;
سرگرمی

اگر ضریب هوشی بالایی دارید، عدد گم شده را در این معمای ریاضی در 15 ثانیه بیابید.

تست هوش مکعب ریاضی سخت: اگر ضریب هوشی بالایی دارید، عدد گم شده را در تست هوش مکعب ریاضی سخت در 15 ثانیه بیابید، کسانی که در ریاضیات خوب هستند می توانند به راحتی این معمای ریاضی را حل کنند، اما هر کسی که ذهن تیز و میل به معادلات ریاضی دارد و میل زیادی به معادلات ریاضی دارد،توانایی انجام این کار را دارد با کمی استدلال می توان این بازی فکری را حل کرد.

بازی های فکری بازی های پازلی هستند که در آن شرکت کنندگان سعی می کنند راه حلی برای یک مشکل بیابند. بازی های فکری همانطور که سرگرم کننده هستند، مغز شما را نیز به چالش می کشند. آنها یک راه عالی برای تقویت ظرفیت ذهنی و مهارت های تفکر جانبی، حفظ قدرت حافظه و شادی شما هستند. این تمرینات را می توان به روش های مختلفی ساختار داد.

به طور کلی، آنها به شکل پازل هایی هستند که باید حل شوند. اغلب نیاز به تفکر غیر متعارف با در نظر گرفتن محدودیت های داده شده دارد. گاهی اوقات، شامل تفکر جانبی است.

داستان جالب: حکایت دختر کج‌بخت که خودش سفید بود و بختش سیاه

تصویر تست هوش مکعب ریاضی سخت

تست هوش مکعب ریاضی سخت 1

.

.

.

بازی های فکری تمرین هایی هستند که برای تحریک عملکرد شناختی طراحی شده اند و مغز را تشویق می کنند تا برای تکمیل تمرین کار کند. در حالی که بسیاری از مردم دوست دارند بازی های فکری را برای سرگرمی انجام دهند، این تمرینات ساده کاربردهای دیگری نیز دارند. به عنوان مثال، متخصصان مغز و اعصاب اغلب از آنها هنگام کار با بیماران برای رسیدن به تشخیص استفاده می کنند و معلمان اغلب از آنها در کلاس به عنوان ابزار آموزشی استفاده می کنند.

برخی از مطالعات همچنین نشان می دهد که انجام بازی های فکری به حفظ تناسب ذهن کمک می کند. در افراد مسن تر، افرادی که بازی های فکری انجام می دهند، در کارهای مختلف مرتبط با عملکرد شناختی بهتر عمل می کنند. با بازی های فکری مختلفی که در وب سایت گفتنی ارائه می دهیم، ذهن و قدرت مغز خود را بسازید.

.

.

.

پاسخ تست هوش مکعب ریاضی سخت

در ستون اول 2² + 6² + 3 = 4+36+3 = 43
به طور مشابه در ستون سوم 3² + 8² + 2 = 9+64+2 = 75

خیلی جالب: داستان ضرب المثل راه بزن راه خدا هم ببین!

حتمن بخوانید: داستان شیخ مسلمانی که به خاطر دختر زیبا خوکبان شد!

تست هوش مکعب ریاضی سخت 2

آیا تست هوش مکعب ریاضی سخت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

اگه سارق رو پیدا کنی برا خودت یه پا شرلوک هلمزی باور کن!

برای تیزهوشا: آزمون روز دانش آموز: یکی از بچه ها خرابکاری کرده؛ به نظرت کدوم؟

آیا شما فردی شکاک هستید یا به راحتی اعتماد می کنید،با دیدن اولین تصویر ما به شما می گوییم!

آیا چشمان شما آنقدر تیز است که در کمتر از 12 ثانیه 3 مورد متفاوت را در بین این هات داگ ها تشخیص دهد؟

داستان ازدواج پسر فقیر و کچل با دختر زیبای پادشاه + قسمت دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا