;
سرگرمی

خواندن ذهن مردم: یک ترفند روانشناختی جالب+ عکس

خواندن ذهن مردم: همه ما لحظاتی را داشته‌ایم که آرزو می‌کردیم می‌توانستیم آنچه را که دیگران فکر می‌کنند بخوانیم، وانمود کنیم که ابرقهرمانی هستیم که می‌توانیم ذهن‌ها را بخوانیم. اما اگر به شما بگوییم که در واقع می توانید ذهن افراد را فقط با مشاهده زبان بدن آنها بخوانید، چه؟

با وجود قدرت کلمات، گاهی اوقات می توان آنها را با حرکات یا ژست های اشتباه بدن به طور متفاوت ترجمه کرد. با این حال، بیشتر زبان بدن ما به ضمیر ناخودآگاه ما متصل است و ما خودمان را در حال انجام کارهایی می بینیم که به طور طبیعی ظاهر می شوند، فقط پس از انجام آن متوجه می شویم.

در سرگرمی امروز مجله گفتنی، می‌خواهیم ترفندهایی جالب در ارتباط با خواندن ذهن مردم را به شما نشان دهیم:

1. چشمان آنها را دنبال کنید.

 خواندن ذهن مردم1

 

نگاه کردن به راست و مستقیم به معنای دروغ گفتن است زیرا تخیل و خاطرات فعالیت را فعال می کند. اما نگاه کردن به چپ و پایین هنگام صحبت نشان می دهد که گوینده یا در حال یادآوری حقایق است یا در حال جمع آوری افکار خود است.

امتحان کنید: پرشور یا خونسرد؟ با تست شخصیت چشم نواز ما ویژگی غالب خود را کشف کنید!

2. اگر بیش از حد سر تکان می دهند

 خواندن ذهن مردم2

گاهی اوقات وقتی در مورد چیزی صحبت می کنیم که ممکن است طرف مقابل آن را دوست نداشته باشد، ممکن است به طور مکرر و بیش از حد شروع به تکان دادن سر کند . اگر کسی به توانایی خود در پیروی از دستورالعمل ها شک کند، بیش از حد سر تکان می دهد. به همین دلیل است که باید توجه کنید و وقتی شروع به اتفاق افتاد، سرعت خود را کم کنید و سعی کنید آن را به روش دیگری بیان کنید.

تست شخصیت: با انتخاب یک گل رز متوجه شوید که یک قانون شکن هستید یا یک فرد وظیفه شناس؟

3. آنها در حال لبخند ساختگی هستند.

 خواندن ذهن مردم3

بسیاری از ما از چین و چروک هایی که خیلی زود ظاهر می شوند شکایت داریم. اما چیزی که ما نمی دانستیم این است که چین و چروک می تواند به شما بگوید که آیا لبخند واقعی است یا نه. این به این دلیل است که لبخندهای ساختگی مسری نیستند، بنابراین چشمان شما همراه با لب هایتان نمی خندند.

4. فک خود را فشار می دهند.

 خواندن ذهن مردم

فک فشرده نشانه استرس است. اگر دیدید که آنها این کار را می کنند، به این معنی است که آنها به چیزی استرس زا فکر می کنند. در هر صورت چه متوجه شوند و چه نشوند ناخودآگاه این اتفاق می افتد.

5. چگونه بفهمند که آیا احساسات آنها اجباری است یا خیر

 خواندن ذهن مردم5

احساسات به طور مساوی در بیان صورت آشکار می شوند ، بنابراین اگر یک طرف صورت آنها فعال تر از طرف دیگر باشد، ممکن است احساس را جعل کنند.

6. به زمانی که دستان خود را بالا می برند توجه کنید.

 خواندن ذهن مردم

بالا بردن دست در تمام طول آن با یک وضعیت راحت، هاله ای قدرتمند و غالب ایجاد می کند. برعکس، بالا بردن دست زیر سطح سر نشان دهنده ناامنی و کمرویی است.

7. مراقب کف دست آنها باشید.

 خواندن ذهن مردم7

حرکات دست زیادی وجود دارد که می تواند به این معنا باشد. در میان آنها این 2 مورد است. اگر کف دست شما به سمت بالا است، به این معنی است که شما چیزی را پیشنهاد می کنید یا می خواهید. و اگر کف دست شما رو به پایین باشد، به این معنی است که چیزی را سفارش می دهید یا مطالبه می کنید.

8. به فاصله آنها توجه کنید.

 خواندن ذهن مردم8

به این توجه کنید که یک شخص چقدر به شما نزدیک است تا مشخص شود که آیا شما را مثبت می بیند یا خیر. و اگر زمانی که شما نزدیک تر می شوید، کسی عقب نشینی می کند، می تواند نشانه ای از عدم وجود ارتباط متقابل باشد. حتی گاهی اوقات می توانید با توجه به فاصله بین دو نفر بگویید که چه رابطه ای بین آنها وجود دارد.

آیا تا به حال هر یک از این ترفندها را ناخواسته انجام داده اید؟ آیا ترفندهای دیگری نیز وجود دارد که به این لیست مرتبط باشد؟ آنها را در نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب جالب پیشنهادی:

حتمن بخوانید: داستان این همان امامزاده ایست که با هم ساخته ایم!

هوش تصویری همسر واقعی؛ کدوم خانوم زن واقعی مرد هست؟

اگر ضریب هوشی بالایی دارید، عدد گم شده را در این معمای هوش ریاضی دایره ای در 10 ثانیه بیابید.

عدالت یا شفقت، چه چیزی بیشتر به شما انگیزه می دهد؟ اجازه دهید تست شخصیت ما حقیقت شما را آشکار کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا