;
سرگرمی

تست بینایی 4 حیوان:قدرت درک خود را آزمایش کنید و سعی کنید حیوانات پنهان را پیدا کنید!

تست بینایی 4 حیوان: اگر در تشخیص جزئیات متخصص هستید ببینید آیا می‌توانید حیوانات پنهان شده را در این توهم نوری شناسایی کنید؟

برخی از این چالش‌ها باعث می‌شوند حواس‌مان را زیر سوال ببریم، مانند حواس ادراک، و این به درک بهتر خود، درک محدودیت‌هایمان و زیر سؤال بردن توانایی‌های بینایی‌مان کمک می‌کند، عمدتاً به این دلیل که ما همیشه با محرک‌های بصری مختلف بمباران می‌شویم که معمولاً موجب پراکندگی ذهنی می شوند.

 

بیایید در مورد توهمات نوری یا هنرهای سوررئالیستی دهه 1920 فکر کنیم، برای مثال، تصاویری که ما را مجذوب خود می کنند، ما را وادار به تعجب می کنند که آیا آنچه می بینیم واقعی است یا فقط یک شوخی مغز ما است؟!

 

خیلی جالبه: معمای تصویری دارک که حلش نبوغ می خواد: چی می لنگه و عجیبه؟!

این تصاویر معمولاً نمونه‌ای عالی از این هستند که چگونه می‌توانیم خودمان را به چالش بکشیم بدون اینکه لزوماً خود را در موقعیت‌هایی قرار دهیم که نیاز به فعالیت بدنی زیاد و مصرف انرژی دارد، مانند ورزش‌های شدید.

چالش‌های ویروسی که جنبه سرگرمی دارند و ما در وب سایت گفتنی هر روزه برای شما به اشتراک می گذاریم، در آن‌ها تشویق می‌شویم اشیاء گمشده در تصویر یا خطاهای عکس‌ها را پیدا کنیم، ماهیت این محرک‌ها هر چه که باشد، همیشه توانایی ما را برای مشاهده آزمایش می‌کنند.

با وجود این، برخی از افراد با بینش خود دارای امکانات فوق العاده ای هستند، با توانایی خود در تجسم چیزهایی که هیچ کس دیگری نمی تواند. این گروه منتخبی از افراد با امتیاز داشتن دید دقیق، درک دقیق و دقیق است.

همچنین ببینید: اگر بتوانید شبدر 4 برگ پنهان را ظرف 8 ثانیه پیدا کنید آدم خوش شانسی هستید

در مورد اینکه ما تستی انجام دهیم تا مهارت های مشاهده شما را مورد آزمایش قرار دهیم؟ برای اینکه به ما نشان دهید که دید شما دقیق است، فقط شکل های پنهان در تصویر را پیدا کنید.

این چالش یا تست بینایی 4 حیوان آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست و برای هیجان انگیزتر کردن این معما، حداکثر محدودیت زمانی برای یافتن پاسخ ها در نظر گرفته ایم.

اگر بتوانید چهار حیوان حاضر در چالش را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کنید، با یک تحریک ساده توانستید ذهن، ادراک خود را تمرین دهید و محدودیت هایی را که مغز شما تحمیل می کند بشکنید.

تصویر ابتدای صفحه نمایانگر یک اقامتگاه منزوی در ساحل دریا است، اما با منظره ای زیبا از افق. در پس زمینه، می توانید چند قایق، اقیانوس و یک ساحل بسیار آرام را ببینید.

اما این همه ماجرا نیست، عناصر پنهانی در این نقاشی وجود دارد. به ویژه چهار حیوان استتار شده در منظره و فقط افراد تیزبین قادر به حل این معمای ویروسی هستند که اینترنت را مجذوب خود کرده است.

کرونومتر خود را فعال کنید، نفس عمیق بکشید، سعی کنید تمرکز کنید، از حواس پرتی بیرونی جدا شوید و نگاه خود را روی شکل متمرکز کنید.

بیایید، چشمان خود را آزمایش کنید و سعی کنید در 10 ثانیه محدودیت های درک خود را بشکنید، بیش از زمان کافی برای شناسایی و مکان یابی حیوانات پنهان شده در تصویر، ما به پتانسیل آن ایمان داریم!

تست بینایی 4 حیوان

همچنین نگاه کنید به: قوانین عجیب برای استخدام مهماندار در سراسر جهان

4 حیوان در عکس پنهان شده که تنها 10 ثانیه برای یافتن آن فرصت دارید!

تست بینایی 4 حیوان

.

.

.

آیا آن را پیدا کردید؟ اگر چنین است، شما در آزمون برنده شدید و می توانید خود را یک ناظر خبره بدانید!

.

.

.

.

زمان تمام شده است، اما شما چهار حیوان را شناسایی نکردید؟ مشکلی نیست، به پایین بروید و ما به شما پاسخ خواهیم داد.

.

.

.

.

.

جواب تست بینایی 4 حیوان

جواب تست بینایی 4 حیوان

چهار حیوان یک روباه، یک خفاش، یک آهو و یک فلامینگو هستند که فقط فلامینگو در گوشه پایین سمت چپ و بقیه در صخره سمت راست هستند.

 

لینک های مرتبط:

آیا می توانید بر اساس سرنخ های موجود در تصویر حدس بزنید چه کسی فقیر است؟

شادترین خانواده را انتخاب کنید و ببینید در زندگی چه آرزویی دارید؟

7 ثانیه فرصت دارید تا 2 فنجانی که جفت ندارند را کشف کنید!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا