;
سرگرمی

معمای تصویری سوارکاران: افراد کمی قادرند بفهمند چند سوارکار در این تصویر است!

معمای تصویری سوارکاران: در منظره‌ای که اطراف آن را برف و درخت احاطه کرده است، این اطمینان که روباه در مرکز تصویر تنها نیست، می‌تواند مخاطب را گیج کند. بسیاری از تصاویر و آثار هنری جزئیاتی را پنهان می‌کنند که مردم دهه‌ها طول می‌کشد تا آن‌ها را بیابند، نمونه‌ای از آن این واقعیت است که حتی امروزه متخصصان در آثار لئوناردو داوینچی و پابلو پیکاسو یا کلاسیک‌های بزرگ فرهنگ جهانی، هنوز توضیحات متفاوتی پیدا می‌کنند.

عنصری استتار شده در یک صحنه پیچیده، ما را به جستجو و یافتن  “غافلگیری” در برخی نقاشی ها و سازه های هنری سوق می دهد. بخشی از طرفداران بر این باورند که نویسندگان سرنخ‌ها و عناصری را در آثار خود به جا گذاشته‌اند، گویی عمداً می‌خواهند علاقه‌مندان سال‌ها به دنبال پاسخ باشند اما بخشی از مردم فقط بر این باورند که این هنرمندان سازه‌های خود را خلق کرده‌اند، بدون اینکه تصور کنند چنین تأثیری ایجاد می‌کنند و نه اینکه دهه‌ها بعد باز هم تعابیر مختلفی برای آنچه تولید می‌کنند، پیدا می‌کنند.

 

تست جالب دیگر: آزمون شناخت اشتباه: اگه تیزی بگو اشتباه چیه؟

 

برعکس، برخی از هنرمندان دقیقاً در استتار بخش‌هایی از آثار یا عناصر خاصی در ساخت‌هایشان تخصص دارند تا آن حس «کشف» را در عموم ایجاد کنند. مانند این معمای تصویری سوارکاران که در واقع یک اثر هنری از هنرمند آمریکایی است.

Bev Doolittle، یک هنرمند زن آمریکایی است که در اکثر تولیدات آبرنگ خود، زمینه زندگی مردم بومی کشور را ارائه می دهد. او در حال حاضر 75 سال سن دارد و پس از فارغ التحصیلی از کالج طراحی مرکز هنر در لس آنجلس، در کنار همسرش جی دولیتل، به عنوان یک هنرمند موتورخانه مسافر کار کرد. هنگامی که آنها با طبیعت در معرض تماس گرفتند، الهام گرفتند که مناظر و حیات وحش جنوب غرب کشور را در آثار هنری خود ثبت کنند که با گذشت سال‌ها، Bev عمیق‌تر به این سبک رشد کرد و بیشتر و بیشتر به حیات وحش مکان‌هایی که بازدید می‌کرد علاقه‌مند شد، اما همچنین به داستان‌هایی که مردم بومی باید برای او تعریف می‌کردند.

او معتقد است که هنر او سبک «تکنیک استتار» دارد که در آن، بسته به زاویه و نحوه نگاه، نسخه‌های مختلفی از یک اثر را به مردم ارائه می‌کند.

اثر هنری که در این آزمون و به اصطلاح معمای تصویری سوارکاران آوردیم «برخورد با طبیعت» نام دارد و یکی از آثار دولیته است که از استتار به عنوان منبع استفاده می‌کند: “این حاصل تلاش من برای شکستن همه “قوانین ترکیب” معمولی بود. در منظره شلوغ برفی که آن را احاطه کرده است اتفاق می افتد. و غنای طرح – بخشی شگفت‌انگیز و طبیعی از خود درختان”.

ما از شما می خواهیم در کوتاه ترین زمان ممکن بگویید چند سوارکار در این تصویر وجود دارد و به خوبی به خاطر داشته باشید که هنرمند توانایی استفاده از “هنر استتار” را دارد!!!!

همچنین ببینید: خوک پنهان شده در سیرک را کشف کنید؛ شما فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا رکورد را بشکنید

معمای تصویری سوارکاران: چند سوارکار در تصویر وجود دارد؟

معمای تصویری سوارکاران

.

همچنین بخوانید: آیا می توانید پسر اسب دریایی را در تصویر پیدا کنید؟

.

.

.

.

پاسخ تست زیر را بررسی کنید و ببینید آیا آن را درست دریافت کرده اید یا خیر:

.

.

.

.

.

معمای تصویری سوارکاران

پاسخ معمای تصویری سوارکاران

خب آیا توانستید خیلی سریع این سوارکاران استتار شده را بیابید؟ اگر موفق شدید تبریک می گوییم! این یعنی دید هنری قوی دارید و از همان هایی هستید که درک هنری تان بالاست! اما اگر نتوانستید نگران نباشید. شما می توانید انواع دیگری از تست ها را نیز مرور کنید.

لینک های مرتبط:

7 ثانیه فرصت دارید تا 2 فنجانی که جفت ندارند را کشف کنید!

تست بینایی 4 حیوان:قدرت درک خود را آزمایش کنید و سعی کنید حیوانات پنهان را پیدا کنید!

شادترین خانواده را انتخاب کنید و ببینید در زندگی چه آرزویی دارید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا