;
سرگرمی

آیا می توانید کد قفل را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کنید؟تعداد کمی موفق به انجام این کار می شوند.

معمای هوش ریاضی کد قفل: آیا اماده یک چالش هستید؟ با معمای هوش ریاضی کد قفل که یک تمرین سرگرم کننده و آزاردهنده می باشد، مهارت های رمزگشایی خود را آزمایش کنید. آیا می توانید رمز را در معمای هوش ریاضی کد قفل را پیدا کنید؟  این چالش منطق و مهارت های تفکر شما را آزمایش می کند و یک بازی محبوب در رسانه های اجتماعی است. آیا آماده کرک کردن کد هستید؟

شما باید با تجزیه و تحلیل تصویر یک کد 3 رقمی را پیدا کنید که دارای 4 ترکیب اشتباه است اما سرنخهایی در تصویر وجود دارد. برای یافتن ترکیب مناسب باید از مهارت ها و منطق حل مسئله خود استفاده کنید. خارج از چارچوب ذهنی خود فکر کنید و از سرنخ های ارائه شده برای حذف انتخاب های اشتباه استفاده کنید. با کمی صبر و بررسی دقیق، کد مناسب را پیدا خواهید کرد! موفق باشید!

خیلی جالبه ببینید: تست شخصیت: با انتخاب یک کلید اطلاعات بیشتری در مورد زندگیتان بدست آورید

تصویر معمای هوش ریاضی کد قفل

 

معمای هوش ریاضی کد قفل 1

.

.

.

قوانینی که باید برای حل این چالش رعایت کنید

برای تکمیل این چالش باید توجه زیادی داشته باشید و تمرکز خود را حفظ کنید. این بازی هوش ریاضی از شما می خواهد که یک کد 3 رقمی را پیدا کنید. کد با نگاه کردن به نقاط رنگی قرار داده شده پس از هر ترکیب از 3 عدد آشکار می شود.

اگر یک نقطه سیاه وجود داشته باشد، به این معنی است که یکی از اعداد وجود ندارد. یک نقطه زرد نشان می دهد که یکی از اعداد موجود است اما در جای درست خود در قسمت رمز نمی باشد. در نهایت، یک نقطه سبز نشان می دهد که یکی از اعداد درست می باشد و در قسمت رمز نیز در جای درستی قرار گرفته است.

.

.

.

پاسخ معمای هوش ریاضی کد قفل

ما راه حل معمای هوش ریاضی کد قفل را در اینجا داریم. برای یافتن کد به تصویر زیر نگاه کنید.

 

معمای هوش ریاضی کد قفل 2

آیا معمای هوش ریاضی کد قفل را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

آیا می توانید 4 تفاوت را در 12 ثانیه تشخیص دهید؟ فقط نوابغ واقعی موفق خواهند شد!

حتما ببینید: قدیمی ترین کپسول زمان جهان در لهستان کشف شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا