;
سرگرمی

تست هوش جنجالی ریاضی؛ این تست باعث جنجال بسیاری در بین کاربران شده است،میتونی جوابشو بدون جنجال بدی؟

تست هوش جنجالی ریاضی

تست هوش جنجالی ریاضی؛ آیا اماده چالش هستید؟ آیا می توانید از یک نابغه پیشی بگیرید و شماره گم شده را پیدا کنید؟ اثباتش کن! امروز چالش ما یافتن عدد گمشده در این تست هوش جنجالی ریاضی است. در تصویر زیر می توانید بیان مشکل را به طور خلاصه مشاهده کنید. آیا فکر می کنید می توانید عدد گم شده را پیدا کنید؟

پازل های منطقی روشی عالی برای تمرین مهارت های تفکر و توانایی های حل مسئله هستند. آنها می توانند دشوار باشند، اما همچنین سرگرم کننده و با ارزش هستند. با کمی تلاش می توانید حتی پیچیده ترین معماها را حل کنید.

شاید جالب باشد: باورت میشه تاکسی های افغانستان این رنگیه: طالبان رنگ تاکسی ها رو عوض کرد!

.

.

.

آموزش ذهن منطقی بخش ضروری برای یافتن عدد گم شده در این تست هوش جنجالی ریاضی است. هرچه بیشتر تمرین کنید، در حل مسئله و تفکر تحلیلی بهتر خواهید شد. مغز شما باید آموزش ببیند تا بتواند الگوها را تشخیص دهد و ارتباطات بین علامتهای ریاضی را تشخیص دهد تا بتواند به طور دقیق معما را حل کند.

.

.

.

اینم جالبه: بی ادب ترین کشورهای جهان: بی حیاترین مردم جهان چه کسانی هستند؟

پاسخ تست هوش جنجالی ریاضی

ما پاسخ تست هوش جنجالی ریاضی زیر را در زیر داده ایم که می توانید بررسی کنید.

10 + 12 – 6 × 4 / 2

22-12

10

پس جواب 10 است.

اینم جالبه: چه چیزی از خدا بزرگتر، از شیطان بدتر، فقرا آن را دارند، ثروتمندان به آن نیاز دارند، و اگر آن را بخوری، میمیری؟

تست هوش جنجالی ریاضی 1

آیا تست هوش جنجالی ریاضی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: چیستان: آن چیست که بالا می رود و هرگز پایین نمی آید؟

معماها، تست هوش و پازل های سرگرمی

طرفداران زیادی دارد و روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود. با توجه به با زار عرضه و تقاضایی که بازی های فکری دارند پرسشی ذهن مخاطبان را به خود مشغول می کند. آیا این معماها و بازی های فکری موجب افزایش فعالیت مغز می شوند؟

به عنوان مثال، برخی مطالعات نشان داده اند که بازی های فکری باعث بهبود “عملکردهای اجرایی، حافظه کار و سرعت پردازش” در کودکان و جوانان می شود، در حالی که برخی دیگر مزایای چنین بازی هایی را برای حفظ سلامت شناختی در افراد سالخورده تحسین می کنند.

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کندخبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کننداین جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاندکدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

سرگرمی چیست و هدف از آن چه باید باشد؟

سَرگَرمی یک فعالیت تفریحی در اوقات فراغت است که توجه مخاطبان را جلب می‌کند و به آنها لذت می‌بخشد. این فعالیت می‌تواند یک ایده یا یک کار باشد، اما به احتمال زیاد یکی از فعالیت‌ها یا رویدادهایی است که طی هزاران سال به‌طور خاص با هدف جلب توجه مخاطبان توسعه یافته‌است.

دلیل اصلی روی آوردن مردم به سرگرمی‌ها علاقه، لذت بردن و استفاده از اوقات فراغت است تا دستاوردهای مالی یا علمی.

از میان فعالیت‌های مربوط به سرگرمی می‌توان به جمع‌آوری مجموعه‌ها، ساختن کاردستی، پرداختن به ورزش‌ها و گذراندن دوره‌های آموزشی و هنر‌ی اشاره کرد. پرداختن به یک سرگرمی می‌تواند به ورزیدگی، کسب دانش و تجربه‌های با ارزش بینجامد، اما هدف اصلی سرگرمی‌ها رضایتمندی شخصی است.

مطالب پیشنهادی ما:

چیستان: سازنده آن را نمی خواهد، خریدار به آن نیاز ندارد و کاربر هرگز آن را نمی بیند؛ آن چیست؟

تست شخصیت تخم مرغ نحوه برخورد شما با موقعیت های مختلف زندگی را نشان می دهد.

آزمون هوش شناخت انسان بین زامبی ها؛کدام یک از افراد موجود در تصویر انسان است و زامبی نیست؟

تست بینایی زنبور پنهان؛ در تصویر یک زنبور وجود دارد که فقط یک چشم تیز بین قادر به شناسایی آن در 7 ثانیه است.

تست هوش ریاضی ارزش کفش؛ فقط یک نابغه میتونه 6 ثانیه ای معادله آخرو حل کنه.ببین تو هم جزوشون محسوب میشی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا