;
سرگرمی

هوش تصویری فرد احمق؛ به نظر شما کدوم فرد کار احمقانه تری انجام داده است؟

هوش تصویری فرد احمق؛ در تصویر هوش تصویری فرد احمق ما دو سلبریتی را مشاهده می کنیم که برای تولید محتوا و جذب مخاطب بر روی پشت بام رفته و در حال عکس گرفتن می باشند، ولی همان طور که می دانیم این گونه حرکات کار درستی نمی باشد.

به نظر شما کار کدام یک از این افراد کار احمقانه تری انجام داده است؟

شاید بپسندید: هوش تصویری راز چگونه زنده ماندن: میتونی با توجه به متن توضیح بدی که زن چگونه زنده مانده است؟

تصویر هوش تصویری فرد احمق

هوش تصویری فرد احمق 1

.

.

اینم جالبه: حقایقی جالب در مورد امپراطوری روم که شاید نمیدانستید.

.

برای حل سوالات و معمای تصویری و همچنین معمای تصویری چالش برانگیز امروز، شما باید به جزئیات توجه داشته باشید. توجه به جزئیات کلید حل سوال تصویری امروز است.آیا ذهن و مغز شما آماده روبرو شدن با یک چالش معمایی تصویری جدید است. ما هم منتظر پاسخ شما هستیم، پاسخ هایی که از طریق بخش نظرات می توانید با ما در میان بگذارید. شما با کمک سوالات تصویری همچون هوش تصویری فرد احمق، همزمان که مهارت ها یا توانایی های خود را افزایش می دهید، ذهن خود را از تمام دغدغه ها و دلمشغولی های روزانه نیز برای چند دقیقه آرام می کنید.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری فرد احمق

همان طور که در اول متن اشاره کردین این حرکت آنها چندان درست نیست و عواقب خوبی ندارد،ولی با توجه به تصویر زن سلبریتی  کار احمقانه تری انجام داده است،چون وی بر روی پشت بامی رفته است که شیروانی است و با کوچک ترین غفلت وی احتمال سقوط وی زیاد می باشد.البته کار سلبریتی مرد نیز احمقانه می باشد و نمیتوان زن را به تنهایی مذمت کرد.

هوش تصویری فرد احمق 2

آیا هوش تصویری فرد احمق را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا