;
سرگرمی

معمای تصویری نجات از سم مرگبار را میتونید در 8 ثانیه جواب بدین؟

در معمای تصویری نجات از سم مرگبار ما زن و شوهری را مشاهده میکنیم که مشغول خوردن غذا می باشند ولی این دور هم نشینی زوج چندان عادی نمی باشد.چون مرد صاحب ثروت فراوانی می باشد و زن به طمع رسیدن به این ثروت قصد دارد مرد را به قتل برساند.مرد که از مدتها پیش به نیت زن پی برده است نسبت به وی احتیاط می کند و سعی می کند از دستان وی چیزی نگیرد.

ولی در این تصویر با اصرار زن از وی سیبی می گیرد،البته قبل از خوردن سیب زن نیز نیمی از آن را میخورد تا اطمینان مرد را کسب کند.مرد بعد از خوردن نیم دیگر سیب دچار مرگ می شود،این در حالی است که زن صحیح و سالم از اینکه توانسته است نقشه خود را عملی کند از شادی در پوست خود نمی گنجد.

با توجه به داستان شما میتوانید معمای تصویری نجات از سم مرگبار را حل کنید  وبگویید زن چگونه توانسته است جان سالم به در ببرد؟

شاید بپسندید: چیستان جالب 54: اگر من را داشته باشید، میخواهید من را به اشتراک بگذارید اگر شما من را به اشتراک بگذارید، من را دیگر نخواهید داشت، من چی هستم؟

تصویر معمای تصویری نجات از سم مرگبار

معمای تصویری نجات از سم مرگبار 1

.

.

این هم جالبه: تست شخصیت میزان صبر ما را انجام دهید و آستانه تحمل خود را بفهمید.

.

بازی های فکری می توانند با درگیر کردن مهارت های شناختی افراد، فعالیت های مغز آنها را افزایش دهد. افزایش فعالیت مغز می تواند در سلامت این عضو مهم بدن تأثیر مهمی داشته باشد. سلامت مغز می تواند در بلند مدت مانع از بیماری های مربوط به مغز شود.بسیاری فکر می کنند که بازی های فکری و سوالات هوش نیازمند یک ذهن خلاق و محاسبه گر است. اما باید دانست که برای تحلیل و ارائه پاسخ به سوالات هوش، باید از مهارتهای شناختی همچون مشاهده دقیق، دقت و تمرکز نیز استفاده کرد. بر همین اساس است که برخی از محففان معتقدند که سوالات هوش تصویری می تواند یک وسیله عالی برای افزایش فعالیت های مغز باشد.

.

.

.

پاسخ معمای تصویری نجات از سم مرگبار

چون زن از اول نیت داشت با سم شوهر خود را مسموم کند از روزی که این نقشه را چید،شروع به مصرف سم در دوزهای پایین کرد و سم نیز در سیب نبود بلکه چاقویی که سیب را به دو قسمت تقسیم کرده بود،آغشته به سم بود و چون در این مدت زمان بدن زن نسبت به سم مقاوم شده بود زنده ماند.

معمای تصویری نجات از سم مرگبار 2

آیا معمای تصویری نجات از سم مرگبار را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + یک =

دکمه بازگشت به بالا