;
سرگرمی

شکستن کد در 12 ثانیه؟ آیا شما یکی از نابغه هایی هستید که می تواند آن را حل کند؟

شکستن کد در تست هوش: آیا اماده یک چالش هستید؟ پازل ها و تست های منطقی راهی عالی برای آزمایش مهارت های حل مسئله و تیزتر کردن ذهن شما هستند. امروز ما شکستن کد در تست هوش را برای شما داریم که یک کار دشوار برای شما می باشد. ما یک تصویر حاوی 4 ترکیب داریم که اشتباه هستند، وظیفه شما این است که کد را شکسته و کد 3 رقمی پنهان شده در این تصویر را پیدا کنید.

پازل های منطقی در شبکه های اجتماعی محبوب هستند و می توانند به شما در تقویت قدرت ذهنی خود کمک کنند. این چالش خاص مطمئناً مهارت های تحلیلی و شهود شما را آزمایش می کند. پس چرا یک مداد و کاغذ بردارید، یک نفس عمیق بکشید و ببینید آیا می توانید کد را بشکنید یا نه! موفق باشید!

جالبه: واکنش شدید هواداران فوتبال به ترول عکس دکلان رایس و نامزدش و حمایت از آن ها

برای انجام این چالش باید ترکیب سه عدد و نقاط رنگی قرار گرفته بعد از هر ترکیب را با دقت مشاهده کنید. نقطه سیاه نشان می دهد که یکی از اعداد موجود نیست، نقطه زرد نشان می دهد که یکی از اعداد موجود است اما در کادر سمت راست وجود ندارد و نقطه سبز به معنای وجود یکی از اعداد در کادر صحیح است. این چالش به عنوان سطح آسان رتبه بندی شده است. تمرکز و توجه برای یافتن کد 3 رقمی صحیح ضروری است.نقاط رنگی به ترتیب قرار نمی گیرند.

خیلی جالبه: آیا چشم دقیقی برای دیدن جزئیات دارید؟ پس جوجه متفاوت را در 10 ثانیه تشخیص دهید

تصویر شکستن کد در تست هوش

شکستن کد در تست هوش 1

.

.

.

آموزش ذهن منطقی شما برای یافتن کد مناسب در شکستن کد در تست هوش ضروری است. مهم است که مغز خود را به منظور بهبود مهارت های حل مسئله، توسعه مهارت های تحلیلی و تفکر انتقادی بهتر و افزایش خلاقیت خود آموزش دهید. تفکر منطقی به شما کمک می کند تا بفهمید که چگونه مشکلات پیچیده را به بخش های کوچکتر و قابل کنترل تر تقسیم کنید. علاوه بر این، می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری بهتر کمک کند و به شما امکان می‌دهد گزینه‌های موجود را ارزیابی کنید و تصمیمی آگاهانه بگیرید. با تمرین، تفکر منطقی می تواند ابزار ارزشمندی برای هر موقعیت یا چالشی باشد که ممکن است با آن روبرو شوید.

پیشنهاد می شود ببینید: تصاویر دیدنی از مهمانداران جذاب خطوط هواپیمایی+ عکس

.

.

.

پاسخ شکستن کد در تست هوش

شکستن کد در تست هوش 2

آیا شکستن کد در تست هوش را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

برایتان جالب خواهد بود

چالش بینایی: آب نبات را در بین پروانه ها در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید! آیا آماده اید؟ پس شروع کنید

تست شخصیت: آیا شما مدبر هستید یا به دیگران وابسته هستید؟ با انتخاب یک کیک کوچک متوجه شوید!

تست شخصیت: آیا شما کار گروهی را دوست دارید یا فردی را؟ فقط یک جزیره را انتخاب کنید تا ماهیت واقعی خود را آشکار کنید!

مهارت های مشاهده خود را با یافتن 5 تغییر در کمتر از 12 ثانیه در تفاوت تصویری مبلمان خانه آزمایش کنید!

ساخت کاردستی قورباغه برای کودکان+ خیلی ساده به همراه ویدیو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + یک =

دکمه بازگشت به بالا