;
سرگرمی

تست هوش فقط برای نوابغ: گاوصندوق را در تصویر رمزگشایی کنید!

تست هوش فقط برای نوابغ: تست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

وقت آن است که ذهن خود را به کار بیاندازیم و کمی آن را تمرین کنیم و این کار بهتر است با تست هوش انجام شود. امروز، برای کسانی که احساس آمادگی و جسارت می کنند، یک تست هوش چالش برانگیز را پیشنهاد می کنیم. این تست هوش فقط برای نوابغ ساده به نظر می رسد.

از دست ندهید: تست شخصیت زن ایده آل از نظر شما چطوری لباس می پوشد؟

این نیاز به رمزگشایی کد یک گاوصندوق دارد، اما ممکن است بسیاری آن را گیج کننده بدانند. نتیجه صحیح و در مدت زمان نسبتاً کوتاه فقط توسط نوابغ به دست می آید.

خیلی جالبه: آزمون بینایی کلید: از هر 50 نفر یه نفر موفق میشه تو 4 ثانیه پیداش کنه!

آزمون امروز از درجه سختی بالایی برخوردار است. این نیاز به توجه دارد و شما باید به خوبی تمرکز کنید. تعداد کمی پاسخ درست را پیدا می کنند. به طور کلی، تست های هوش اغلب توسط روانشناسان یا متخصصان استفاده می شود تا ببینند سطح IQ یک فرد چقدر است. و به کسانی که موفق به کشف تست هوش فقط برای نوابغ می شوند تبریک می گوییم.

حتما ببین: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

تست هوش فقط برای نوابغ

حتما ببین: تست بینایی قلب مخفی که می تپد را اگر زیر 5 ثانیه بیابی هوش تصویری ات عالیست!!

تست هوش فقط برای نوابغ

تست چالشی حتما ببین: آزمون شناسایی تفاوت های مرغ عشق ها رو تو 8 ثانیه حدس بزن!

.

.

.

.

شاید جالب باشد: شخصیت مرد زندگیتون رو با نوع کفشی که می پوشه بشناسید

.

.

.

.

خیلی جالبه: تست روانشناسی آینه: اونی که دوست داری انتخاب کن تا بگم عیب بزرگت چیه؟

.

.

حتما ببین: آزمون شناسایی پولدارترین آدم کدومه؟ اکثر کاربران عقلشون تو چشمشون بود و اشتباه کردن!

تست هوش فقط برای نوابغ:

از دست ندین: معمای ماری که استتار کرده رو در دو ثانیه پیدا کن تا ثابت بشه چشمت از عقاب تیزتره!

آزمون امروز در نگاه اول ساده به نظر می رسد، اما آمار نشان می دهد که افراد زیادی را در مشکل قرار می دهد. فقط نابغه ها موفق می شوند در مدت زمان کوتاهی پاسخ صحیح را دریافت کنند. نیاز ساده است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که دو رقم گم شده را که رشته اعداد را تکمیل می کنند پیدا کنید و گاوصندوق را باز کنید.

اگر هوش کارآگاهی داری ببین: تست هوش کشف سناریوی قتل در این تصویر نبوغ می خواهد! آیا جزو ده درصد باهوش ها هستید؟

.

.

.

.

حتما ببین:بازی فکری فست فود: افراد زبل جواب نهایی را در 4 ثانیه حدس بزنید!

.

.

.

همچنین جالب است: آزمون هوش جابه جایی کبریت: آدم های باهوش با یه حرکت ساده معادله رو حل می کنند!

.

.

این تست رو از دست نده: اگر زرنگ هستید سریعا بگویید مرد با کدام یک ازدواج خواهد کرد؟!

.

جواب تست هوش فقط برای نوابغ

باهوشا بشتابید: تست هوش کلید قاتل: اگه آدم تیز و بزی هستی بگو کدوم کلید مال یه قاتله؟!

راه حل تست هوش فقط برای نوابغ: به کسانی که قبلاً موفق به گرفتن نتیجه صحیح شده اند تبریک و تشویق می شود، کسانی که هنوز به نتیجه نرسیده اند راه حل را در سطور زیر پیدا می کنند.

الگو ساده است. به طور خاص، هر عدد در خط پایین با کم کردن 3 از عدد بالای آن به دست می آید. بنابراین، ارقام گمشده در ترکیب ها عبارتند از: 1 و 2.

جواب تست هوش فقط برای نوابغ

یادتون نره که:

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

شاید جالب باشد: بازی هوش جابه جایی کبریت: اگه خدای هوشی می تونی با یه حرکت معادله درست بسازی؟!

تاثیر بازی فکری در رشد و افزایش سرعت عملکرد مغز در کودکان

تست هوش فقط برای نوابغ: با این حال ، انواع دیگر آموزش های شناختی همچنان به نظر می رسد. برخی از شواهد در مورد اثرات ماندگار ناشی از یک مطالعه گسترده در مقیاس بزرگ موسسه ملی بهداشت است که به عنوان آموزش شناختی پیشرفته برای افراد کودکان و حیاتی ، یا ACTIVE شناخته می شود. با بررسی های انجام شده روی کودکان با انجام این بازی ها هر سه توانایی شناختی را که مورد هدف قرار گرفته بودند ، یعنی سرعت عملکرد، توانایی حل مسئله و فعالیت مغزی بهبود بخشیدند.

خیلی جالبه: تست هوش وضع مالی کدوم شوهر خوب نیست و جدیدا بدهی بالا آورده؟!

با این وجود ، شگفت آور است كه محققان دریافتند كه مشاركت كنندگان ACTIVE كه در زمینه استدلال و سرعت پردازش آموزش دیده بودند ، هنوز هم در این مناطق یك دهه بعد فواید خود را نشان دادند.

محققان این آزمایش را پس از ۱۰ سال مجددا انجام دادند و کاملاً شگفت زده شده بودند که چند ساعت آموزش می تواند منجر به پیشرفت در سرعت پردازش شود که ۱۰ سال ادامه دارد. او پیشنهاد می کند که هنگامی که مردم یاد بگیرند که کنترل بهتری بر توجه و توانایی های پردازش ذهنی خود داشته باشند ، به نوعی قادر به استفاده از آنچه در زندگی روزمره آموخته بودند نیز استفاده کنند.

آن ها می گویند: “شاید در بعضی از سطوح آنها هنوز در زندگی واقعی وقتی که فقط در حال پیاده روی یا رانندگی بودند ، این کار را انجام می دادند.

با این وجود کاملاً مشخص نیست که مداخلات تا چه اندازه به شرکت کنندگان در دنیای واقعی کمک می کند.

شاید خوشتون بیاد: آزمون شناسایی داماد: کدوم مرد با این زن ازدواج خواهد کرد؟

در مطالعه ACTIVE ، شرکت کنندگان در گروه آموزشی گزارش دادند که مشکلات فعالیتهای روزمره در مقایسه با گروه های مشاهده فیلم کمتر است. با این حال ، هنگامی که محققان سعی کردند کارهای روزمره را در آزمایشگاه شبیه سازی کنند – مانند درخواست شرکت کنندگان برای جستجوی شماره تلفن در یک دفترچه تلفن یا خواندن برچسب تجویز برای دوز اطلاعات – آنها بهتر از گروههای کنترل نبودند.

افزایش کارکرد حافظه در بزرگسالان

تست هوش فقط برای نوابغ: جیسون چین ، دکترا ، روانشناس دانشگاه معبد ، همچنین در مورد تأثیرات آموزش واقعی در دنیای واقعی تحقیق کرد. در یک مثال ، چین و همکارانش بزرگسالان سالم عصبی ، 60 تا 80 ساله را با یک کار حافظه کار پیچیده در طی چهار تا پنج هفته آموزش دادند.

پس از آموزش ، شرکت کنندگان پیشرفت هایی در کارهای حافظه کوتاه مدت را نشان دادند که به طور صریح آموزش داده نشده بودند. آنها همچنین پیشرفتهای در توجه خود را در خارج از آزمایشگاه گزارش دادند. افراد یک گروه دیگر ، که به جای آموزش شناختی با بازی فکری ، آزمونهای بی اهمیت را به پایان رساندند ، هیچ گونه پیشرفت توجهی در توجه گزارش نکردند.

تست شخصیت جالب: تست روانشناسی نقاط ضعف و قوت شما با این تصویر معلوم می شود!

برای بسیاری از محققان ، کارکرد حافظه یک هدف جذاب برای آموزش است. Susanne Jaeggi ، دکترا ، دکترای علوم اعصاب شناختی در دانشگاه کالیفرنیا ، ایروین می گوید ، حافظه تا حد زیادی تغییر در هوش سیال را در افراد دارد.

وی دریافت که بازی های فکری که به منظور بهبود کارکرد حافظه طراحی شده اند ، مهارت های شناختی را نیز تقویت می کنند که به آن توانایی تکیه می کنند ، مانند درک مطلب (درکودکامی کودکان ، 2012) و مهارت های بینایی (Visuospatial) (روانشناسی توسعه ، 2014).

با این حال به سختی مشخص می شود که بهبود کارکرد حافظه می تواند باعث افزایش هوشمندی شما شود. به عنوان مثال ، در مطالعه چین در سال 2011 ، و همچنین در یک مطالعه مشابه که او در بزرگسالان جوان انجام داده است (بولتن روانشناسی و بررسی ، 2010) ، شرکت کنندگان با وجود پیشرفت های قابل اندازه گیری در کارکرد حافظه ، هیچ مزایایی در هوش سیال ندارند.

تعریف هوش توسط گاردنر استاد دانشگاه هاروارد

تست هوش فقط برای نوابغ: هوش عبارت است از “توانایی درک آسان و خوب، توجه به آنچه ضروری است، حل موقعیت ها یا مشکلات جدید بر اساس تجربیات انباشته شده قبلی و زیرکی”.

گاردنر، استاد دانشگاه هاروارد، از مفهوم سنتی هوش مبتنی بر IQ انتقاد کرد. هفت نوع هوش در کتاب او به نام «فریم‌های ذهن: نظریه هوش‌های چندگانه» توضیح داده شد و بعداً با دو نوع دیگر تکمیل شد که نهمین مورد آن است. بحث برانگیزترین آنها هوش معنوی یا وجودی بود.

به گفته متخصصان روان‌درمانی که این نظریه را توضیح می‌دهند، افرادی که هوش بصری و فضایی خود را توسعه داده‌اند، می‌توانند مفاهیم هندسی و فضایی را راحت‌تر تصور، درک و به صورت بینایی و تیزبینی نشان دهند.

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

تست هوش فقط برای نوابغ: روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشد. اما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

این مطالب هم پیشنهاد می شوند:

امتحان کنید: رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

خیلی جالبه: تست بینایی قارچ متفاوت کجاست؟ 4 ثانیه زمان داری!

نابغه های ریاضی از دست ندین: تست هوش گل ها: حاصل نهایی چقدر میشه؟

خیلی جالبه این تست: آزمون شناسایی طلاق: کدام زوج در آستانه طلاق گرفتن هستند؟

آزمون شناسایی شوهر زن: کدوم مرد شوهر خانوم هست؟ زرنگا بلافاصله متوجه میشن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا