;
فرهنگ و هنرهنرمندان

سریال هری پاتر در غیاب بازیگران قدیم به اندازه کافی جذاب خواهد شد؟

سریال هری پاتر با بازیگران کاملاً جدید توسط HBO Max به طور رسمی تایید شد! در این سری جدید، هر فصل بر اساس یکی از کتاب های اصلی خواهد بود.

اینم جالبه: آیشواریا رای و دخترش در مت گالای هندی: دخترش به خودش رفته یا آبیشک؟

همکاری جی کی رولینگ در سریال هری پاتر

جی کی رولینگ نویسنده در بازسازی سریال هری پاتر شرکت خواهد کرد، بنابراین او می تواند “اطمینان حاصل کند که به کار اصلی خود وفادار می ماند”. با این حال، او مجری برنامه نخواهد بود. گفته شده هر فصل سریال هری پاتر بر اساس یکی از کتاب‌های «هری پاتر» ساخته می‌شود. برمبنای این قرارداد رولینگ نیز با پروژه در ارتباط خواهد بود گرچه خالق اصلی یا سازنده سریال هری پاتر نخواهد بود.

همچنین جالب است: میکِله مورونه بازیگر جذاب فیلم 365 روز با موآرا سوریو ازدواج کرد!

سریال هری پاتر2: همکاری جی کی رولینگ در سریال هری پاتر

همچنین ببینید: غصه خوردن بلا حدید: مامانم اجازه نمی داد مارک بپوشم!

کمپانی برادران وارنر مدت‌هاست قصد ساخت سریال هری پاتر را داشته است و شایعاتی درباره این پروژه در ژانویه ۲۰۲۱ منتشر شد. همین کمپانی بود که هر کتاب از مجموعه «هری پاتر» را در قالب یک فیلم سینمایی پرفروش روانه سینماها کرد. ساخت این فیلم‌ها با «هری پاتر و سنگ جادو» سال ۲۰۰۱ شروع شد و با «هری و یادگاران مرگ-قسمت دوم» در سال ۲۰۱۱ به پایان رسید. این فیلم‌ها در مجموع بیش از ۷.۷ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش کردند.

پس از آن مجموعه مدتی است اسپین آف‌های متفاوتی از «هری پاتر» با عنوان «جانوران شگفت‌انگیز» ساخته شده است. شما چه فکر می کنید؟ آیا سریال هری پاتر به اندازه کافی جذاب خواهد شد؟

هری پاتر مجموعه‌ای از هفت رمان فانتزی نوشتهٔ جی.کی. رولینگ، نویسندهٔ بریتانیایی است. این رمان‌ها شرح زندگی جادوگر جوانی به نام هری پاتر و دوستان و دشمنان مدرسه‌اش به ترتیب هرماینی گرنجر و رونالد ویزلی و درِیکو مالفوی است که همگی دانش‌آموزان مدرسه سحر و جادوگری هاگوارتز هستند. بخش اصلی داستان پیرامون تلاش و مبارزه هری برای غلبه بر جادوگر سیاه، لرد ولدمورت است که هدفش سرکوب کردن افراد غیرجادوگر، تحت فرمان درآوردن دنیای جادوگران و نابود کردن همه کسانی است که در مقابل او ایستاده‌اند.

شاید جالب باشد: جورجینا رودریگز خوشحالم که کریستیانو رونالدو مرا انتخاب کرد!

موضوع اصلی هری پاتر

داستان پیرامون کودک یتیم یازده ساله‌ای به نام هری پاتر است که یک جادوگر می‌باشد و در دنیای معمولی در کنار خاله، شوهرخاله و پسرخاله‌اش در کنار مشنگ‌ها (غیر جادوگران) زندگی می‌کند.توانایی او ذاتی است و کودکانی مانند او برای کسب آموزش لازم برای موفقیت در دنیای جادوگری به مدرسه‌ هاگوارتز دعوت می‌شوند. هری به عنوان دانش‌آموز وارد مدرسه سحر و جادوگری هاگوارتز می‌شود و اتفاقات داستان از آن‌جا شروع می‌شود. هری تا دوران رشد و بلوغ در آن‌جا پرورش می‌یابد و با مشکلاتی مواجه می‌شود؛ مانند: جادوگری، روابط اجتماعی و عاطفی، چالش‌های نوجوان عادی مانند دوستی و امتحاناتی که به او اجازه راحتی نمی‌دهند و از همه مهم‌تر آماده‌سازی برای تقابل با مشکلاتی که پیش رویش است.

هر کتاب شامل وقایع زندگی هری پاتر در یک سال زندگی‌اش است که مابین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۸ را روایت می‌کند. کتاب همچنین حاوی گذشته نمایی‌های بسیاری است، که معمولاً توسط شخصیت‌های مشاهده خاطرات در دستگاهی به نام قدح اندیشه شرح داده شده‌است.

شاید برایتان جالب باشد:

آیشواریا رای و دخترش در مت گالای هندی: دخترش به خودش رفته یا آبیشک؟

نورسما در سریال ترکی شربت زغال اخته+ عکس همسرش

بخوانید: کامیلا کابیو و شان مندز ثابت کردند عشق اول هیچ وقت فراموش نمی شه!

نگرانی طرفداران آریانا گرانده از وضعیت ظاهری جدیدش!

سارا پولسون: پدرو پاسکال یک مهاجر فقیر بود و من پول غذای او را می دادم!

خبر نامزدی بازیگر هالیوود در 19 سالگی واکنش برانگیز شد!

بلا حدید: عفونت دندانم باعث تشدید بیماری ام شده! دردسر بزرگ بخاطر یک دندان!

جدایی تیلور سوئیفت و جو آلوین: تیلور باعث جدایی بوده است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا