;
سرگرمی

معمای اتاق نشیمن: حیوان خانگی صاحبخانه کجا پنهان شده است؟!

معمای اتاق نشیمن: وب سایت گفتنی در دسته بندی سرگرمی، مطالب جالبی را با شما به اشتراک می گذارد.

در این تست، یک اتاق نشیمن دنج را مشاهده می کنیم که شامل عناصر متعددی است. شخصی که در این خانه زندگی می کند اهل کتاب و موسیقی است. اما جالب است بدانید که او از یک حیوان خانگی هم نگهداری می کند. ما به شما این راهنمایی را می دهیم که او از یک گربه نگهداری می کند. اما آیا می توانید گربه را در این اتاق بیابید؟

 

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

معمای اتاق نشیمن: گربه صاحبخانه را پیدا کنید

معمای اتاق نشیمن

معمای اتاق نشیمن: تست‌های هوش اغلب توسط روانشناسان یا متخصصان استفاده می‌شود تا ببینند سطح IQ یک فرد چقدر است.

امروزه بسیاری از این تست ها در اینترنت از جمله مجله گفتنی در دسترس هستند و به صورت رشته اعداد، معمای تصویری، تست بینایی، هوش تصویری و موارد دیگر ارائه می شوند.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای اتاق نشیمن

پاسخ معمای اتاق نشیمن

معمای اتاق نشیمن: IQ مخفف Intelligence Quotient است و به طور خلاصه معیاری برای سنجش توانایی استدلال افراد است. یک آزمون از این نوع باید ارزیابی کند که یک نفر چقدر می تواند از اطلاعات و منطق برای پاسخ دادن به سؤالات یا پیش بینی استفاده کند.

تست‌های هوش افراد را با اندازه‌گیری حافظه کوتاه‌مدت و بلندمدت ارزیابی می‌کنند. همچنین اندازه گیری می کند که افراد چقدر خوب می توانند پازل ها را حل کنند یا اطلاعاتی را که شنیده اند به خاطر بسپارند و همچنین سرعت انجام این کارها را نیز اندازه گیری می کند.

این معماهای تصویری نیز بخشی از روانکاوی هستند زیرا تا حدودی به چگونگی درک مغز شما از چیزها می پردازند. یک مغز عادی انسان می تواند اشیا یا تصاویر را به گونه ای متفاوت ببیند که درک جداگانه ای از هر زاویه ایجاد می کنند.

معماها فرصتی برای فرار کوتاه از استرس های زندگی مدرن هستند؛ آنها همچنین دارای ارزش علمی واقعی برای متخصصان پزشکی هستند. این بازی‌های فکری به محققان کمک می‌کند تا در مورد عملکرد پیچیده درونی ذهن انسان و نحوه واکنش آن به محیط اطراف خود آگاهی و شناخت پیدا کنند.

دکتر گوستاو کوهن، روانشناس و کارشناس ادراک انسانی در گلداسمیتز، دانشگاه لندن، یک بار اعلام کرد که توهمات نوری و تست ها برای درک ما از مغز مهم هستند: «ما معمولاً ادراک را بدیهی می دانیم و به ندرت به کار سختی که زیربنای وظایف روزمره است فکر می کنیم. مانند دیدن یک فنجان قهوه در مقابل خود».

لینک های مرتبط:

چالش ریاضی جدید:بدون ماشین حساب بگویید حاصل چقدر می شود؟

آیا می توانید خرگوش پنهان را قبل از شکارچی در داخل جنگل پیدا کنید؟

تست شخصیت شکل دندان که شما را شگفت زده می کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا