;
سرگرمی

معمای تصویری شناخت قاتل معلم جغرافی را فقط یک کارآگاه خبره مثل شرلوک هلمز میتونه حل کنه.

معمای تصویری شناخت قاتل معلم جغرافی؛ در تصویر معمای تصویری شناخت قاتل معلم جغرافی ما شاهد به قتل رسیدن معلم جغرافی یک مدرسه در اوایل سال تحصیلی هستیم و چهار مظنون را که توسط پلیس مورد بازجویی قرار گرفته اند را مشاهده می کنیم تا به سوالات پلیس درباره قتل معلم جغرافی جوابگو باشند.این افراد به ترتیب از راست به چپ عبارتند از باغبان مدرسه،معلم ریاضی،معلم ورزش و مدیر مدرسه.هر کدام از مظنونین در جواب پلیس این گونه پاسخ داده اند:

باغبان: در محوطه مدرسه مشغول هرس درختان بودم.

معلم ریاضی: درحال گرفتن تصحیح برگه امتحانات میان ترم از دانش آموزان بودم.

معلم ورزش: در حال نظارت بر دانش آموزان در زمین فوتبال بودم.

مدیر مدرسه: در دفتر خودم تنها بودم.

پلیس بعد از اظهارات متهمین قاتل را شناسایی می کندبه نظر شما قاتل چه کسی می باشد؟برای این کار تنها 8 ثانیه فرصت دارید.

 

تصویر معمای تصویری شناخت قاتل معلم جغرافی

معمای تصویری شناخت قاتل معلم جغرافی 1

.

.

.

آیاشما فکر می کنید در حل سوالات و معماهای تصویری متبحر هستید. اگر فکر می کنید دارای ذهنی خلاق و هوش بالا هستید؟ اگر چنین است، پس این معما می تواند راهی عالی برای درگیر کردن مغز شما باشد. این آزمون می تواند به خوبی هوش و مهارت های شناختی شما را محک بزند. شما با کمک این آزمون و آزمون های مشابه میتوانید مغز خود را ورزش دهید. با ورزش مغز فعالیت این عنصر مهم بدن افزایش پیدا می کند. به باور بسیاری از کارشناساین حوزه سلامت، کاهش فعالیت های مغزی می تواند در سنین کهنسالی ما را با بیماری هایی همچون فراموشی، ضعف حافظه و … مواجه کند.

.

.

.

پاسخ معمای تصویری شناخت قاتل معلم جغرافی

با توجه به توضیحات متن اولیه که میگفت معلم جغرافی در اوایل سال تحصیلی به قتل رسیده،معلم ریاضی قاتل می باشد چون طبق ادعای وی ،او در حال تصحییح برگه های امتحانی میان ترم دانش آموزان بوده که چنین چیزی در اوایل سال تحصیلی غیرممکن می باشد.

معمای تصویری شناخت قاتل معلم جغرافی 2

آیا معمای تصویری شناخت قاتل معلم جغرافی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا