;
سرگرمی

فقط چشمان تیزبین می توانند در کمتر از 5 ثانیه خرگوش متفاوت را در بین این خرگوش ها تشخیص دهند!

آزمون بینایی با خرگوش متفاوت: چالش امروز پیدا کردن یک مزاحم در بین خرگوش ها در کمتر از 5 ثانیه است ! این کار مستلزم این است که به تصویر زیر نگاه کنید و سعی کنید خرگوش متفاوت را شناسایی کنید . مهارت های مشاهده خود را با آزمون بینایی با خرگوش متفاوت آزمایش کنید . آیا می توانید در کمتر از 5 ثانیه این مزاحم را در بین این خرگوش ها تشخیص دهید ؟

پس خوب به تصویر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید قبل از تمام شدن زمان، مزاحم را تشخیص دهید!برای یافتن پاسخ باید تمرکز کنید و به دقت مشاهده کنید .به هر خرگوش با دقت نگاه کنید و سعی کنید هر گونه تنوع در رنگ، اندازه، شکل یا هر جزئیات دیگری را بیابید.اگر در پیدا کردن مزاحم مشکل دارید ، سعی کنید هر بار روی یک قسمت از تصویر تمرکز کنید و سپس به قسمت بعدی بروید .

جواب دهید: چیستان خروس بیوه یعنی چه؟ جواب این چیستان به عقل جن هم نمی رسد!

تصویر آزمون بینایی با خرگوش متفاوت

آزمون بینایی با خرگوش متفاوت 1

.

.

.

بازی های مشاهده ای می تواند یک چالش سرگرم کننده باشد. این نوع بازی ها برای تقویت مهارت های مشاهده ای شما عالی هستند و می توانند به شما کمک کنند تا از محیط خود آگاه تر شوید . با این حال، آنها می توانند دشوار باشند ، زیرا نیاز به توجه به جزئیات کوچکی دارند که اغلب نادیده گرفته می شوند و تصمیم گیری سریع بر اساس آنچه مشاهده می کنید . خوشبختانه، نکات کلی وجود دارد که می تواند به شما در موفقیت در بازی های مشاهده ای کمک کند .

تست شخصیت: انتخاب شما نشان می دهد که آیا واقعاً مستقل هستید یا پنهانی به دیگران وابسته هستید!

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی با خرگوش متفاوت

آزمون بینایی با خرگوش متفاوت 2

آیا آزمون بینایی با خرگوش متفاوت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

این مطالب هم جذاب هستند:

تصایر جذاب: 15 پرنسس دیزنی اگر شخصیت های مارول یا دی سی بودند چه شکلی می شدند؟

داستان ضرب‌المثل قُمپز در کردن چیه؟

تبدیل شخصیت های دیزنی به انیمه که تصاویر جذابی شده اند!

آن کدام حیوان آبزی است که قسمت دوم نامش نام یک ساز است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا