;
سبک زندگیمهارت های زندگی

جذب انرژی مثبت و تغییر فضای خونه با این وسایل ارزان!

جذب انرژی مثبت در دکوراسیون منزل نقش مهمی دارد. کم کم به استقبال بهار و عید نوروز می رویم و خانه هایمان را برای ورود مهمانان آماده می کنیم. بسیاری از خانم های ایرانی دوست دارند بعد از خانه تکانی عید، تغییری در دکوراسیون منزلشان ایجاد نمایند، تغییری که برایشان بیش از حد گران تمام نشود اما موجب زیبایی دکوراسیون گردد. اگر شما هم می خواهید جذب انرژی مثبت داشته باشید و دکوراسیون منزلتان در عید نوروز زیبا شود، حتما وسایل معرفی شده در سبک زندگی را عید امسال به خانه خود اضافه کنید. یکی از مهمترین مهارت های زندگی انتخاب وسایل مقرون به صرفه است. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم بدردت می خوره: از بین بردن بوی بد کفش + روش قطعی و فوری

جذب انرژی مثبت در دکوراسیون منزل

گلدان

جذب انرژی مثبت، گلدان‌ها چه پر از گل‌های تازه و زیبا باشند و چه به‌عنوان لوازم دکوری به نمایش گذاشته شوند، برای هر اتاق و فضا، زیبایی خاصی ایجاد می‌کنند. قرار دادن گل های کوچک در گلدان های بزرگ و بالعکس، ترکیب ناخوشایندی را در دکوراسیون خانه شما به وجود می آورد.می توانید گلدان های شیشه ای رنگی زیبا و خالی را برای دکور استفاده نمایید و یا درون آنها گل های تازه و حتی گل خشک قرار دهید.

اسانس های خوشبو کننده

جذب انرژی مثبت2

جذب انرژی مثبت، برای عید خانه تان را با اسانس های خوشبو کننده تزئین کنید که نه تنها سبب از بین رفتن بوی نامطبوع و ناخوشایند در محیط می شود، بلکه استشمام بوی خوش سبب ایجاد آرامش و احساس خوب نیز خواهد شد.برای استفاده از اسانس ها نیاز به اسانس سوز دارید، این وسیله محفظه ای دارد که اسانس مورد نظر با توجه به نوع آن که ممکن است جامد یا مایع باشد، در آن قرار می گیرد و با استفاده از شمعی وارمر که در زیر آن محفظه تعبیه شده است، اسانس مورد نظر شروع به تبخیر کردن می کند و عطر و بوی آن،در خانه پخش می شود.

جذب انرژی مثبت با شمع

یکی از ایده های زیبا و جذاب برای دکوراسیون، استفاده از شمع است، شمع ها نه تنها ظرافت را به فضا اضافه می کنند، بلکه محیطی دنج را ایجاد می کنند، شمع‌هایی را انتخاب کنید که دارای نگهدارنده‌های تزئینی یا شکل‌های منحصربه‌فرد هستند تا به جذابیت بصری اتاق اضافه کنند. قرار دادن شمع های معطر در نزدیکی وان حمام یا روی روشویی نیز حس تجمل و آرامش را به خانه می دهد.

جا کفشی

جذب انرژی مثبت4

جذب انرژی مثبت، جاکفشی ها لوازم کاربردی هستند که می توانند بر زیبایی دکوراسیون محیط شما تأثیر مستقیم بگذارند. حتما برای عید جاکفشی بخرید زیرا به هم ریختگی ورودی منزل با قرار گرفتن تعداد زیادی کفش اصلا خوشایند نیست. با تزیین جاکفشی با لوازمی ساده، جاکفشی و ورودی منزل را زیبا کنید.

این هم جالبه: افسردگی در عید نوروز و راه حل های مفید

جذب انرژی مثبت با آباژور

آباژور یکی از این منابع روشنایی خاص است که در دکوراسیون خانه تاثیر چشم‌گیری دارد. انتخاب آباژور باید متناسب با سبک خانه شما باشد. در صورتی که آباژور انتخابی شما با نوع دکوراسیون، مبلمان، پرده‌ها، میز و وسایل شما همخوانی داشته باشد می‌تواند تکمیل کننده چیدمان منزلتان به شمار آید.

آباژور

جذب انرژی مثبت با تابلو

بیشتر مردم برای تغییر دکوراسیون منزل برای عید به دنبال تغییر مبلمان و فرش و پرده هستند ولی شما به راحتی می توانید با تعویض تابلوهای قدیمی با تابلوی جدید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید و جانی تازه به روح منزل خود بدمید. برای خرید تابلو باید دکوراسیون منزل خود را در نظر بگیرید.

آینه

جذب انرژی مثبت3

جذب انرژی مثبت، آینه ها استایل زیبایی به خانه می بخشند و برای تغییر دکوراسیون عالی هستند. آینه ها فضاهای کوچک را از نظر بصری گسترش می دهند و حتی کوچک ترین فضاها را روشن می کنند. ورودی خانه مکان مناسبی برای قراردادن یک آینه زیبا است اما شما می توانید در جاهای مختلف خانه آینه های دکوراتیو را قرار دهید. آثار هنری، گیاهان، گلدان ها یا سایر لوازم دکوری را جلوی آینه قرار دهید تا عمق چشم نوازی ایجاد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا