;
سرگرمی

واکنش های مردم به مرگ یک نوجوان 14 ساله پس از خوردن تندترین چیپس جهان.

خوردن تندترین چیپس جهان: پسر 14 ساله آمریکایی پس از خوردن تندترین چیپس جهان در یک چالش اینترنتی جان خود را از دست داد. «چالش یک چیپس» اخیراً یوتیوب و تیک تاک را فراگرفته است، که در آن شرکت کنندگان چیپسی را می خورند که با «تندترین فلفل جهان» درست شده است و واکنش های خود را به اشتراک می گذارند.

اخیرا، یک پسر 14 ساله آمریکایی از ماساچوست اخیراً این چالش را پذیرفت و در نهایت دچار درد شدید معده، غش و پس از انتقال سریع به بیمارستان جانش را از دست داد.

حتما ببینید: خرس گرسنه پس از خوردن زباله های انسانی کشته شد

چالش خوردن تندترین چیپس جهان

بر اساس گزارش های نیویورک پست و دیلی میل، شان والورچیک دانش آموز دوم دبیرستان ورچستر در روز اول ژانویه در مدرسه ،در “چالش یک چیپس”که در رسانه های اجتماعی فراگیر شده است ،شرکت کرد و چیزی را خورد که ادعا می شود تند ترین چیپس جهان است.

بعد از اینکه شان زودتر از تعطیلی مدرسه مرخصی گرفته است تا در خانه استراحت کند،مادرش به مدرسه اطلاع داد که پسرش معده درد شدیدی را تجربه می کند. وضعیت شان در ابتدا بهبود یافت اما او در ساعت 4:30 بعد از ظهر از هوش رفت. اعتقاد پزشکان بر این است که در اثر عوارض ناشی از تندی چیپس وی مرده است

شان فوراً به بیمارستانی در نزدیکی محل سکونتش منتقل شد اما مدت کوتاهی پس از انتقالش به بیمارستان مرگ او اعلام شد. در حالی که علت دقیق مرگ هنوز مشخص نیست، مادرش در مصاحبه ای گفت که پسرش احتمالاً به دلیل عوارض ناشی از چیپس تند جان خود را از دست داده است.

مرگ نوجوان آمریکایی پس از خوردن تندترین چیپس جهان

گزارش ها حاکی از آن است که این چیپس ها با استفاده از تندترین فلفل های Carolina Reaper و Naga Viper در جهان ساخته شده اند. وب‌سایت این برند گفته است که این نوع چیپس«مخصوص بزرگسالان هستند» و به متقاضیان هشدار می‌دهد که در صورت بروز تنگی نفس، غش یا استفراغ پس از خوردن غذا، فوراً به دنبال کمک پزشکی باشند.

در واقع، از زمانی که «چالش یک چیپس» محبوبیت پیدا کرد، چندین کودک خردسال در بیمارستان بستری شدند. در اکتبر 2022، یک مدرسه در منطقه ایای در لوئیزیانا دانش آموزان را از خوردن چیپس در محوطه مدرسه پس از چندین مورد نیاز پزشکی منع کرد. کمتر از یک ماه بعد، یک حادثه مشابه در دبیرستانی در جورجیا باعث شد تا پلیس در مورد خطرات “چالش یک چیپس” هشدار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا