;
سرگرمی

هوش تصویری آشپز قاتل: میتونی بگی کدوم یکی از آشپزها یک قاتل می باشد؟

هوش تصویری آشپز قاتل: در تصویر هوش تصویری آشپز قاتل ما دو آشپز را در آشپزخانه رستورانی مشاهده می کنیم که در حال آشپزی کردن می باشند،یکی از این دو نفر یک قاتل می باشد که در پوشش و ظاهر آشپز می باشد که کمتر کسی به وی شک کند.

با توجه به تصویر میتونی بگی کدوم یکی از این افراد یک قاتل می باشد؟

 

تصویر هوش تصویری آشپز قاتل

هوش تصویری آشپز قاتل 1

.

.

.

شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر مانند آن، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند. دقت کردن حرف اول برای موفقیت در معماهای تصویری است.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری آشپز قاتل

همان طور که در ابتدای متن اشاره کردیم قاتل خود را در ظاهر یک آشپز در آورده است تا کمتر کسی به وی شک کند،به همین دلیل اکثر کاربران آشپز سمت راستی را به علت خالکوبی های روی بدنش به عنوان یک قاتل معرفی کرده اند در حالی که وی قاتل نمی باشد .وی در قدیم جزو خلافکاران بوده و این خالکوبی ها نیز برای آن دوران می باشد.قاتل آشپز سمت چپی می باشد  چون ظاهرش کمترین شباهت به خلافکاران را دارد و کمتر کسی به وی مشکوک می شود.

هوش تصویری آشپز قاتل 2

آیا هوش تصویری آشپز قاتل را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا