی، هنگامی که به دنبال حمایت هستیم یا سعی می کنیم با دیگران ارتباط برقرار کنیم، به دنبال فردی می گردیم که به نظر صمیمی و مایل به گوش دادن باشد، نه فردی که به نظر آزاردهنده، ناراحت کننده یا دور باشد. به همین دلیل است که چنین ژست‌های ساده‌ای می‌توانند در هنگام چت کردن با دیگران کمک زیادی کنند.

8. فضای خود را اشغال کنید.

رمز و رازهای جادویی اعتماد به نفس8

اگر در مورد خود احساس ناامنی می کنید یا در مورد موقعیت خاصی ناراحت و عصبی هستید، ممکن است تمایل داشته باشید که خود را کوچکتر کنید. با انجام این کار، ممکن است کمتر ترسناک به نظر بیایید، اما اعتماد به نفس کمتری نسبت به آنچه واقعا دارید دارید.

اگر می خواهید تصویر اعتماد به نفس باشید، باید سعی کنید فضای مورد نیاز خود را اشغال کنید و در استفاده از آن احساس راحتی کنید. انجام این کار به عنوان نشانه ای از راحتی، اطمینان و امنیت تلقی می شود.

 چرا زبان بدن بسیار مهم است و چگونه می تواند به ما در برقراری ارتباط بهتر کمک کند؟

رمز و رازهای جادویی اعتماد به نفس9

گاهی اوقات بدون اینکه قصد داشته باشیم یا حتی دهان باز کنیم، موفق به برقراری ارتباط می شویم. هنگامی که از زبان بدن یا ارتباط غیرکلامی صحبت می کنیم ، اشاره به آن دسته از ژست هایی است که با قسمت های مختلف بدن خود به ویژه صورت انجام می دهیم که پیامی را منتقل می کند.

این زبان، که می تواند آگاهانه یا ناخودآگاه توسط شخصی که با او ارتباط برقرار می کنیم (که می تواند با آنچه ما می گوییم تقویت یا در تضاد باشد) درک کند، با شکل گیری ایده و تصویری که طرف مقابل از ما به دست می آورد، همکاری می کند.

رمز و رازهای جادویی اعتماد به نفس10
اعتماد به نفس پایه محکمی برای ایجاد یا بهبود روابط اجتماعی در انواع مختلف است و زبان بدن راهی برای انتقال و تقویت آن است. به همین دلیل است که مدیریت خوب حالات بدن و کنترل آن‌ها باعث می‌شود در هنگام برقراری ارتباط احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم و به نوبه خود باعث می‌شود که طرف مقابل درک مثبت تری از ما داشته باشد.

وقتی می‌خواهید کسی به شما اعتماد کند چگونه رفتار می‌کنید؟ چه حرکاتی باعث می شود نسبت به یک فرد محتاط شوید؟

مطالب جالب پیشنهادی:

جالب: آیا می توانید 3 مورد متفاوت را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید؟ چشمان عقابی خود را آزمایش کنید!

خواندن ذهن مردم: یک ترفند روانشناختی جالب+ عکس

آیا شما تمایل به مراقبت از دیگران دارید یا احساسات خود راپنهان می کنید؟ با انتخاب یک چراغ خواب متوجه این موضوع شوید!

داستان سوگلی هارون الرشید و پسر فقیر!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. من همه اینکارارو انجام میدادم و فهمیدم عجب ادمی هستما😂💛ممنون از وقتی که گذاشتید تا مقالتونو بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا