;
سرگرمی

معمای هوش ریاضی نوابغ؛ فقط یک نابغه قادر است در 10 ثانیه این معادله ریاضی را حل کند.

معمای هوش ریاضی نوابغ؛ آیا فکر می کنی باهوشی؟ پس مهارت های خود را با معمای هوش ریاضی نوابغ امتحان کنید و ببینید آیا می توانید IQ خود را بهبود ببخشید و آخرین معادله را در حداکثر 10 حل کنید! برای قبول چالش آماده اید؟

آیا آماده اید تا عضلات ذهنی خود را منعطف کنید و مهارت های منطق و استنباط خود را آزمایش کنید؟ اگر چنین است، پس شما به جای درست آمده اید! پس با دقت به تصویر معمای هوش ریاضی نوابغ نگاه کنید و فرمول بدست آوردن جواب نهایی را بفهمید.

 

تصویر معمای هوش ریاضی نوابغ

معمای هوش ریاضی نوابغ 1

.

.

.

همانطور که از نام آن ها پیداست، بازی های فکری پازل هایی هستند که برای آزار دادن مغز شما با هدف فعال کردن سلول های آن برای حل آنها ایجاد می شوند. بازی های فکری بدیهی است که نوعی پازل است که شامل تفکر جانبی برای حل است. همچنین بازی های فکری یک راه سرگرم کننده برای تقویت ذهن شما می باشد. آموزش دادن به کودکان برای تمرین بازی های فکری به طور منظم به عملکرد بهتر سلول های مغز آنها کمک می کند.

.

.

.

پاسخ معمای هوش ریاضی نوابغ

ما پاسخ معمای هوش ریاضی نوابغ را در تصویر زیر برای شما به نمایش گذاشته ایم.

معمای هوش ریاضی نوابغ 2

آیا معمای هوش ریاضی نوابغ را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. در واقع می خواهیم ضابطه یک تابع دو متغیره را پیدا کنیم اگر اعداد سمت چپ را با متغیر x و اعداد سمت راست را با متغیر y جایگذاری کنیم اعداد وسط که در واقع تابعی از دو عدد سمت چپ و راست است رو میشع با ضابطه f(x,y)=100/3*x+y/2 نمایش داد
    و با جایگذاری اعداد هر ردیف طبق فرض اولیه و نظیر اولیه مقدار عدد وسط مشخص میشه
    مثلا می خواهیم عدد وسط ردیف وسط رو به دست بیاریم
    f(18,36)=100*18/3+36/2=618
    یا مثلا برای عدد وسط بعدی نیز داریم
    f(15,52)=100*15/3+52/2=526
    و برای آخری که مجهول مان است نیز با جایگذاری اعداد همون ردیف به راحتی داریم
    f(21,28)=100*21/3+28/2=714

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا