;
سرگرمی

سوال هوش ریاضی اعداد مخصوص نوجوانان باهوش است، آیا شما قادر هستید به جواب برسید؟

سوال هوش ریاضی اعداد مخصوص نوجوانان باهوش است، آیا شما قادر هستید به جواب برسید؟  فقط یک نابغه می‌تواند عدد گمشده را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کند. مغز خود را برای چنین ماجراجویی آماده کنید!

پازل های ریاضی ممکن است در ابتدا چالش برانگیز به نظر برسند، اما وقتی راه حلی برای اولین پازل پیدا کنید، بیشتر از آن ها لذت می برید. برای حل این نوع پازل ها نیازی نیست یک متخصص ریاضی باشید. تنها چیزی که نیاز دارید حداکثر تمرکز، تفکر خلاق و دانش کمی ریاضی است.

بخوانید: داستان به رگ غیرتش بر خورده است،حکایتی طنز از عبید زاکانی

تست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

شاید جالب باشد: معمای چالشی سن: وقتی پدرم 31 ساله بود من 8 ساله بودم. اکنون او دو برابر من سن دارد. من چند ساله هستم؟

تصویر سوال هوش ریاضی اعداد

سوال هوش ریاضی اعداد

پاسخ سوال هوش ریاضی اعداد در پایین صفحه:

از دست ندهید: شخصیت های دیزنی در جهان امروز اگر بودند چه رنج هایی می کشیدند؟! بخش دوم

.

.

.

همچنین جالب است: اگه خودتو یک باهوش میدونی با حرکت دادن دو چوب کبریت معادله رو حل کن

بازی فکری که نیاز به مهارت های تفکر و حل مسئله دارد به عنوان بازی فکری شناخته می شود. بازی های فکری یک نوع تمرین، سوال یا پازل منحصر به فرد است که می تواند به طور موثر توانایی های شناختی شما را بهبود بخشد. از این رو، پازل های بازی فکری به عنوان یک تمرین مغزی کامل برای افراد در هر سنی در نظر گرفته می شود زیرا شامل درگیری هر دو سمت راست و چپ مغز است. سمت راست مغز خلاقیت، احساسات و تفکر شهودی را کنترل می کند، در حالی که سمت چپ مسئول تفکر تحلیلی، سیستماتیک و عینی است. اخیراً محبوبیت بازی های فکری افزایش یافته است زیرا مردم مزایای بالقوه آنها را تشخیص داده اند.

از دست ندهید: معمای تصویری گلوله؛فقط یه نابغه میتونه در 8 ثانیه بفهمه کدام گلوله زودتر به دیوار برخورد کرده؟

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: تست هوش چهار معادله ریاضی؛فقط باهوشا میتونن معادله ریاضی زیر را حل کنن و جوابو بدن!

پاسخ سوال هوش ریاضی اعداد:

مهیج ترین قسمت همه پازل ها یافتن راه حل آن است. در اینجا ما اینجا هستیم تا بهترین راه‌ها را برای دستیابی به راه‌حل به شما ارائه دهیم. به طور معمول، یک عبارت ریاضی شامل یک یا چند فرآیند از چهار فرآیند ذکر شده در بالا (یعنی جمع، تفریق، تقسیم و ضرب) است. اما استفاده از محاسبات ساده با دنباله درست تنها چیزی است که برای حل این عبارات ریاضی نیاز دارید.

12×1 =12 (2+10)

12×2=24 (3+21)

12×3=36 (4+32)

12×4=48 (4+44)

همچنین ببینید: معمای تصویری فرار از زندان؛اگه گفتی کدوم زندانی قصد فرار از زندان رو داره؟

پاسخ سوال هوش ریاضی اعداد

پازل های ریاضی ممکن است در ابتدا چالش برانگیز به نظر برسند، اما وقتی راه حلی برای اولین پازل پیدا کنید، بیشتر از آن ها لذت می برید. برای حل این نوع پازل ها نیازی نیست یک متخصص ریاضی باشید. تنها چیزی که نیاز دارید حداکثر تمرکز، تفکر خلاق و دانش کمی ریاضی است.

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کندخبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

شاید جالب باشد: تست بینایی ساعت شنی: شکل متفاوت رو پیدا کن!

چرا باید تست هوش و معما حل کرد؟

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند

ببینید: آزمون نجات از سه در؛به نظر شما کدام درب خطر کم تری دارد و میتوان از آن جان سالم به در برد؟

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

شاید جالب باشد: بازی فکری با کلمات؛با کلماتی که در تصویر می بینید نام یک حیوان را بسازید

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

مطالبی که دیگران دوست داشتند:

همچنین جالب است: تست تصویری نشانه های تصویری؛تنها 5 درصد افراد در مدت7 ثانیه متوجه مفهوم آن شدند!

تست شخصیت غروب آفتاب به دلیل ارزش زیبایی شناختی اطلاعات ارزشمندی به شما می دهد!

بازی فکری آچار فرانسه: آیا از 85 درصد افرادی که در این آزمون مردود شده اند باهوش تر هستید؟

آزمون شناسایی تفاوت پلیس راهور را اگر چشم تیزبینی دارید انجام دهید: 5 تفاوت میان تصاویر وجود دارد!

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. سلام دوست عزیز به جای ۴+۴۴ باید ۵+۴۳نوشته شود زیرا عدد ۱۲ را به هر دو عدد باید اضافه کنید یکی به عدد اولی و ۱۱ تا به عدد دومی

  2. در جواب تست هوش ریاضی: چون از عدد 2 شروع شده بود و سپس 3 و 4 و آخری میشه 5+43 .
    اگر دقت کنید دومی عدد 3 با دو عدد سمت چپ و راست گزینه 10+2 به این صورت 21+3 میشه و سومی 32+4 و چهارمی 43+5 که در آخر هم اعداد 2 و3 و4 و5 ردیف می شوند و هم حاصل به ترتیب می شود 12=10+2، 24=21+3،
    36=4+32 ، 48=5+43 . حتی ادامه دهیم بعدی میشه:
    60=6+54 و 72=65+7 و 84=76+8 و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا