;
سرگرمی

نجات معجزه آسای زن اندونزیایی از حمله وحشتناک کروکودیل پس از 90 دقیقه که جان سالم به در برد.

نجات معجزه آسای زن اندونزیایی از حمله وحشتناک کروکودیل: یک زن 38 ساله اهل استان کالیمانتان غربی اندونزی پس از زنده ماندن از حمله وحشتناک تمساح که 90 دقیقه به طول انجامید، موفق به فرار معجزه آسایی شد. فالمیرا دی ژسوس که در مزرعه روغن نخل کار می‌کند، در ۲۷ ژوئیه در حال جمع‌آوری آب از رودخانه‌ای در منطقه Ketapang Regency بود که ناگهان توسط یک تمساح که در کمین بود مورد حمله قرار گرفت.

 خزنده عظیم الجثه به سمت او، خودش را پرت شد، پایش را گرفت و او را به داخل آب کشید. با وجود درد و کشمکش، فالمیرا موفق شد کمک بخواهد و با تمساح مبارزه کند تا زمانی که همکارانش به آنجا برسند. فیلم‌های مختلفی که از این حادثه گرفته شده است نشان می‌دهند که او شجاعانه به میله‌های چوبی که توسط همکارانش در آب گذاشته شده بود چسبیده است، در حالی که دیگران از چوب برای جلوگیری از تمساح استفاده می‌کنند.

نجات معجزه آسای زن اندونزیایی از حمله وحشتناک کروکودیل

فالمیرا با یادآوری این مصیبت وحشتناک گفت: «از جایی که کروکودیل مرا نگه داشته بود، درد داشتم. من نتوانستم آزاد شوم. بعد احساس کردم ضعیف تر می شوم. فقط فکر می‌کردم می‌میرم چون زیر آب می‌افتم.»

شاهدان عینی گزارش دادند که تمساح فالمیرا را به مدت 90 دقیقه نگه داشته و بارها سعی کرده او را زیر آب ببرد. خوشبختانه عمق آب کافی نبود و افراد بیشتری برای کمک آمدند. در نهایت، تمساح شکار خود را رها کرد و عقب نشینی کرد. یکی از همکاران شجاع فالمیرا برای نجات او وارد آب شد و او به سرعت به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد.

این زن با انعکاس از تجربه خود، گفت: «من در بیمارستان دراز می‌کشم و هنوز هم می‌توانم کروکودیل را در ذهنم ببینم و آن را روی بدنم حس کنم. من از افرادی که به من کمک کردند فرار کنم بسیار سپاسگزارم. آنها زندگی مرا نجات دادند.»

به  گفته پزشکان، فالمیرا از ناحیه دست راست، ران و ساق پا دچار جراحات سوراخ عمیق شده است. با این حال، انتظار می رود که او بهبودی کامل پیدا کند، که چیزی جز معجزه محسوب نمی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا