;
سرگرمی

آزمون پیدا کردن عدد1114.! آیا می توانید در 10 ثانیه عدد 1114 را پیدا کنید؟

آزمون پیدا کردن عدد1114: فقط کسانی که بینایی عالی دارند، شماره پنهان 1114 را در این چالش توهم نوری پیدا خواهند کرد. توهمات نوری دشوار هستند و به عنوان آزمونی برای مشاهده و مهارت های بصری شما عمل می کنند. ما همه شما را به چالش می کشیم تا این توهم نوری را امتحان کنید و سطح IQ خود را آزمایش کنید.اگر می خواهید ذهنی فعال داشته باشید آزمون سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید.

همچنین ببینید: تست هوش مربع ریاضی؛ اگه رمز گشاییت خوبه در 15 ثانیه به جا علامت سوال عدد درست را جایگزین کن

آزمون پیدا کردن عدد1114

توهمات نوری تمام توجه شما را می طلبد و برای کسانی که با بینایی عالی متولد شده اند، یافتن شماره پنهان 1114 ممکن است به شیرینی پیدا کردن یک تکه کیک باشد. آیا به دنبال یک توهم نوری عالی هستید که ذهن و بینایی شما را آزمایش کند؟

خوب! در اینجا ما یک توهم نوری با شماره پنهان 1114 در این تصویر وجود دارد. فقط چند ثانیه به شما فرصت داده می شود تا شماره پنهان 1114 را ببینید. ببینید چقدر چشمان شما با این توهم نوری خوب است.پس تصویر را ببینید:

همچنین ببینید: آزمون شناخت راننده ماشین بنز؛اگه گفتی کدوم فرد راننده ماشین مرسدس بنزه؟

آزمون پیدا کردن عدد1114

اینم ببینید: آزمون شناسایی تفاوت مرغ بامزه؛چشمان تیزبین در مدت 5 ثانیه می تونه تفاوتهای تصویری راپیدا کنه!

.

.

.

.

شاید جالب باشد: تست هوش چوب کبریت؛ اگه ادعات میشه ریاضیت خوبه با دو حرکت معادله رو درست کن

.

.

.

جالب است: معادله هوش ریاضی ؟=4-6؛فقط یک نابغه میتونه این معادله ریاضی را در 10 ثانیه حل کنه!

آیا شماره پنهان 1114 را پیدا کردید؟ اگر نه، سرنخی داریم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تناژ رنگی تصویر را با دقت مشاهده کنید تا ببینید آیا تغییراتی وجود دارد یا خیر. همچنین باید تمام بخش‌های تصویر را که تمام گوشه‌ها و اطراف را پوشش می‌دهند، بررسی کنید.

.

.

.

.

پاسخ آزمون پیدا کردن عدد1114

آیا توانستید جواب را پیدا کنید؟ کسانی که هنوز به دنبال پاسخ هستند، هنوز چند ثانیه دیگر فرصت دارید تا جواب را تشخیص دهید. اگر شماره مخفی 1114 را پیدا نکردید، نگران نباشید. پاسخ را در تصویر زیرببینید.

 

آزمون پیدا کردن عدد1114-پاسخ

چرا معماها بهترین چالش سرگرمی برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان محسوب میشن؟

معما یکی از سرگرمی های جذاب و هیجان انگیزی محسوب می شود که جدا از جنبه تفریح و سرگرمی بدون هزینه، میزان بهره هوشی افراد را می سنجد، دورهمی ها و میهمانی ها بهانه خوبی برای به چالش کشیدن ذهن حاضرین با طرح یک معما می باشد و به نوعی جو مهیجی ایجاد خواهد شد. چراکه بعضی مواقع پاسخ دادن به یک معمای آسان چنان درگیر کننده و گمراه کننده می شود که فرد پاسخ دهنده دچار هیجان و ذوق زدگی می شود، چه برسد به زمانیکه معما سخت و غیرقابل فهم باشد.

مغز همه‌ی ما قابلیت‌های زیادی برای حل مسئله‌های پیچیده داره. این‌قدر قدرتمند که محاسبات و مسئله‌های پیچیده رو در حالی که تابه‌حال تجربه نکرده، در طول چند دقیقه حل کنه. تا به حال به این فکر کردی که چطور مغز می‌تونه همه‌ی این پیچیدگی‌ها رو مدیریت کنه؟ یا از خودت پرسیدی که زمان حل معما، چه قسمت‌هایی از مغز درگیر میشه؟

همچنین جالب است: فقط افراد ریزبین می تونند 3 تفاوت تصویری مادربزرگ شیرینی پز را در مدت 10 پیدا کنند.

حل معما چه فوایدی برای مغز ما می‌تونه داشته باشه؟

دنیای مغز و ذهن ما پیچیدگی‌های زیادی داره که باعث میشه گاهی به فکر فرو بریم. حتی فکرکردن به این که توی مغز ما چی می‌گذره هم می‌تونه یه معما باشه!

در ضمن باید بدونیم که حل مسئله یکی از مهمترین قابلیت های مغز ماست که باعث تمایزمون نسبت به دیگر موجودات میشه.معما مسئله‌ایه که پیدا کردن جوابش برای ما سخت و دشواره و مغز ما رو به چالش می کشونه. به عبارتی، ما برای حل معما نیاز به آمادگی و قدرت ذهنی بیشتری داریم. این مساله می‌تونه یه بازی کلامی، سوالی یا تصویری باشه که به صورت گیج‌کننده مطرح میشه و ما رو کنجکاو به حل خودش می‌کنه. گاهی اون‌قدر کنجکاو میشیم که ساعت‌ها برای حل اون زمان می‌ذاریم و تا به جواب نرسیم، بی‌خیالش نمی‌شیم.

1. توهم نوری چیست؟

توهم نوری یا توهم بصری یک توهم ناشی از سیستم بینایی است. با یک ادراک بصری مشخص می شود که به نظر می رسد با واقعیت متفاوت است.

2. چگونه توهمات نوری ما را فریب می دهند؟

توهم نوری یک فریب بصری است که در آن فریب آنچه را می‌بینیم می‌خوریم یا چیزی را که دیده‌ایم درک اشتباه می‌کنیم. توهم نوری با بازی با رنگ، نور و الگوها مردم را فریب داده و گیج می کند.

3. توهم نوری چه دسته هایی هستند؟

گفته می شود که توهم نوری به سه نوع توهم فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی طبقه بندی می شود.

تست های بینایی در وب سایت گفتنی، بهترین راه برای محک زدن میزان دقت و جزئی نگری شما هستند. آیا خودتان را تیز و زرنگ می دانید؟ آیا آز آن دسته آدم هایی هستید که همه چیز را زود متوجه می شوند؟!

تست های بینایی به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغزخود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند.

 

ورزش کردن مغز به اندازه هر عضله دیگری مهم است و متأسفانه این ماهیچه ای است که بیشتر از آن استفاده می کنیم اما کمتر از آن مراقبت می کنیم. در این بخش از سرگرمی می خواهیم مغز شما را ورزش داده و به چالش بکشیم. پس با وب سایت گفتنی همراه باشید تا دریابید آیا مغز فعالی دارید یا نه؟!

 

این رو هم ببینید؟

آزمون شناسایی دزد چمدان؛به نظرتون چه کسی چمدان الیور را دزدیده است؟

اگه خودتو یک باهوش میدونی با حرکت دادن دو چوب کبریت معادله رو حل کن

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا