;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

با این ترفندهای آرایشی مثل مهتاب کرامتی زیبا شوید!

ترفندهای آرایشی مثل مهتاب کرامتی:  این بازیگر علاوه بر بازی فوق العاده، از لحاظ ظاهری نیز بسیار عالی و جوان به نظر می رسد. برخی از ترفندهایی که در ساختن آرایش بی نقص و طبیعی بر چهره‌ی این بازیگر اثر می گذارد را به شما معرفی می کنیم.

آرایش بخشی از روتین های روزانه هر زنی می باشد. اما درست کردن آن گاهی اوقات می تواند باعث اتلاف وقت و تلاش زیادی شود. اگر احساس تنبلی می‌کنید اما می‌خواهید ظاهری با کیفیت داشته باشید، کوچک‌ترین تغییرات گاهی اوقات می‌تواند نتایج متفاوتی را ایجاد کند.

 

ترفندهای آرایشی جدید: نکات خفن برای آرایش صورت که عاشقش می شید!

 

به‌جای سرمایه‌گذاری بر روی یک سری محصولات جدید و گران قیمت برای داشتن ظاهری مناسب، با این ترفندهای مفید باعث ارتقای آرایش خود در اسرع وقت شوید. با بخش مد و زیبایی وبسایت گفتنی همراه باشید.

(ترفند های آرایشی مثل مهتاب کرامتی)

همچنین ببینید: بوتاکس طبیعی صورت با روغن نارگیل: خداحافظی با چین و چروک صورت!

1. استخوان گونه را کار کنید:

ترفندهای آرایشی مثل مهتاب کرامتی: هایلایتر می تواند دنیای متفاوتی ایجاد کند! یک هایلایتر متناسب با رنگ بدن خود تهیه کنید و آن را در بالاترین قسمت استخوان گونه، از زیر عنبیه تا خط رویش موهایتان بکشید. هایلایتر به جای رژگونه، درخشندگی، جوانی و شادابی را اضافه می کند.

سایه‌های سنگین را فراموش کنید – بلند کردن مژه‌ها از طریق ریمل (شفاف یا مشکی) باعث می‌شود چشم‌هایتان روشن‌تر، پهن‌تر و بیدارتر به نظر برسند. یک لایه نازک بمالید و زیاد در زدن سایه اغراق نکنید.

2. از هایلایتر روی لب های خود استفاده کنید

فقط با زدن هایلایتر در مرکز لب بالا و پایین آنها را بزرگتر نشان بدهید. اگر در اسرع وقت لب هایی برجسته می خواهید، تنها چیزی که نیاز دارید این است که براق کننده لب را با هایلایتر مایع جایگزین کنید، که همیشه یک ترفند بی اشتباه است.

همچنین بخوانید: چاق کردن صورت: صورت شاداب و پر با روش های طبیعی

3. یک ابروی پررنگ ایجاد کنید

حتی بدون آرایش، ابروی پررنگ در کمترین زمان به شما ظاهری قوی و تمیز می دهد. اگر ابروها تکه تکه هستند، پر کردن آنها با مداد می تواند تفاوتی بزرگتر از آنچه فکر می کنید ایجاد کند. هنگام خرید، یک سایه روشن تر از رنگ واقعی ابرو خود داشته باشید، در غیر این صورت تغییر بسیار چشمگیر خواهد بود.

4. خط لب ها

ترفندهای آرایشی مثل مهتاب کرامتی: حتی گران‌ترین رژ لب‌ها نیز زمانی که خارج از خط لب ماسیده شود، می‌تواند ارزان به نظر برسد. آیا می‌دانستید که می‌توانید رژ لب را به طور کامل کنار بگذارید و برای ایجاد ظاهری کامل‌تر، یک لایه‌ی سبک خط لب بزنید؟ خط لبی بخرید که همان رنگ لب شما باشد یا فقط کمی تیره تر باشد. کاری که مهتاب کرامتی در بسیاری از مراسمات و جشنواره ها انجام می دهد.

5. از پودر فشرده اجتناب کنید

بسیاری از زنان پس از فونداسیون از پودر فشرده استفاده می کنند. راه حل بهتر چیست؟ به جای آن از یک پودر آرایشی یا حتی بهتر از آن از اسپری آرایشی استفاده کنید. این کار ظاهر شما را به خوبی می‌پوشاند و در نواحی مشکل‌دار و چرب،  ظاهری مات ایجاد می‌کند. حتی می توانید یک قطره پودر تثبیت کننده(پودر فیکس) را در فونداسیون معمولی خود قرار دهید.

شاید جالب باشد: بهترین روغن های ابرو: با این روغن ها ابروهای خود را پر پشت کنید!

6. پرایمر سبز برای کمک به تغییر رنگ

تغییر رنگ یک مشکل رایج پوستی برای افراد است. اگر ته رنگ قرمز روی قسمت هایی از پوست خود دارید نگران نباشید، پرایمر صورت رنگی می تواند معجزه کند.پرایمر با رنگ سبز تناژ قرمزی پوست شما را خنثی می کند و باعث می شود پوست شما یکدست تر به نظر برسد.

7. ترک های رژ لب را با برق لب پنهان کنید

آیا با ناهمواری و ترک خوردن رژ لب مقابله می کنید؟ با استفاده از لایه براق روی لب با سایه مشابه، از ظاهرهای خشک خودداری کنید. درخشش و صافی، لب های شما را بزرگتر و جذاب تر از همیشه نشان می دهد.

همچنین ببینید: خداحافظی با چین و چروک، پوستی شفاف و زیبا با آلوئه ورا!

8. چشم ها را با خط سفید روشن کنید

اگر خسته به نظر می رسید، خط چشم سفید همان چیزی است که به آن نیاز دارید. آن را به گوشه چشمان خود بکشید تا ظاهری پرانرژی داشته باشید و به نظر نرسد که آرایش کرده اید. اگر به دنبال حذف کانسیلر زیر چشم هستید، این یک ترفند شگفت انگیز است.

9. استفاده از برس

در اینجا چند خبر بد وجود دارد – اسفنج ها باکتری ها و سایر میکروب ها را جذب می کنند، علاوه بر این برس ها به طور شگفت انگیزی برای زیرسازی و کانسیلر موثر هستند – به خصوص برس های کابوکی. اگر از اسفنج استفاده می کنید، سعی کنید آن را فقط برای کاربردهای یکبار مصرف نگه دارید.

ترفندهای آرایشی مثل مهتاب کرامتی- استفاده از برس به جای اسفنج

10. یک لایه بردار لب بگیرید

مهم نیست از چه محصولی برای لب استفاده می کنید، وقتی روی پوست خشک و ترک خورده قرار می گیرد، عالی به نظر نمی رسد. مطمئن شوید که پوست مرده را با یک لایه بردار لب پاک می کنید. حتی می توانید این کار را در خانه با روغن نارگیل یا شکر قهوه ای انجام دهید. نرم نگه داشتن لب ها با انواع روغن ها و بالم های لب خود به تنهایی باعث زیبایی هر چه بیشتر شما خواهد شد.

11. خط چشم با رنگ های مختلف تهیه کنید

مردم فکر می کنند که وقتی صحبت از داشتن یک ظاهر چشمگیر به میان می آید کشیدن یک خط چشم تیره و مشکی معجزه می کند، اما نکته کلیدی در واقع تغییر رنگ ها است تا بتوانید جلوه جدیدی دریافت کنید. خط چشم مشکی می تواند واضح به نظر برسد، اما به جای آن به سراغ رنگ خاکستری بروید. برای چشم دودی از سایه قهوه ای استفاده کنید.

12. از مات پرهیز کنید

اگر مشکل چربی پوست ندارید، به سمت مات نروید! این اشتباه می تواند پوست (مخصوصاً پوست بالغ) را کدرتر کند. درعوض، همیشه با محصولات روان و شفاف همراه باشید که درخشندگی و رطوبت را افزایش می دهند.

 13.با آزمایش روی گردن به جای بازو، فونداسیون مناسب را بدست آورید

بدترین آرایش مصنوعی که می‌توانید درست کنید، استفاده از کرم پودری است که برای رنگ پوست شما خیلی تیره یا روشن است. همیشه به ما گفته شده است که مقداری از کرم را روی بازوهایمان تست رنگ کنیم، اما صورت و بدن ما گاهی اوقات به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید سایه های متفاوتی دارند، بنابراین برای دقت بیشتر، بهتر است رنگ ها را روی گردن خود تست کنید.

لینک های مرتبط:

مطلب خیلی جالب: معیارهای زیبایی در کشورهای مختلف چگونه است؟

همچنین مطالب بیشتر: کانتور بینی به صورت حرفه ای در عرض چند دقیقه! 4 روش سریع برای بینی باریکتر!

هرگز آرایش نکنید!

معجزه ای برای پوست و مو+ خواص شگفت انگیز 5 نوع گل برای زیبایی و سلامت

عجیب ترین مراقبت های زیبایی بازیگران با ترفندهای خاص!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا