;
فرهنگ و هنرهنرمندان

جمشید هاشم پور و آزاده زارعی بازیگر سریال آوای باران+ عکس مهمانی شبانه

جمشید هاشم پور و آزاده زارعی: بازیگر نقش باران در سریال آوای باران عکس های زیادی با جمشید هاشم پور و خانواده اش منتشر کرده است حکایت از رابطه گرم این دو هنرمند دارد اما این دو بازیگر چه نسبتی با هم دارند؟

علیرغم انتشار این عکس ها توسط آزاده زارعی هیچگونه توضیحی درباره روابطش با جمشید هاشم پور نداده است و این باعث انتشار شایعاتی هم شده است. در ادامه تصاویری از عکس مهمانی شبانه خانوادگی این دو هنرمند را می بینید.

جالبه ببینید: عکس های تازه رنگی شده از زنان داخل حرمسرای ناصرالدین شاه!

تصاویری از جمشید هاشم پور و آزاده زارعی(بازیگر باران)

آزاده زارعی در پستی اینستاگرامی درباره خانواده جمشید هاشم پور نوشت :

گاهی عزیزانی هستند که بودن اونها به زندگی ما معنی میده.

افتخار میکنم که این خانواده رو دارم که مثل کوه پشتم هستن ، ممنونم ازتون جمشید خان آریای بزرگ و تکرار نشدنی و خانم متین جان مهربان و ساناز عزیزم که جای خالی خواهر نداشتمو پر کردی برام.

 جایی در روز تولد جمشید هاشم پور می نویسد :

امروز یه روز خیلی خاصیه برام

شاید بتونم به جرات بگم فقط یک نفر رو تو دنیا به این اندازه دوست دارم

خیلی سخته…خیلی… اینکه نمیتونم هیچ واژه ای رو برای بیان احساساتم پیدا کنم…حس و عشق عجیبه که من به شما دارم قابل توصیف نیست اندازه ی پدرم عاشقتونم جمشید خان بزرگ
تولدت مبارک

بیوگرافی جمشید هاشم پور

جمشید هاشم پور متولد ۳ فروردین ۱۳۲۳ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته ریاضی می باشد که با نام هنری «جمشید آریا» سال ها درخشید اما در عین شهرت و محبوبیت بسیار آدم تودار، متین و مردمی است.

جمشید هاشم پور (Jamshid Hashempour) در محله سلسبیل شهر تهران به دنیا آمد و با هشت خواهر و برادر دیگر خود بزرگ شد و اصالتا تورک زبان است. پدرش نظامی و اهل شهرستان میانه در آذربایجان شرقی و مادرش اردبیلی بود.

پیشنهادی: تغییر چهره بازیگران سریال نرگس بعد 17 سال+ سرنوشت های باورنکردنی!

بیوگرافی آزاده زارعی

آزاده زارعی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 10 خرداد سال 1368 است و اصالتا اصفهانی است. او فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه فرهنگ و هنر تهران است. وی همچنین منشی صحنه چند فیلم سینمایی نیز بوده است.

پدر او در حرفه قلم زنی فعالیت داشت و در میدان نقش جهان یک مغازه داشت و هم اکنون هم به رشته قلم زنی مشغول است. مادرش خانه دار است و برادری به نام احمد دارد که مهندس می باشد.

آزاده زارعی به دلیل بازی در سریال آوای باران در سال 1392 به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش باران توانست خوش بدرخشد. او قبل از سریال آوای باران در اثری دیگر در نقش فرعی بازی کرده بود ولی به موفقیت چشمگیری نرسید.

برایتان جالب خواهد بود

تغییر چهره بازیگران خردسال سریال آوای باران+ عکس و مهاجرت به کره جنوبی

ماجرای اندام جذاب فرشته حسینی: کاربران ایرانی عصبانی کاربران خارجی خوشحال!

عکس های شوکه کننده از شباهت بازیگران ایرانی به بازیگران هندی

خوشگل شدن سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت+ زندگی در سوئد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا