;
سرگرمی

سه دختری که می بینید ادعا دارن که شاهزاده هستن ولی یکیشون داره دروغ میگه،میتونی وی را تشخیص بدی؟

هوش تصویری شاهزاده خانم تقلبی: در تصویر هوش تصویری شاهزاده خانم تقلبی ما سه دختر خانم جوان را مشاهده می کنیم که کنار یکدیگر می باشند و ادعا دارند که شاهزاده خانم هستن ولی یکی از اونها داره دروغ میگه و یک شاهزاده نمی باشد بلکه فقط یک اشراف زاده ثروتمند است که چنین ادعایی می کند.

با توجه به تصویر میتونی در 7 ثانیه تشخیص بدی کدوم یک از این دخترها شاهزاده خانم نمی باشد؟

 

تصویر هوش تصویری شاهزاده خانم تقلبی

هوش تصویری شاهزاده خانم تقلبی 1

.

.

.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری شاهزاده خانم تقلبی

اگر به ظاهر این دخترها دقت میکردین به راحتی متوجه می شدین که دختر سمت راستی شاهزاده خانم نمی باشد و به دروغ ادعا می کند که شاهزاده است،دو دختر دیگر دارای تاج های طلایی می باشند در حالی که تاج وی نقره ای می باشد.البته میتوان به گردنبند وی نیز اشاره کرد که از جنس نقره می باشد.

هوش تصویری شاهزاده خانم تقلبی 2

آیا هوش تصویری شاهزاده خانم تقلبی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 2 =

دکمه بازگشت به بالا