;
سرگرمی

قوانین عجیبی که فقط در سنگاپور پیدا می کنید!

قوانین عجیب سنگاپور: سنگاپور به دو چیز معروف است: میزان جرم و جنایت بسیار پایین و تمیزی بی عیب و نقص. به همین دلیل، سنگاپور یک مقصد گردشگری محبوب برای بسیاری از گردشگران و علاقه مندان به سفر است. اما اگر در تابستان امسال قصد سفر به سنگاپور را دارید، باید این قوانین عجیب و غریبی را که این کشور تحمیل کرده است، در نظر بگیرید که به دلیل آن مزیت های خود را به دست آورده است!

با این بخش از عجایب در وب سایت گفتنی همراه باشید و ببینید چه محدودیت هایی هست که هنگام سفر باید رعایت کنید.

قوانین عجیب سنگاپور: این کارها ممنوع است:

همچنین بخوانید: عجیب ترین شروط پیش از ازدواج در میان سلبریتی ها

آواز خواندن در جمع

قوانین عجیب سنگاپور- آواز خواندن در جمع

این ممکن است عجیب به نظر برسد اما واقعیت دارد. آواز خواندن در ملاء عام در سنگاپور غیرقانونی است زیرا برای عموم آزاردهنده تلقی می شود. اگر این قانون را زیر پا بگذارید، ممکن است با 3 ماه زندان یا جریمه بزرگ روبرو شوید!

به وای فای شخص دیگری وصل شدن

ممنوعیت به وای فای شخص دیگری وصل شدن در سنگاپور

استفاده از وای فای شخص دیگری به عنوان هک توسط اینترنت سلول سنگاپور و ای-سل تعریف می شود.

انجام این کار می تواند منجر به حداقل 3 سال زندان شود یا ممکن است جریمه سنگین 10000 دلاری یا هر دو را بپردازید.

بنابراین، حتی به استفاده از اینترنت دیگران بدون اطلاع او در سنگاپور فکر نکنید!

غذا دادن به کبوتر

قوانین عجیب سنگاپور-غذا دادن به کبوتر

شاید به نظر جرم نباشد، اما یکی از قوانین عجیبی که سنگاپور اجرا می کند این است که غذا دادن به کبوتر در ملاء عام ممنوع است.

سنگاپور این جریمه را برای جلوگیری از ریختن زباله های حمام در همه جا برای تمیز نگه داشتن خیابان هایش اعمال می کند. اگر گرفتار این جنایت شوید، باید 500 دلار جریمه بپردازید.

سیگار کشیدن در ملاء عام

ممنوعیت سیگار کشیدن در ملاء عام در سنگاپور

سیگار کشیدن در اماکن عمومی و وسایل نقلیه در سنگاپور خلاف قانون است. این قانون برای تضمین محیطی سالم برای ساکنان و کوهنوردان و محافظت از افراد غیر سیگاری و به طور کلی در برابر دود سیگار به اجرا درآمد.

اگر سیگاری در یک مکان عمومی روشن کنید ممکن است 700 دلار جریمه بپردازید. و اگر اصرار به کشیدن سیگار دارید، بهتر است داخل خانه باشید.

پرتاب زباله در خیابان

ممنوعیت پرتاب زباله در خیابان

جریمه شدن برای ریختن زباله در ملاء عام ممکن است عجیب یا طرد شده به نظر نرسد، اما جریمه شدن تا 300 دلار برای پرتاب قیف سیگار چنین است.

بهداشت در سنگاپور بسیار جدی گرفته می شود. اگر وسایل کوچکی مانند چوب سیگار یا بسته بندی آب نبات را در خیابان ها پرتاب کنید، اگر برای اولین بار از دستگاه تنظیم استفاده کنید، 300 دلار جریمه خواهید شد.

با این حال، اگر 3 بار محکوم شده اید، ممکن است مجبور شوید هفته ای یک بار خیابان ها را با پیش بند که روی آن نوشته شده «من آشغال هستم» تمیز کنید. این کار برای تحقیر علنی مجرم انجام می شود تا دیگر این عمل را تکرار نکند.

فروش آدامس غیرقانونی استممنوعیت فروش آدامس در سنگاپور

جویدن آدامس خوب است، اما فروش آدامس در سنگاپور غیرقانونی است. اگر در حال قاچاق آدامس به کشور گیر بیفتید، ممکن است دو سال زندان یا 100 هزار دلار جریمه داشته باشید!

تف کردن در ملاء عام

ممنوعیت تف کردن در سنگاپور-تف کردن در خیابان

تف کردن در هر مکان عمومی جرم بزرگی در این کشور است. تف کردن در بازارها، قهوه خانه ها، کنار جاده ها و غیره غیرقانونی است.

در صورت دستگیری شما ممکن است حداقل 1000 دلار جریمه شوید!

جریمه سنگین برای نکشیدن سیفون توالت

جریمه سیفون نکشیدن در سنگاپور

کشیدن سیفون پس از استفاده از توالت عمومی تمرین خوبی است. تصور کنید این کار را در سنگاپور فراموش کرده اید! سپس شما باید جریمه 150 دلاری بپردازید و دلیلی برای فراموش کردن وجود ندارد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا