;
سرگرمی

هوش تصویری شناخت مادر بیخیال ما را میتونی 7 ثانیه ای جواب بدی؟

هوش تصویری شناخت مادر بیخیال: در تصویر هوش تصویری شناخت مادر بیخیال ما،شاهد دو تصویر مجزا از دو مادر و فرزندانشان هستیم که مادران هر کدام مشغول به کار خود می باشند و بچه هایشان نیز هر کدام در حال خوردن چیزی می باشند که بسیار چندش آور می باشد.

با توجه به تصویر هوش تصویری شناخت مادر بیخیال  میتونی بگی کدوم یک از این مادران اصلا به فکر بچه خودش نمی باشد و اصلا توجهی به کودکش ندارد؟

 

تصویر هوش تصویری شناخت مادر بیخیال

هوش تصویری شناخت مادر بیخیال 1

.

.

.

بهترین راه برای تقویت ذهن و تمام حواس، بازی ها و تمرین های فکری است و معماهای تصویری به عنوان یکی از بازی های فکری که روز به روز پیچیده تر می شوند و طرفداران زیادی را توانسته به خودش جلب کند و به همین دلیل است که هزاران کاربر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام وسواس زیادی نسبت به این تست ها دارند، زیرا حل آنها آسان نیست و برای رویارویی با آنها به هوش بالایی نیاز دارد.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری شناخت مادر بیخیال

در مورد پاسخ به هوش تصویری شناخت مادر بیخیال نظرات متفاوتی وجود دارد ولی بهترین نظر این است که مادر سمت راستی خیلی بیخیال تر است چون کودک وی در حال خوردن کرم خاکی می باشد که بسیار کثیف می باشد و معلوم نیست با خوردن کرم خاکی کودک به چه بیماری دچار شود،در حالی که غذای گربه از لحاظ بهداشتی قابل قبول می باشد،البته نباید از بیخیال بودن مادر سمت چپی نیز غافل شد.

هوش تصویری شناخت مادر بیخیال 2

آیا هوش تصویری شناخت مادر بیخیال را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا