;
سرگرمی

عکس کودک درون تان چه شکلیه؟ براساس ماه تولدتان عکس کودک درون تان را ببینید!

عکس کودک درون: کودک درون، آن بخش از وجود ماست که باعث می‌شود به شیوه‌ای کودکانه یا کودک‌وار رفتار کنیم. از روی ماه تولدتان ویژگی‌های کودک درون خود را تشخیص دهید.

کودک درون، آن بخش از وجود ماست که باعث می‌شود به شیوه‌ای کودکانه یا کودک‌وار رفتار کنیم. همچنین کودک درون یکی از بخش‌هایِ وجودمان است که وقتی به دوران پختگی و بلوغ می‌رسیم جامعه از ما می خواهد که آن را پشت سر گذاشته و رها کنیم؛ اما نادیده گرفتن این بخش وجودی منجر به تجربه یک زندگی خشک و غیر خلاقانه می‌شود.

روانشناسان معتقدند افراد با بازیابی بخش کودک درون در حقیقت می‌توانند تعادل را بین بخش‌های مختلف روان خود برقرار کنند. بیشتر اختلالات اضطرابی، افسردگی و الگوهای ارتباط‌گیری آسیب‌زا، به بخش والد سختگیر روان مربوط است. والد سخت‌گیر با سرکوب بخش کودک درون که منشا بسیاری از اتفاقات و هیجانات است باعث عدم انعطاف پذیری روان می‌شود.

خیلی جالبه: جذابترین جای صورت یا اندام زنان و مردان دقیقا کجاست؟

کودک درون متولدین هر ماه چه شکلیه ؟!

تصاویر زیر در مورد کودک درون شما یک کلمه کلیدی ارائه می دهد، کودک درون شما چه ویژگی بارز دارد؟

از دست ندهید: داستان تاریخی سلطان محمود و کبک یک پا

عکس کودک درون فروردین

عکس کودک درون اردیبهشت

کودک درون خرداد

کودک درون

کودک درون در واقع بخش شورانگیر و هیجانی ماست و تا زمانی که به آن توجه نشود و نادیده گرفته شود؛ مانند چرخ دنده ایست که روغن‌کاری نشده و فرد وظایف و کارهایش را با غر زدن و سختی انجام می‌دهد. با وجود این، بیشتر بزرگسالان از کودک درون خود بی‌خبر هستند و این نا آگاهی ریشه‌ی بسیاری از مشکلات عاطفی، رفتاری و دشواری‌ها در خود و روابطشان است. واقعیت این است که بسیاری از افرادِ به اصطلاح بزرگسال، به‌ هیچ‌ وجه فردی بزرگسال و بالغ به‌شمار نمی‌آیند.

تست چالشی: کدوم آب زیرکاهی روی تخته این جمله رو نوشته؟

کودک-درون

بزرگسال کسی است که مسئولیت‌های خود را نسبت به کودک درونش بشناسد، بپذیرد و برای انجام آن تلاش کند. در بیشتر بزرگسالان، چنین شرایطی هرگز دیده نمی‌شود. اکثرا کودک درون طرد شده، نادیده گرفته شده و تنهاست. شاید به این دلیل که جامعه به بزرگسالان حکم می‌کند که بزرگ شوند و بعد هیجانی و احساسی زندگیشان را کنار بگذارند.

کودک-درون-1

اگر در دراز مدت به کودک درون خود اهمیت ندهید قطعاً لطمات جبران ناپذیری را به روح خود وارد می کنید. برای اینکه بتوانید شادتر زندگی کنید هیچوقت نگذارید کودک درون تان بزرگ شود و همیشه آن را فعال و شاداب نگه دارید. دقت کردید در گفت و گوهایمان با بقیه اکثر مواقع می گوییم دوران کودکی! یادش بخیر … ای کاش می شد برگردیم به همان دوران.

کودک-درون-2

شاید برایتان جالب باشد

از دست ندهید: داستان ضرب المثل چوب توی آستین کردن !

داستان کنیز بدکاره و امام موسی کاظم(ع)

با یافتن قاتل مرد ثروتمند در 3 ثانیه هوش کارآگاهی خود را ثابت کنید و نشان دهید که دست کمی از شرلوک هولمز ندارید!

سه تا هندونه رو طوری انتخاب کن که جمع شون 30 بشه!؟

حکایت ابن سیرین و زن هوس باز با ماجرایی خواندنی

حکایت حجله عروسی و داماد وحشی؛ عروسی که از ترس قالب تهی کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا