;
سرگرمی

هوش تصویری فرد کودک ربا رو اگه بتونی حل کنی باید بری تو اسکاتلندیارد فرم استخدامتو پر کنی!

هوش تصویری فرد کودک ربا؛ در تصویر هوش تصویری فرد کودک ربا  ما دو تصویر جداگانه از دو کودک را به همراه یک مرد و زن مشاهده می کنیم که هر دو فرد بالغ در حال دادن بستنی و کیک به کودکان می باشد،یکی از این دو فرد یک کودک ربا می باشد و قصد ربایش کودک را دارد.

آیا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن می توانی فرد کودک ربا را شناسایی کرده و بگی کدام یک از این زن یا مرد کودک ربا می باشد؟

ببینید: چیستان جالب 50: من زنده نیستم ولی خب پنج انگشت دارم، اگر گفتی من چی هستم؟

تصویر هوش تصویری فرد کودک ربا

هوش تصویری فرد کودک ربا 1

اینم جالبه:حضور یک لاما در عروسی به عنوان داماد باعث شگفتی و تعجب بسیاری از مردم دنیا شده است.

.

.

.

سوال هوش تصویری امروز از جمله معماهای تصویری است که ذهن شما را حسابی درگبر خواهد کرد. برای اینکه بتوانید به پاسخ صحیح دست پیدا کنید، باید از قدرت دید بالایی برخوردار باشید و جزئی نگری شما عالی باشد. در این آزمون توانائیهایی شما به چالش کشیده می شود. در ابتدا قدرت دید شما برای دیدن جزئیات و در نهایت دقت شما برای اینکه بتواند جزئیات را مورد تحلیل قرار دهد. زمان محدود ارائه پاسخ نیز به دلیل بالا بردن سطح سختی سوال هوش تصویری فرد کودک ربا است.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری فرد کودک ربا

برخی فقط با دیدن اسلجه مرد سمت راستی، او را کودک ربا معرفی کردند. اما واقعا یک دزد اسلحه خود را واضح به همه نشان می دهد!؟ احتمالا او پلیس است. همچنین رنگ موها و … نشان می دهد آنها پدر و فرزند هستند.

اما اگر به زن سمت چپ نگاه کنید او تکه کیکی به دخترک تعارف می کند. برخی بواسطه تی شرت هم شکل آنها را مادر و دختر معرفی کردند. اما به جیب زن دقت کنید. لوله ای شیشه ای در دهانه جیب او دیده می شود. او احتمالاً کیک را به داروی بیهوشی آغشته کرده تا دخترک را به راحتی بدزدد. دختر بچه نیز با نگاه پرشس انگیز به کیک نگاه می کند. فرد سمت چپ کودک رباست. شما چه فکر می کنید؟

هوش تصویری فرد کودک ربا 2

آیا هوش تصویری فرد کودک ربا  را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا