;
سرگرمی

7حقایق از زندگی رهبر کره شمالی: وحشتناک ترین واقعیت هایی که باور نمی کنید!

رهبر کره شمالی: در ۲۴ آوریل ۲۰۲۰ ، بسیاری از رسانه های غربی از مرگ احتمالی رهبر کره شمالی کیم جونگ اون خبر دادند. وی در سال ۲۰۱۱ جانشین پدر خود و به یکی از جوانترین رهبران دولت تبدیل شد. زندگی وی در حجاب محرمانه ای قرار گرفت، اما برخی حقایق در مورد کیم جونگ اون به بیرون درز کرد. ما پیشنهاد می کنیم وحشتناک ترین واقعیت ها از سبک زندگی رهبر کره شمالی، کیم جونگ اون، که همه جهان را برانگیخته است، را حتما ببینید!

7حقایق از زندگی رهبر کره شمالی

انتقام رهبر کره شمالی از خویشاوندان معترض

رهبر کره شمالی1
جانگ سونگ تائک / عکس

در سال ۲۰۱۳ به دستور رهبر کره شمالی کیم جونگ اون ، شوهر عمه اس جانگ سونگ تائک اعدام شد. دلیل انتقام وحشیانه اطلاعاتی است که از منابع ناشناخته دریافت شده مبنی بر اینکه گفته می شود یکی از بستگان کیم جونگ اون در حال آماده سازی کودتا است. خبر اعدام به طور رسمی توسط رسانه های کره شمالی گزارش شد و نمایشی از آن را نشان داده و چان سونگ تایک را “خائن برای ملت برای همه زمان ها” و “یک مرد پست” خوانده است. در همین زمان شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه چان سونگ تک به همراه سگهای گرسنه به قفس انداخته شده است ، جایی که وی درگذشت. اما بعداً مشخص شد به آنها تیراندازی شده است.

رهبر کره شمالی2
کیم جونگ نام برادر ناتنی رهبر فعلی کره شمالی / عکس

کیم جونگ-نام، برادر ناتنی کیم جونگ اون رهبر فعلی کره شمالی محتمل‌ترین جانشین کیم جونگ-ایل تلقی می‌شد اما در سال ۲۰۰۱ در حالیکه قصد داشت با یک گذرنامه جعلی وارد ژاپن شود بازداشت شد. وی در ۱۳ فوریه ۲۰۱۷ (۲۵ بهمن ۱۳۹۵) در مالزی و فرودگاه کوالالامپور به مقصد ماکائو، با دستمال آغشته به گاز اعصاب وی‌ایکس، به قتل رسید.رهبر کره شمالی در مورد انتقام انتقام نسبت به همه افراد درگیر در این جنایت اظهارات زیاذی کرد ، اما بعداً اطلاعات کره جنوبی گزارش داد که کیم جونگ اون خودش از ترس رقابت برادر ناتنی ، دستور حذف او را صادر کرده است.

رهبر کره شمالی تیمی مخفی از زیباترین زنان این کشور را دارد

رهبر کره شمالی3
کیم جونگ اون خودش را با زنان زیبا احاطه کرده است. / عکس

رهبر کره شمالی تیمی مخفی از زیباترین زنان این کشور را دارد که هرکدام توسط کیم جونگ اون بررسی می شدند. در سال ۲۰۱۶ ، کیم جونگ اون بر اساس محافظه کارانه ترین تخمین ها ، حدود ۳.۵ میلیون دلار برای لباس زیر خرج کرد. زنان باید هر لحظه آماده باشند تا از مرد ارشد کره شمالی پذیرایی کنند و از این افتخار پذیرش ، قادر متعال را سپاسگزار باشند. دختران “تیم لذت” ۴ هزار دلار حقوق دریافت می کنند و به خاطر تلاش هایشان به آنها لوازم خانگی تعلق می گیرد.

ترس کیم جونگ اون از آرایشگران

رهبر کره شمالی4
کیم جونگ اون / عکس

با وجود کارکنان باورنکردنی و سرسپردگان که در هر زمان آماده تحقق هرگونه خواست کیم جونگ اون هستند، او قاطعانه از استفاده خدمات آرایشگاه خودداری می کند و موهای خود را فقط به تنهایی کوتاه می کند. طبق شایعات ، کیم جونگ اون به دلایلی نامعلوم از آرایشگران خیلی می ترسید و هرگز اجازه نمی داد که موهای او را لمس کنند. شاید این هراس در کودکی وارث سرچشمه گرفته باشد. درست است ، تقریباً درباره سالهای اول زندگی دیکتاتور هیچ اطلاعاتی وجود ندارد.

کیم جونگ اون و جراحی پلاستیک

رهبر کره شمالی5
کیم ایل سونگ و کیم جونگ اون

“پدر مردم کره شمالی” بارها و بارها به خدمات جراحان پلاستیک متوسل شده و سعی کرده تا حد ممکن به پدربزرگش کیم ایل سونگ شبیه باشد. اگر عکس های کیم جونگ اون را با هم مقایسه کنید ، می بینید که ظاهر وی طی چند سال دستخوش تغییرات اساسی شده است.

حکم مرگ برای دونالد ترامپ از طرف کیم جونگ اون

رهبر کره شمالی6
کیم جونگ اون و دونالد ترامپ / عکس

در پاییز سال ۲۰۱۷ ، در پاسخ به تهدیداتی که دونالد ترامپ از نابودی کره شمالی ابراز داشت ، کیم جونگ اون، رئیس جمهور آمریکا را “غیر طبیعی” و “گانگستر” خواند و گفت که مردم کره شمالی رهبر آمریکا را به مرگ محکوم کرده اند.

موسسه طول عمر کیم جونگ اون

رهبر کره شمالی7
کیم جونگ اون / عکس

هیون سو کیم، که از کره شمالی فرار کرده است ، ادعا می کند که کیم جونگ اون مؤسسه طول عمر را ایجاد کرده است که در آن ۱۳۰ پزشک مشغول به کار هستند. رسالت اصلی این موسسه مراقبت از سلامت کیم جونگ اون است. ظاهراً این کار بسیار سختی بود ، زیرا رهبر کره شمالی کیم جونگ اون به غذاهای فراوان علاقه دارند ، از بزرگسالی سیگار می کشند. علاوه بر این ، وی از اضافه وزن ، دیابت و فشار خون بالا رنج می برد.

سبک زندگی تجملاتی رهبر کره شمالی کیم جونگ اون

رهبر کره شمالی8
کیم جونگ اون عاشق تجملات است
رهبر کره شمالی9
قایق بادبانی کیم جونگ اون. / عکس

با وجود این واقعیت که مردم کره شمالی در فقر زندگی می کنند و رسانه های محلی فروتنی و تقریبا زهد را تبلیغ می کنند ، رهبر این کشور در تمام زندگی خود در تجملات غرق شده و چیزی را انکار نمی کند. مشخص شده است که کیم جونگ اون ۱۷ کاخ دارد که در شرایط واقعاً تجملاتی و متفاوت هستند.

علاوه بر این ، کیم جونگ اون صاحب یک قایق بادبانی ۲۰۰ فوت ، مجهز به آخرین فن آوری و بسیار راحت است. هزینه قایق بادبانی تقریباً ۸ میلیون دلار تخمین زده شده است. شایان ذکر است که رئیس شورای دولتی DPRK دارای یک هواپیمای خصوصی مجلل ، مجموعه ای از اتومبیل های بسیار گران قیمت و اسب های خالص است که حدود ۲۰ درصد از بودجه کشور را صرف نگهداری آن ها می کند.

رهبر کره شمالی10
کیم جونگ اون در حال خوردن / عکس

شخصی که تقریباً در تمام دنیا با همه درگیر است، برخلاف مردمش، نوشیدنی های الکلی را ترجیح می دهد و خصوصا نوشیدنی های الکلی نخبگان را می خورد، مخصوصاً برای او از غرب به ویژه کنیاک هنسی تحویل داده می شود. وی سالانه بیش از ۳۰ هزار دلار برای نوشیدنی الکلی، از جمله شراب خوب، خرج می کند.

رهبر کره شمالی11
کیم جونگ اون و همسرش ری سول جو ، از نمایشگاه مواد غذایی در کارخانه مواد غذایی بازرسی می کنند. / عکس
رهبر کره شمالی12
کیم جونگ اون در حال سیگار کشیدن / عکس

رهبر کره شمالی از لذت غذاها چشم پوشی نکرده و سفارش خوک مرغوب از دانمارک ، خاویار ، خربزه چینی ، استیک گوشت گاو و …. را سفارش می دهد. براساس محافظه کارانه ترین تخمین ها ، مبلغی که کیم جونگ اون برای صرف غذای خود و تغذیه خانواده اش هزینه کرده است ، میلیون ها دلار بوده است.

به عنوان یک سیگاری قهار، کیم جونگ اون سیگار فرانسوی ایو سن لوران را ترجیح می داد که هر بسته ۵۵ دلار قیمت دارد. آنها همچنین در مورد اعتیاد کیم جونگ اون به مواد مخدر می گویند ، اما داده های تأیید شده ای در این باره در دست نیست.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا