;
سرگرمی

تست شناسایی دزد گردنبند الماس:به نظر شما دزد گردنبند الماس چه کسی است!؟

تست شناسایی دزد گردنبند الماس

تست شناسایی دزد گردنبند الماس: بازی ها، تست ها، سوالات هوش، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک پازل تصویری.نیست. محققان توانسته اند بخش مهمی ازسمت راست مغز  را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی و چالش‌های فکری است.

این چالش را در 6 ثانیه حل کنید و اثبات کنید که نابغه هستید. این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است.

شاید جالب باشد: در تست تفاوت تصویری عروس و داماد باید در مدت زمان 8 ثانیه 3 تفاوت تصویری را پیدا کنید؟

تست شناسایی دزد گردنبند الماس

معمای تصویری یا تست شناسایی دزد گردنبند الماس ، بسیار  ساده به نظر می رسد. اما شما را به یک چالش جدی دعوت خواهد کرد. احتمالا در دوران دبستان نمونه های فراوانی از این سوالات تصویری به شما ارائه شده است. اما این روزها به علت کاهش فعالیت های مغزی، ذهن ما توجه به بدیهیات را رها کرده است. به این ترتیب ذهن نمیتواند به راحتی تمرکز کند و اکنون شما متوجه شده اید که به آسانی نمی توانید این گونه معماها را حل کند.

پس با دقت به تصویر تست شناسایی دزد گردنبند الماس نگاهی بیندازید. یادتان باشد برای حل این پازل فقط 6 ثانیه فرصت دارید. تنها با پیدا کردن یک نشانه کوچک می توانید این پازل تصویری را حل کنید.شما باید بتوانیددر این تصویر با توجه به برخی نشانه ها شناسایی کنید. الماس زن صاحبخانه گم شده است. او معتقد است که خدمتکار خانه این کار را کرده است. اما خدمتکار کتمان می کند. پلیس برای بازرسی خانه آمده است. اوگزارشات خود را می نویسد. اما در نهایت پلیس می تواند به آسانی مجرم را شناسایی کند! به نظر شما کدامیک راست می گویند. زن صاحبخانه یا زن خدمتکار!؟

تست شناسایی دزد گردنبند الماس-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

زن صاحبخانه یک دروغگوست. احتمالا او تلاش داشت با این ترفندی از شرکت بیمه ای که اجناس گران قیمت خود را در آنجا بیمه کرده بود، غرامت بگیرد. اما پلیس پس از بازرسی کامل خانه و یکسری پرس و جوها توانست گردنبند را پیدا کند. گردنبند در میان موهای زن صاحبخانه پنهان شده است.

پاسخ تست شناسایی دزد گردنبند الماس

 

تست شناسایی دزد گردنبند الماس-2

 

. ویژگی افراد باهوش و نابغه چیست؟

مهم‌ترین ویژگی این افراد دقت زیاد و تلاش برای درک درست چیزهای مختلف است. این افراد کمال‌گرا هستند، اما هیچ‌گاه هوش خود را به رخ دیگران نمی‌کشند و خود را فردی معمولی می‌دانند.

۲. مشکلات افراد باهوش چیست؟

گاهی این افراد برای برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارند و درست درک نمی‌شوند. این مسئله باعث مشکلاتی در روابط شخصی و کاری‌شان می‌شود.

۳. ازدواج با افراد باهوش چگونه است؟

افراد باهوش هم مانند بقیه آدم‌ها هستند و در واقع اغلب تشخیص‌دادن تفاوتشان دشوار است. درک بالای این افراد آنها را جذاب می‌کند، البته اگر شما هم بتوانید درکشان کنید!

۴. خصوصیات زنان باهوش چیست؟

زنان باهوش سختکوش و مستقل هستند، احساسات خود را خوب کنترل می‌کنند و روابط اجتماعی و کاری خوبی دارند.

۵. چرا افراد باهوش تنها هستند؟

این حرف بیشتر مواقع حقیقت ندارد. اتفاقا افراد باهوش به‌خاطر درک بهتر افراد و دقت زیادشان بهتر می‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند، فقط گاهی ترجیح می‌دهند زمانشان را با افرادی مثل خودشان بگذرانند یا آن را صرف توسعه فردی کنند.

مطالب پیشنهادی ما:

می تونید در پیدا کردن اشیا گم شده با خانواده دنی کوچولو کمک کنید؟فقط برا هر تصویر 3 ثانیه فرصت دارید!

می تونید در مدت زمان 7 ثانیه 3 تفاوت تصویری مادر مهربان و فرزندش را پیدا کنید؟!

عجیب ترین شخصیت شناسی: جادوگر تیک تاک می گوید نوع چت تان همه چیز را لو می دهد!

چیستان: سازنده آن را نمی خواهد، خریدار به آن نیاز ندارد و کاربر هرگز آن را نمی بیند؛ آن چیست؟

تست هوش جنجالی ریاضی؛ این تست باعث جنجال بسیاری در بین کاربران شده است،میتونی جوابشو بدون جنجال بدی؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام پاسخ درست شماه درسته اما استدلال درستی ندارید شاید اون چیزی که روی موی زن سمت چپ هست کش مویی مو بندی چیزی باشه.
    به نظر من زن سمت چپ دزده چون بقیه ی کسانی که توی اون اتاق هستند جایی ندارند که گردن بند را در ان قایم کنند اما زن سمت چپ یک جیب دارد که میتواند گردن بند را در ان قایم کند.
    ممنون بابت سوال های خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 1 =

دکمه بازگشت به بالا