;
سرگرمی

معمای تصویری صخره های آبی یک مارماهی را درون خود جا داده: اگر تیزبینی پیداش کن!

معمای تصویری صخره های آبی: ورزش کردن مغز به اندازه هر عضله دیگری مهم است و متأسفانه این ماهیچه ای است که بیشتر از آن استفاده می کنیم اما کمتر از آن مراقبت می کنیم. در این بخش از سرگرمی می خواهیم مغز شما را ورزش داده و به چالش بکشیم.

پس با وب سایت گفتنی همراه باشید تا دریابید آیا مغز فعالی دارید یا نه؟!

از دست نده: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

منظره زیبا و صخره های مزین شده به رنگ آبی که در تصویر می بیند، درون خود یک مارماهی را پنهان کرده که تنها تیزبین ترین چشم ها می توانند آن را بیابند!

معمای تصویری صخره های آبی یک مارماهی را درون خود جا داده: اگر تیزبینی پیداش کن!

از دست ندهید: تست شخصیت زن ایده آل از نظر شما چطوری لباس می پوشد؟

معمای تصویری صخره های آبی

.

حتما ببین: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

.

.

امتحان کنید: رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

معمای تصویری صخره های آبی: بخش سرگرمی گفتنی هر روز با انواعی از چالش های تصویری توانایی های شناختی و ذهنی شما را مورد آزمایش قرار می دهد!

.

تست چالشی: آزمون شناسایی تفاوت های مرغ عشق ها رو تو 8 ثانیه حدس بزن!

.

از دست ندین: معمای ماری که استتار کرده رو در دو ثانیه پیدا کن تا ثابت بشه چشمت از عقاب تیزتره!

.

جواب معمای تصویری صخره های آبی

حتما ببین: تست هوش فقط برای نوابغ: گاوصندوق را در تصویر رمزگشایی کنید!

جواب معمای تصویری صخره های آبی

مزایای بازی فکری برای بزرگسالان چیست؟

معمای تصویری صخره های آبی: بازی‌های فکری عموما باعث می‌شوند تا در ذهن خود برنامه‌ریزی کنید، نقشه بکشید و تلاش کنید، اطلاعاتی را به خاطر بسپارید که در شکست دادن حریفان به کمک‌تان می‌آیند. وقتی که از مغزتان به اندازه کافی کار بکشید، از پیری و اختلالات حافظه و… دور خواهید ماند. هدف از انجام بازی فکری، بهبود حافظه، قدرت تفکر، افزایش سرعت انتقال و تقویت مهارت‌های شناختی است..

شاید بپرسید مهارت‌های شناختی چیست؟ مهارت‌های شناختی همان مهارت‌هایی است که باید برای پردازش افکارتان داشته باشید. به عبارت ساده‌تر، توانایی‌هایی که در یادگیری و حل مسأله به کمک‌تان می‌آیند. چه کودک باشید و چه بزرگسال، برای بهتر زندگی کردن باید دائما فکر کنید و تصمیم بگیرید. پس چه خوب که به کمک روش‌هایی مانند استفاده از بازی فکری به مغزتان کمک کنید.

همچنین جالب است: اگر در نبوغ همتا ندارید حدس بزنید کدام یک از افراد درون تصویر زامبی است؟

فواید بلند مدت تست هوش تصویری و معما چیست؟

معمای تصویری صخره های آبی: بعضی از انواع بازی فکری هم با حل کردن معماها و پاسخ دادن به تست هوش همراه هستند. در بازی‌های معمایی و توأم با تست هوش، مغز و ذهن بیشتر استفاده می‌شود. در این نوع بازی‌ها برای پیروزی نیاز به فکر کردن وجود دارد. دیگر خبری از شانس و اقبال نیست. بلکه فرد باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا به پاسخ صحیح دست پیدا کند

شاید جالب باشد: تست بینایی لاما: اون خانوم لامایی که خودشو گرفته و با بقیه فرق داره پیدا کن!

سرگرمی چیست و هدف از آن چه باید باشد؟

معمای تصویری صخره های آبی: سَرگَرمی یک فعالیت تفریحی در اوقات فراغت است که توجه مخاطبان را جلب می‌کند و به آنها لذت می‌بخشد. این فعالیت می‌تواند یک ایده یا یک کار باشد، اما به احتمال زیاد یکی از فعالیت‌ها یا رویدادهایی است که طی هزاران سال به‌طور خاص با هدف جلب توجه مخاطبان توسعه یافته‌است.

دلیل اصلی روی آوردن مردم به سرگرمی‌ها علاقه، لذت بردن و استفاده از اوقات فراغت است تا دستاوردهای مالی یا علمی.

از میان فعالیت‌های مربوط به سرگرمی می‌توان به جمع‌آوری مجموعه‌ها، ساختن کاردستی، پرداختن به ورزش‌ها و گذراندن دوره‌های آموزشی و هنر‌ی اشاره کرد. پرداختن به یک سرگرمی می‌تواند به ورزیدگی، کسب دانش و تجربه‌های با ارزش بینجامد، اما هدف اصلی سرگرمی‌ها رضایتمندی شخصی است.

تست ها همزمان با محبوبیت اینترنت و شبکه های اجتماعی محبوب شدند

معمای تصویری صخره های آبی: محبوبیت شبکه های اجتماعی و اینترنت دنیایی از امکانات بی نهایت را به ما نشان می دهد. تنها با چند کلیک، می‌توانید پایان‌نامه‌های آکادمیک را بیابید، دوستان دوران کودکی خود را پیدا کنید، اخبار سراسر جهان را بخوانید و حتی با فردی در استرالیا چت کنید، همه اینها بدون ترک کاناپه امکان پذیر است!

برای متولدین دهه 1990 به بعد، این نوع تعامل با جهان غیرممکن به نظر می رسید. بزرگ شدن در واقعیتی که در آن، برای صحبت با یک دوست، باید شماره تلفن ثابت او را در دفترچه تلفن صفحات زرد غول پیکر جستجو می کردید و بدون دانستن اینکه آیا او در خانه خواهد بود یا نه با او تماس می گرفتید.

زمانی که اینترنت شروع به برداشتن اولین گام‌های خود به سمت جهانی شدن کرد، کسانی که این امتیاز را داشتند که بتوانند در هر زمان وصل شوند، تنها کسانی بودند که درآمد مالی خوبی داشتند، زیرا در طول روزهای هفته این اتصال حساب می‌شد و بسیار گران قیمت بود.

این واقعیت به تدریج تغییر کرده است و همه کسانی که از سال 2000 میلادی به بعد متولد شده اند، دنیای کاملاً متفاوتی در مورد روابط انسانی پیدا کرده اند. در حال حاضر شبکه های اجتماعی امکانات بی نهایتی را در اختیار ما قرار می دهند و حتی برخی از آنها با پلتفرم های مختلف درآمد خوبی کسب می کنند.
امکان دیگر در اینترنت این است که بتوانید با بازی های ساده و خنده دار دوستان خود را به چالش بکشید. این تست‌ها به این دلیل محبوب شده‌اند که به افراد از سراسر جهان اجازه می‌دهند حول یک چیز مشترک متحد شوند: پاسخ.

این مطالب هم پیشنهاد می شوند:

خیلی جالبه: آزمون بینایی کلید: از هر 50 نفر یه نفر موفق میشه تو 4 ثانیه پیداش کنه!

خیلی جالبه ببین: آزمون شناسایی داماد: کدوم مرد با این زن ازدواج خواهد کرد؟

تست بینایی فلامینگو: آلیس بین فلامینگوها استتار کرده؛ می تونی پیداش کنی؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا