;
تازه ها

تاکید ملی پوش اسپانیایی در دادگاه به غیر منتظره بودن بوسه رییس فدراسیون

غافلگیری هرموسو از بوسه روبیالس: جنی هرموسو ستاره تیم زنان اسپانیا در دادگاه شهادت داده است که بوسه لوئیس روبیالس در جام جهانی زنان در سال 2023 “غیر منتظره” بوده و توافقی نبوده است. هرموسو در دادگاهی در مادرید در مورد این حادثه پس از قهرمانی اسپانیا در جام جهانی در آگوست 2023 مدرکی ارائه کرده است.

ستاره اسپانیایی توسط لوئیس روبیالس، که در آن زمان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) بود، بوسیده شد وی گفت: به گزارش بی بی سی اسپورت ، قضاوت کنید که این اقدام توافقی نبود . دادستان های اسپانیا پس از این حادثه تحقیقات جنایی را آغاز کردند و یک قاضی اکنون باید تصمیم بگیرد که آیا روبیالس به دلیل تجاوز جنسی و اجبار محاکمه می شود یا خیر.

هرموسو به دادگاه گفت که این بوسه “غیر منتظره و به هیچ وجه توافقی” بوده است. برنده جام جهانی همچنین گفت که معتقد است “قربانی حمله” بوده است. هرموسو پس از خروج از دادگاه از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد و تنها به خبرنگاران گفت: “همه چیز در دست عدالت است، این تنها چیزی است که می توانم بگویم.”

غافلگیری هرموسو از بوسه روبیالس

روبیالس این اتهامات را رد کرده و از عذرخواهی به خاطر آنچه که ادعا می کند “بوسه متقابل” است خودداری کرده است. با این حال، او متعاقباً مجبور شد از سمت خود به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا کناره‌گیری کند و به دلیل این رسوایی توسط فیفا به مدت سه سال از حضور در فوتبال محروم شد . به گزارش گاردین، اگر روبیالس به اتهام تجاوز جنسی محکوم شود، ممکن است با چهار یا پنج سال زندان روبرو شود .

هرموسو قبلاً اعتراف کرده بود که زندگی در پی این رسوایی “بسیار دشوار” بوده است و او پس از دریافت تهدید با یک روانشناس کار کرده است . این بازیکن 33 ساله از آن زمان به تیم اسپانیا بازگشته و در اولین بازی خود مقابل ایتالیا گلزنی کرده است ، در حالی که او به تازگی انتقال از پاچوکا به تیگرس را تکمیل کرده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا