;
سرگرمی

معمای هوش ریاضی سه لوزی؛ اگه خودتو خدای هوش میدونی در 12 ثانیه این معمای ریاضی رو حل کن.

معمای هوش ریاضی سه لوزی؛ اگر آماده اید تا مهارت های ریاضی خود را امتحان کنید،معمای هوش ریاضی سه لوزی را 12 ثانیه ای انجام دهید و نشان دهید که یک نابغه تمام عیار هستید!

امروز، ما قصد داریم به یک مسئله چالش برانگیز ریاضی بپردازیم. هدف، پیدا کردن عدد گمشده در لوزی دوم است و کل عبارت در تصویر خلاصه شده است. این یک راه عالی برای آزمایش منطق و مهارت های تفکر و همچنین توانایی ریاضی شما است.

شاید جالب باشد: حقیقت عجیب: می دونستی شکل ناف شما نشون می ده چقدر عمر می کنید؟!

تصویر معمای هوش ریاضی سه لوزی

معمای هوش ریاضی سه لوزی 1

جالبه: آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر؛کدوم فرد در تصویر با خطر بزرگتری روبرو می باشد و احتمال مرگش بیشتره؟

.

.

.

برای حل معمای هوش ریاضی سه لوزی نیاز به مشاهده کامل و تفکر منطقی دارید. برای پیدا کردن عدد گمشده، آموزش ذهن منطقی ضروری است. این امر ضروری است زیرا معادله مستلزم داشتن سطح معینی از استدلال ریاضی است که تنها با تمرین می توان به آن دست یافت.

.

.

.

شاید جالب باشد: تست بینایی پیدا کردن پروانه در بین سگها که فقط در مدت 8 ثانیه فرصت داری پیدا کنی؟

پاسخ معمای هوش ریاضی سه لوزی

شما می توانید راه حل این معمای ساده ریاضی را که در اینجا آورده ایم پیدا کنید.

مجموع همه اعداد در یک شکل = 33

شکل 1

3 + 7 + 4 + 8 + 7 + 4 = 33

شکل 3

4 + 6 + 7 + 3 + 9 + 4 = 33

شکل 2

2 + 5 + 7 + 6 + 8 + 5 = 33

عدد گم شده = 5

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت خیانتکار؛ فقط کسایی که غریزه پلیسی قوی دارن میتونن در 5 ثانیه شخص خیانتکار رو تشخیص بدن!

معمای هوش ریاضی سه لوزی 2

آیا معمای هوش ریاضی سه لوزی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

ببینید: تست هوش ریاضی عدد 3؛ این تست هوش را در 10 ثانیه میتونی حل کنی؟

معماها، تست هوش و پازل های سرگرمی

طرفداران زیادی دارد و روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود. با توجه به با زار عرضه و تقاضایی که بازی های فکری دارند پرسشی ذهن مخاطبان را به خود مشغول می کند. آیا این معماها و بازی های فکری موجب افزایش فعالیت مغز می شوند؟

به عنوان مثال، برخی مطالعات نشان داده اند که بازی های فکری باعث بهبود “عملکردهای اجرایی، حافظه کار و سرعت پردازش” در کودکان و جوانان می شود، در حالی که برخی دیگر مزایای چنین بازی هایی را برای حفظ سلامت شناختی در افراد سالخورده تحسین می کنند.

شرکت های “سلامت مغز” مانند Lumosity و Posit Science بازی های فکری ارائه می دهند که قول می دهند مانند یک چشمه جوانی برای ماده خاکستری مغز شما عمل کنند و بهبود در سرعت عملکرد در کودکی، جوانی و بزرگسالی را سبب شوند. بسیاری از شرکت ها بر ابن باورند که بازی های آنها مهارت های شناختی مانند حافظه، توجه ، سرعت پردازش، انعطاف پذیری ذهنی و حل مسئله را بهبود می بخشد. و محصولات آنها در حال فروش است. مطابق گزارش سال 2013 توسط شرکت تحقیق و تفکیک بازار مستقل SharpBrains ، صنعت بهداشت و درمان مغز از درآمد یک میلیارد دلار در سال 2012 پیشی گرفته است.

همچنین ببینید: تفاوت تصویری ظرف غذا؛اگه سه تا تفاوت تصویر رو 7 ثانیه ای پیدا کنی آخرت دیدی!

بازی های فکری و جلوگیری از کند شدن مغز

کاهش بخشی از فعالیت شناختی مغز در پیری غیرقابل اجتناب است، حتی برای کسانی که دچار آلزایمر نمشوند و زوال عقل را تجربه نمی کنند. با گذشت سالها ، بیشتر احتمال دارد که کلیدهای خود را جا بگذارید یا نام آشنایی را فراموش کنید. همینطور فعالیت های چند وظیفه ای به طور فزاینده ای دشوار می شود.

هرچه پیرتر می شویم ، از بین رفتن حافظه اغلب شکایتی اساسی است. شری ویلیس ، دکترای روانشناسی رشد و نمو در دانشگاه واشنگتن می گوید: اما این اولین فعالیت برای کاهش نیست.

در این عصر که ما شاهد سرعت در درک ادراکی هستیم، توانایی ما برای پاسخ سریع و دقیق به محرک های ساده مانند اسکن یک متن چاپی برای پیدا کردن تمام کلمات با حرف “الف”. ویلیس می گوید: “اینها کارهای ساده ای هستند که همه می توانند انجام دهند ، اما توانایی انجام آنها با افزایش سن کم می شود.”

شاید خوشتان بیاید: تست بیناییی کاسه متفاوت؛اگه تیز باشی میتونی تو 5 ثانیه کاسه متفاوت رو پیدا کنی

 هوش بومی یا سیال چیست و چگونه با تست های سرگرمی می توان آن را فعال کرد؟

هر یک از ما با پتانسیل هوشی منحصر به فردی به دنیا می آییم که به طور ژنتیکی از والدین خود به ارث رسیده است. روانشناسان این بالقوه را هوش بومی یا سیال می نامند و می توانند آن را از طریق آزمون های غیرکلامی ارزیابی کنند.

این تست ها به تعیین ضریب هوشی کمک می کنند و مهم هستند زیرا به ما امکان می دهند مهارت های شناختی خود را تمرین کنیم و عملکرد ذهنی خود را بهبود ببخشیم. ایده تست هوش برای اولین بار در اوایل دهه 1900 در فرانسه ظاهر شد. این تست ها توسط روانشناسان و پرسنل نظامی برای تعیین اینکه آیا فرد از نظر روانی برای شغل مناسب است یا خیر استفاده می شد.

علاوه بر این، اگر ما چنین آزمونی را انتخاب کنیم، می تواند به پیشرفت شخصی و حرفه ای ما کمک شایانی کند.

انواع مختلفی از تست های هوش وجود دارد که از روش های مختلفی برای سنجش هوش ما استفاده می کنند. از جمله متداول‌ترین آنها می‌توان به تست‌هایی در قالب توهم‌های نوری، تست‌های دانش عمومی، تست‌های مبتنی بر تمرین‌های ریاضی، تست‌های شفاهی (که فقط از کلمات استفاده می‌کنند) اشاره کرد.

مطالب پیشنهادی ما:

اگه بتونی آزمون اشتباهات تصویر خیابان رو در 14 ثانیه تشخیص بدی جزو تیزبین ها قرار میگیری؟

حکایت خیاط طمع کار در مثنوی معنوی،اثری از مولوی

آزمون شناسایی پلیس تقلبی،اگر باهوش باشی در 8 ثانیه پلیس تقلبی را شناسایی می کنی!

تست هوش ریاضی شانه تخم مرغ؛95 درصد شرکت کنندگان آزمون در مدت 10 ثانیه نتونستند تعداد تخم مرغها رو بگن!

اگر چشمانت مثل عقاب تیزه 3 تفاوت تصویری اسباب بازی های خندان را در مدت 10 ثانیه پیدا کن؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا