;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ازدواج نیما شعبان نژاد و نیکی مظفری حقیقت دارد؟

ازدواج نیما شعبان نژاد و نیکی مظفری: مدتی است موضوع ارتباط نیکی مظفری و نیما شعبان نژاد دهان به دهان درحال چرخش است اما حقیقت این موضوع را در مطلب زیر بخوانید.

نیما شعبان نژاد، چهره کشف شده در برنامه خندوانه رامبد جوان که این روزها به جایگاه و شهرت خوبی دست یافته است، بعد از حضور در برنامه اسکار و حالا جوکر 2، نامش را همراه با شایعاتی می خوانیم که در این بخش از فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان به بررسی آن خواهیم پرداخت. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: ریحانه پارسا به ایران برگشت: تغییرات ظاهری ریحانه پارسا از گذشته تا امروز!

ماجرای ازدواج نیما شعبان نژاد و نیکی مظفری

ازدواج نیما شعبان نژاد و نیکی مظفری1

ماجرای کنار هم قرار گرفتن اسم این دو چهره از زمانی شروع شد که در بخشی از برنامه اسکار، مهران مدیری از نیکی مظفری خواست تا به عنوان بخشی از مراحل این برنامه، شعری عاشقانه خطاب با نیما بسراید. این چند ثانیه از برنامه اسکار با تیتر شعر عاشقانه نیکی مظفری برای نیما شعبان نژاد وایرال شد ولی در واقع بخشی از برنامه بود و تمام.

نسبت نیما شعبان نژاد و نیکی مظفری

حالا با حضور مشترک نیما شعبان نژاد و مجید مظفری در جوکر 2 احسان علیخانی، برخی به این شایعات دامن زده و اخباری تایید نشده با تیتر ازدوج نیما شعبان نژاد با دختر بازیگر معروف منتشر کرده اند.

این خبر نه تایید شده و نه رد؛ در واقع هیچ یک از این چهره ها حتی به این خبر واکنشی هم نشان نداده اند. قطعا خبر رسمی ازدواج باید توسط خود شخص منتشر شود پس بهتر است اخبار مربوط به ازدواج این چهره ها را از طریق صفحه رسمی شان در شبکه های اجتماعی دنبال کنیم.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا