;
سرگرمی

شناسایی طراحی کودک ربایی؛اگر بتونی فردی که در حال طراحی برای کودک ربایی است را پیدا کنی نابغه ایی!!!

تست شناسایی طراحی کودک ربایی: از جمله سوالات و معماهای تصویری است که مغز را مجبور به فعالیت دو چندان می کند.سازندگان تست شناسایی طراحی کودک ربایی معتقدند که تنها افرادی که توانائیهای شناختی و هوش بالا داشته باشند، قابل حل است. تست شناسایی طراحی کودک ربایی می تواند میزان احاطه شما بر مهارت ها و حواس های پنج گانه تان را مشخص کند.

تست شناسایی طراحی کودک ربایی

برای رمزگشایی تست شناسایی طراحی کودک ربایی تلاش کنید از تمام نبوغ و استعداد خود استفاده کنید تا بتوانید در زمان تعیین شده آن را تحلیل، بررسی و رمزگشایی کنید. برای حل این معمای تصویری تنها 5 ثانیه فرصت دارید. این سوال تصویری معمایی، همان طور که اشاره شد تمام حواس و مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهد.

در تصویر تست شناسایی طراحی کودک ربایی شما شاهد خضور چند بزرگسال و یک کودک در پارک هستید. یکی از افراد درون پارک تلاش دارد تا کودک تصویر را برباید. به نظر شما کدامیک از افراد بزرگسال، تصمیم دارد تا کودک تصویر را دزدی کنند؟

برای ارائه پاسخ درست تر و منطقی تر باید به جزئیات شناسایی طراحی کودک ربایی توجه دقیق داشته باشید. بنابراین، تا آنجا که می توانید فکر کنید و تجزیه و تحلیل کنید. اگر آماده هستید با توجه کامل به تصویر نگاه کنید.

تست شناسایی طراحی کودک ربایی-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شناسایی طراحی کودک ربایی

برخی زن تصویر که در حال بستنی دادن به کودک است را فرد طراح دزدی معرفی کردند. کودک با نگاهی مهربانانه به زن نگاه می کند، احتمالا آن زن مادرش هست. مرد با تلفن همراه صحبت می کند و به نظر نمی رسد که کودک ربا باشد. اما با لباس کار اومده پارک شاید در حال عبور باشه از پارک؛زیاد مطمئن نیستیم اما زنی که کالسکه ای شبیه کالسکه بچه دارد شاید دزد است. چون کالسکه موجود اصلا شبیه کالسکه بچه نیست. شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

تست شناسایی طراحی کودک ربایی-2

 

خوب دوستان نظر شما در مورد این معمای تصویری چیست؟ ممنون می شویم تا نظرات خود را با ما به اشتراک بگزارید.

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. سلام کالسکه مخصوص اون بچه نیست اصلا جا نمیشه من فکر میکنم زنی که بستنی میده دزده چون بچه رو داره با بستنی گول میزنه

      1. دزد زن عینکی که باعث میشه شناسایی نشه با کالسکه هستش و برا رد گم کنی کالسکه اورده، زن بستنی بدست که توسط دوربینها شناسایی شده و از مهربونیش معلومه مادربچه هستش حتی بچه هم نگاه مهربون داره و ست هم کردن و مرد هم هیچ مشخصات دزد نداره

  2. ولی قیافه مرد یه جوریه انگار گریم کرده تا قیافه اش قابل شناسایی نباشه از طرفی ام زن با کالسکه مشکوکه چون هیشکی کالسکه تنها رو دست نمیگیره ببره این طرف و اون طرف پس بچه اش کو؟

  3. سوال گفته چه کسی در حال طراحی هست او ها قبلا طراحی کردن و دارن اجرا میکنن ولی مرده داره برای کودک ربایی با کسی مشورت و دارن طراحی میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا