;
سرگرمی

شناسایی احمق ترین فرد: کدامیک از افراد تصویر یک آدم ناشی و احمق به تمام معناست!؟

تست شناسایی احمق ترین فرد: سوالات تصویری بهترین گزینه برای شناسایی میزان مهارت ها وتوانائیهای شناختی شما هستند. شما با کمک این تصاویر می توانید بفهمید که تا چه اندازه نکته سنج و تیزبین هستید. زندگی در دنیای امروز سبب شده است که افراد کمتر به جزئیات توجه کنند. این موضوع سبب شده است که افراد کمتر مغز خود را به فعالیت وادار کنند.

پس اگر شما فردی هستید که معتقدید نکته سنج هستید و به جزئیات توجه دارد، با حل تست شناسایی احمق ترین فرد در زمان رکورد آن یعنی زمان 5 ثانیه ای، اثبات کنید که یک تیزبین تمام عیار هستید.

تست شناسایی احمق ترین فرد

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در سمت راست تصویر فردی در حال روشن کردن آتش و کباب کردن گوشت است و در سمت چپ فردی که تلاش می کند با یک بیل هیزم بشکند؟ به نظر شما کدامیک می تواند احمق تر باشد؟

مدت 5 ثانیه به تصویر تست شناسایی احمق ترین فرد نگاه کنید و فردی را که احمق‌ترین فرد از نظر شماست را شناسایی کنید. به خود وتوانائی های خود اعتماد کنید.

شناسایی احمق ترین فرد-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید در نگاه اول هر دو نفر احمق به نظر برسند.شاید کسی بگوید چه کسی تا کنون با بیل هیزم شکسته است؟ اما ممکن است گاهی اوقات بدلیل ضرورت و نبود وسیله لازم، افراد با آنچه در دسترس دارند، کار خود را به انجام برسانند. لذا در تصویر سمت چپ ممکن است بدلیل نبود تبر، فرد مجبورشده با بیل این کار را بکند. هر چند سخت و طاقت فرساست.

پاسخ تست شناسایی احمق ترین فرد

 

اما در تصویر سمت راست شما با فرد احمقی روبرو می شوید که هیزم را در یک فضای سربسته (حمام) روشن کرده است و محل روشن کردن آتش بسیار نزدیک به رواندازی است که کف حمام را پوشانده است. احتمالا این قطعه صورتی رنگ از الیاف مصنوعی تهیه شده است و چه بسا ممکن است سبب آتش سوزی بیشتر و ایجاد دود و گاز دی اکسید کربن کند. لذا به صورت کلی راه اندازی پخت و پز و کباب پزی در حمام کار مناسبی نیست به خصوص با توجه به شرایط تصویر. این فرد برای حفظ ایمنی بیشتر می توانست آتش را درون محفظه آهنی ایجاد کند.

 

شناسایی احمق ترین فرد-2

 

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا