;
سرگرمی

در اتوبوسی جشنی گرفته شده ولی جولیا و همسرش را به داخل آن راه نمی دهند،چرا؟

هوش تصویری جشن در اتوبوس: در تصویر هوش تصویری جشن در اتوبوس جولیا به همراه همسر و دوستان مجردش به نام های تینا،مری به مسافرت رفته اند و در یکی از شبها در مکانی اتوبوسی را می بینند که در آن جشنی بر پا شده است،اول مری و تینا وارد اتوبوس می شوند و بعد از آنها جولیا به همراه همسرش هنگامی که قصد ورود به اتوبوس را دارند نگهبان ورودی مانع آنها می شود.

به نظر شما چرا نگهبان مانع از ورود جولیا و همسرش به داخل اتوبوس جشن شده است؟

 

تصویر هوش تصویری جشن در اتوبوس

هوش تصویری جشن در اتوبوس 1

.

.

.

معماهای تصویری روز به روز پیچیده تر می شوند و به همین دلیل است که هزاران کاربر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام وسواس زیادی نسبت به این تست ها دارند، زیرا حل آنها آسان نیست و برای رویارویی با آنها به هوش بالایی نیاز دارد.بهترین راه برای تقویت ذهن و تمام حواس، بازها و تمرین های فکری است، پس این معمای تصویری به نام هوش تصویری جشن در اتوبوس را برای شما به اشتراک می گذاریم تا حل کنید.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری جشن در اتوبوس

شاید خیلی از دوستان دلایل مختلفی را برای این هوش تصویری مطرح کنند ولی محتمل ترین گزینه این می باشد که اتوبوس جشن مخصوص افراد مجرد می باشد به همین دلیل دوستان جولبا به راحتی وارد اتوبوس شدند ولی چون جولیا به همراه همسرش بود نگهبان از ورود آنها جلوگیری کرد.

هوش تصویری جشن در اتوبوس 2

آیا هوش تصویری جشن در اتوبوس را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا